דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום אתרים למינוף עסקך 

מאת    [ 02/09/2008 ]

מילים במאמר: 734   [ נצפה 2645 פעמים ]

קידום אתרים למינוף עסקך

יותר מדי אנשים טועים ומאמינים שהמטרה של קידום אתרים באופן ייחודי היא להשיג ציון גבוה למילים וביטויי מפתח. אמונה שגויה זו תגרום למאמץ הקידום להיכשל אפילו לפני שהם התחילו את מבצע-פרויקט קידום האתר העסקי שלהם. לכן, מה המטרה האמיתית של טכניקת קידום האתרים? ואיך נדע מתי היא משפרת את האופטימיזציה האסטרטגית ואת ההצלחה הכוללת? אזן את מטרות קידום האתר עם מטרות העסק על מנת להבין את מטרת קידום אתרים ניקח צעד אחורה ונחשוב על מטרות העסק בכלליות. רוב הסיכויים שמטרת העסק שלכם היא "לייצר כסף" ואם לא כנראה שלא תישארו בעסקים לאורך זמן.

אזן את מטרות קידום האתר עם מטרות העסק

 הדרך "לעשות כסף" היא על ידי מכירת מוצרים ושירותים. גם אם זה מוצר או שירות אתה עדיין מוכר משהו. זה לא חשוב מה אתה מוכר ברגע זה, וכמה טוב תכננת את זמנך ואת הוצאתיך, או כמה רווח אתה מייצר מאותה מכירה? הנקודה היא שאתה מנסה למכור משהו ובדרך הזאת אתה עובד על קידום האתר למען מנועי החיפוש. האם המטרה היא פה למכור או לקוות למכירה? האם אתה מעדיף מבקר אחד שיבוא לאתר וייקנה משהו או שאתה מעדיף 1000 מבקרים שיבואו לאתר ויעזבו ללא כלום? אני יכול לדבר בשבילך, אבל אני אעדיף את אותו מבקר אחד שירכוש בכסף . שזה מגיע לקידום אתרים, מה שאתה מחפש זה לא רק מבקרים, אלה מבקרים שרוב הסיכויים שייקנו מה שיש לך למכור. אתה מחפש תנועה איכותית. העובדה היא שלא כל מבקר ייקנה משהו היא לכל היותר ציפוייה.זה לא צריך להפתיע שהאתר שלך צריך להפוך חלק מהבקרים לקונים. לא כל מנועי החיפוש דומים זה לזה הסיבה שכולם רוצים לחקור את תנועת הגולשים היא התנועה האיכותית במנועי החיפוש שתגרום למרבית הקנייה של המוצרים והשירותים שלך.

מטרת קידום האתרים

רק על ידי הקשה של מעט מילים במנוע החיפוש, הגולשים מציינים שהם מעוניינים במשהו. עדיין זה לא אומר שאתה צריך כל גולש שינחת באתר שלך. לדוגמא, אם אתה מוכר חלילים זה לא אומר הרבה למישהו שמחפש מחזות בעברית ויימצא את האתר שלך במנועי החיפוש. כנראה שהם לא יישארו הרבה זמן אם יקליקו על הקישור שלך. זה גם לא הרוכש הפוטנציאלי שאתה מחפש. אבל אלו עדיין מסוג הלקוחות שיש סבירות שייקנו את החליל. בוא נגיד שיש לך אתר ושבין היתר מוכר כדורסל. אז אתה מוכר כדורסל, נעלי כדורסל וביגוד מתאים. אתה מוכר ציוד זה ממגוון של יצרנים, כמו ספולדינג, אדידאס, פומה, נייק וכו'. באופן טבעי אתה חושב על מילת מפתח שהיא "כדורסל" בגלל שהיא מקבלת תנועה גדולה של מחפשים. תשקיע זמן ומאמץ לבצע מה שביכולתך למקד את האתר שלך בביטוי זה. האמת היא שרוב האנשים שייכתבו את הביטוי "כדורסל" לא מחפשים לקנות כלום. לך תדע, יכול להיות אולי שהם מעוניינים להבין את חוקי הכדורסל או לבדוק אם יש משחקי ליגה באזור מגוריהם. או מידע איך לשפר את משחק הכדורסל שלהם. הם כנראה מחפשים כל מיני דברים הקשורים בנושא כדורסל ובין היתר נעלי כדורסל או חולצת כדורסל כדי לרכוש אותם. בכל אופן שמישהו רושם חיפוש למוצר לא פופולארי לדוגמה "כדורסל של ספולדינג הרך ביותר" למנוע החיפוש. הסבירות היא שהוא ירכוש את המוצר היא גבוהה יותר מפני שהוא הגדיר בדיוק מה הוא מחפש. מטרת קידום האתרים אז המטרה העיקרית שלך בקידום האתר היא לא לקדם את המילת המפתח הפופולארית ביותר אלא לקדם את המילה שתגרום לקנייה על ידי הלקוח/מבקר/גולש !!!. המטרה המשלימה היא להנחות את אותם אנשים לאותו דף באתר שלך, שבו נמצא מה שהם מחפשים לרכוש

המטרה המשנית (אך חשובה לא פחות) היא לעשות כל מה שאתה יכול באתר שלך כדי לשכנע את המבקר לרכוש את המוצר שהוא רוצה ממך. מטרות קידום האתר שלך צריכות להיות מכוונות למגוון המוצרים שיש להם סיכוי טוב מפתח שגם יכניסו תנועה איכותית

מסקנות אם הכוונות שלך הם רק להכניס לאתר שלך הרבה תנועת גולשים ולא איכפת לך מה אם ירכשו את המוצר או שירות שאתה מוכר, אז תתמקד כמה שאתה רוצה על איפה האתר שלך נימצא בגוגל ולאיזה ניקוד (rank page) הוא זוכה. אבל אם יש לך כוונות אמיתיות בשביל מי שמבקר באתר, כמו לגרום להם לרכוש , אז תזכור זה לא גובה הניקוד שיוביל אותך להצלחה. זה לקבל תנועה איכותית (קונים) מבקרים שעושים את דרכם לאתר שלך דרך אותם ביטויים מושכים עוד לפני שהגיעו לאתר שלך אז כל מה שאתה צריך הוא רק להוציא להם את החשבונית/קבלה. כמה מבקרים כאלה שווים הרבה יותר מאשר 1000 מבקרים שיעזבו את האתר שלך הרגע שהם יכנסו אליו.תשקיע בלהתמקד להשיג את התנועה האיכותית (הקונים) על שכנוע אותה תנועה אז תצליח הרבה יותר מאשר להשקיע מאמץ על גובה ניקוד שלך האתר שלך. מטרת קידום האתר היא לא איזה ניקוד אתה מגיע. המטרה היא להשיג בסופו של דבר תנועה איכותית ולהפוך את אותה תנועת גולשים ללקוחות משלמים.    

 

אלי פלג- מקדם אתרים מוסמך
אשר מאזן מטרות העסק עם פרוטוקול קידום אתרים של גוגל
http://www.kidumattarim.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב