כפי שאנו משקיעים בעיצוב הלוגו, וכרטיס הביקור, והניירת המשרדית, כך אסור לנו להזניח את תחום העיצוב גם בתחום עיצוב אתרי אינטרנט.
כפי שאת הפלייר שאנו מדפיסים באלפי עותקים ומפיצים בתפוצה רחבה, אנחנו לא מעצבים בוורד, וגם את הלוגו של החברה אנחנו מעצבים ע"י מעצב גרפי, כך גם את אתר האינטרנט כדאי שמעצב יעצב, ונקדיש לו הרבה מחשבה ותשומת לב.
חשוב שיהיה קשר ישיר בין הקו הגרפי במוצרי האוף ליין, לקו הגרפי במוצר האון ליין. אם בגוונים השולטים, אם במוטיבים חוזרים. לא תמיד כל הגרפיקה שמשמשת אותנו למוצרים המודפסים יכולה לבוא לידי ביטוי באתר עמנו, אבל חשוב שיהיה קשר בין הדברים.
אם חברה מסוימת מזוהה עם גווני הכתום, רצוי שאלה יופיעו באתר, ולא לדוגמה גווני כחול...(למרות היותו צבע נחמד).
אין ספק שעיצוב ברושור או פלייר שונה מעיצוב עמוד אינטרנט, אבל אם יש שימוש ברור בפונט מסויים, כדאי שזה יופיע גם באתר. לא ב live text, (שעל חשיבותו נדבר במאמר אחר) שכן לא לכולנו אותם פונטים במחשב, אבל בתמונות עם הלוגו, או הסלוגן של החברה.
היום כשנתוני הגלישה באינטרנט רק עולים, והפרסום באינטרנט גם הוא במגמת עלייה, חשוב להקדיש זמן לכל נושא אתר האינטרנט. אז אם יש לכם אתר, בדקו אותו, האם הוא עומד בסטנדרטים שהייתם מציבים לכל מוצרי הגרפיקה המודפסים של החברה? או שמא הסתפקתם בעיצוב פשוט....
כדאי להשקיע קצת יותר בעיצוב אתרי אינטרנט.
כדאי שהאתר יהיה ברמת עיצוב גבוהה, שיעמוד בכל הסטנדרטים, שיהיה תקני, שיהיה ידידותי למשתמש, ולמנועי החיפוש.... ובעיקר ייצג אתכם ואת העסק שלכם בכבוד...
הרי כבר אמרנו...כרטיס הביקור של שנות האלפיים.
כפי שאת הפלייר שאנו מדפיסים באלפי עותקים ומפיצים בתפוצה רחבה, אנחנו לא מעצבים בוורד, וגם את הלוגו של החברה אנחנו מעצבים ע"י מעצב גרפי, כך גם את אתר האינטרנט כדאי שמעצב יעצב, ונקדיש לו הרבה מחשבה ותשומת לב.
חשוב שיהיה קשר ישיר בין הקו הגרפי במוצרי האוף ליין, לקו הגרפי במוצר האון ליין. אם בגוונים השולטים, אם במוטיבים חוזרים. לא תמיד כל הגרפיקה שמשמשת אותנו למוצרים המודפסים יכולה לבוא לידי ביטוי באתר עמנו, אבל חשוב שיהיה קשר בין הדברים.
אם חברה מסוימת מזוהה עם גווני הכתום, רצוי שאלה יופיעו באתר, ולא לדוגמה גווני כחול...(למרות היותו צבע נחמד).
אין ספק שעיצוב ברושור או פלייר שונה מעיצוב עמוד אינטרנט, אבל אם יש שימוש ברור בפונט מסויים, כדאי שזה יופיע גם באתר. לא ב live text, (שעל חשיבותו נדבר במאמר אחר) שכן לא לכולנו אותם פונטים במחשב, אבל בתמונות עם הלוגו, או הסלוגן של החברה.
היום כשנתוני הגלישה באינטרנט רק עולים, והפרסום באינטרנט גם הוא במגמת עלייה, חשוב להקדיש זמן לכל נושא אתר האינטרנט. אז אם יש לכם אתר, בדקו אותו, האם הוא עומד בסטנדרטים שהייתם מציבים לכל מוצרי הגרפיקה המודפסים של החברה? או שמא הסתפקתם בעיצוב פשוט....
כדאי להשקיע קצת יותר בעיצוב אתרי אינטרנט.
כדאי שהאתר יהיה ברמת עיצוב גבוהה, שיעמוד בכל הסטנדרטים, שיהיה תקני, שיהיה ידידותי למשתמש, ולמנועי החיפוש.... ובעיקר ייצג אתכם ואת העסק שלכם בכבוד...
הרי כבר אמרנו...כרטיס הביקור של שנות האלפיים.
web-d שיתוף פעולה בין מעצבת אתרים, מתכנתת וחברה לאחסון אתרים. עיצוב אתרי אינטרנט זה אנחנו!
עיצוב אתרי אינטרנט
עיצוב אתרי אינטרנט