דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אם אינכם מאמינים בדרך שבחרתם - הדרך הזו אינה בשבילכם 

מאת    [ 04/09/2008 ]

מילים במאמר: 521   [ נצפה 2098 פעמים ]



אם אינכם מאמינים בדרך שבחרתם - הדרך הזו אינה בשבילכם / מאת יואב ברנזון



עבודה חסרת נשמה



מי שלא מאמין בעבודה שלו - לעולם לא יצליח להגיע למשהו בעל משמעות בחייו. אנשים רבים מנסים לשכנע את עצמם ואף לכפות על עצמם להאמין בעבודה שעמוק בלב הם פשוט אינם מאמינים בה. יש להבין שאמונה היא הבסיס לשלמות, לאמת ולהצלחה. אם אינכם יכולים לעמוד מאחורי הדברים שאתם עושים בעבודה, ואם הלב שלכם אינו נמצא שם אתכם במהלך העבודה - אתם פשוט הולכים בדרך הלא נכונה, וזה לא משנה כמה תכריחו את עצמכם להמשיך וללכת בה.



עבודה חסרת נשמה וחסרת אמונה היא כמו אדם ללא תוכן, כמו קליפה ריקה וחלולה. אמונה היא התוכן של חיינו ושל עצמנו. אמונה מקפלת בתוכה את כל הערכים שבהם אנו מאמינים. אמונה היא הטוב, החיוביות והאהבה שיש בנו. אם אנו מוותרים עליה - מה נשאר לנו? מי שמוותר על האמונה היוקדת ועל התשוקה העזה לעשות את מה שהוא מאמין שעליו לעשות - הולך בדרך שגויה, שקרית, מלאכותית ומתסכלת. כדי לעבוד בעבודה מתוך שכנוע עצמי עמוק, מתוך סיפוק מלא ומתוך הנאה של ממש - עלינו להאמין במה שהיא מייצגת ולעמוד מאחוריה בצורה מלאה.



זוגיות חסרת אמונה וקבלה



מי שלא מאמין בבני הזוג שלו - לעולם לא יהיה מסופק מהקשר הזוגי שלו. אנשים רבים מנסים לשכנע את עצמם שכדאי להם להישאר עם בני הזוג שלהם, למרות שהם מזמן הפסיקו להאמין בקשר ומעולם לא באמת קיבלו והאמינו בבני הזוג שלהם. אם אינכם מאמינים בבני הזוג שלכם, אם אינכם אוהבים את הדרך שבה הם חיים ואת הגישה שהם מייצגים - אתם פשוט הולכים בדרך הלא נכונה, וזה לא משנה כמה תכריחו את עצמכם להמשיך וללכת בה.



זוגיות חסרת אמונה וקבלה היא זוגיות מרוקנת מתוכן. אם אינכם מקבלים את בני הזוג שלכם, אם אינכם אוהבים אותם עם כל הלב, אם אינכם גאים במה שהם - מה אתם עושים איתם? רק אדם שלא מאמין בעצמו יבחר לחיות עם בן זוג שאותו הוא אינו מעריך. רק אדם ריקני יבחר בזוגיות מרוקנת מתוכן. רק אדם חסר ביטחון יבחר בזוגיות חסרת כיוון וחוט שדרה. רק אדם חסר אהבה יבחר בזוגיות חסרת אהבה.



בחרו את הדרך שאתם יכולים לעמוד מאחוריה בכל מאת האחוזים



אם ברצונכם להצליח בקריירה ובזוגיות - עליכם לחפש תחילה את הערכים שבהם את מאמינים בכל ליבכם. כל אחד מאמין בערכים מסוימים בכל ליבו. עליכם למצוא את אותם הערכים הבסיסיים שמדברים אליכם ושבהם אתם מאמינים, ולהתחיל לבנות את החיים שלכם מאותם ערכים בסיסיים. זה בלתי אפשרי לבנות חיים אמיתיים על סמך אמונות שקריות. מי שלא מאמין - מסוגל לבנות רק חיים מלאכותיים ושקריים.



בחרו ללכת רק בדרך שבה אתם מאמינים בכל ליבכם, בכל מאת האחוזים. אם תעשו כן - ההצלחה מובטחת לכם. מי שהולך בדרך שבה הוא מאמין - יצלח את כל הקשיים. גם כאשר יהיו בעיות - הוא יעמוד ויתמודד כי הוא מאמין. גם כאשר דברים ייכשלו הוא יעמוד בפרץ - כי הוא מאמין. ללא אמונה, הוא ירים את ידיו. רק האמונה היא זו המבטיחה את דרכנו להצלחה. האמונה היא הכוח הבסיסי שנותן לנו את הכוח להתמיד ולהגשים את החזון שלנו. ללא אמונה, אנו כמו עלים נידפים ברוח, חסרי כיוון, חסרי תוכן, חסרי אהבה וחסרי עוצמה.



וטיפ לסיום: אם יש משהו אחד שעליו אינכם יכולים להתפשר בחיים - זוהי האמונה במה שחשוב לכם בחיים.

יואב ברנזון http://www.ybc.co.il הוא מומחה, מנטור ומאסטר בעל שם לאומי ובינלאומי בנושא ההצלחה העסקית והזוגית בחיים. הוא עוסק ביעוץ זוגי ועסקי ב-18 השנים האחרונות .

הוא פיתח את שיטת 4 הצעדים http://www.ybc.co.il/fs.htm - שיטה עולמית ייחודית להצלחה מהירה ועמוקה בעסקים, בזוגיות ובכל יתר תחומי החיים.

הוא כתב 7 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי - חלקם רבי מכר בארץ ובעולם.

הוא פרסם למעלה מ-1,500 מאמרים בתחום הצמיחה האישית, הזוגיות, הפיתוח העסקי וההצלחה.

הוא פיתח טכניקות ייחודיות המאפשרות לתכנת את תת-המודע מחדש. תכנות הוא תהליך מהיר המאפשר לנצל את היכולות התת-הכרתיות והלא מודעות כדי להגיע במהירות להצלחה יוצאת דופן ולרכוש יתרון ניכר על פני אנשים "רגילים" שלא עברו תכנות.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב