זה זמן רב שאתה עוסק בתחומי הגראפיקה באינטרנט ובעיקרם עיצוב באנרים לאתרי אינטרנט, אתה זוכר איך רק לפני מספר שנים התחלת, איך למדת את התחום, מוקסם מצפונות הקוד, שואף ללמוד עוד אודות הטכנולוגיות החדשות. זכור לך במיוחד היום בו התחלת לשחק בפלאש ואיך קיבלת את העבודה הראשונה בחברת בניית אתרים גדולה... אתה עוצר לרגע ומסתכל לאן הגעת ונדהם. עבודותייך בתחום הגראפי קנו להם שם ללא צל של ספק, פרשת מהחברה הגדולה והקמת חברה משלך, והלקוחות? איך להגיד בעדינות? לא ממש עומדים בתור...
כמו בכל תחום מקצועי, ישנו הבדל גדול ומהותי בין הבנת המקצוע לבין יישום כל צפונותיו הלכה למעשה. עיצוב באנרים מיועד בראש ובראשונה למטרה אחת ספציפית - הכוונת הגולש לעמוד אינטרנט יחיד ומסוים. אי הגשמת המטרה הזאת, כמוה כאי הצלחה מלאה בביצוע התפקיד אותו נשכרת לבצע. אם זאת ישנם כמה שלבים בדרך להגשמת המטרה ובעוד אתה עשוי להעניק לעצמך ציון מיטבי על ביצוע עבודת גראפיקה איכותית, הלקוחות? הם כבר יצביעו ברגליים...
למעשה איכות הבאנר אותו אמור מעצב להכין נמדדת במספר רמות, הראשונה: עיצוב באנרים בהיבט הגראפי ובהיבט הרעיון - הבנת תמצית רצונו של הלקוח ותרגומו לבאנר אשר יביא לכדי ביטוי את האיכות העומדת בבסיס מקבל השירות, כלומר שוכר השירות.
הרמה השנייה בתחום עיצוב באנרים, נמדדת בעיקר בפרקטיקה העיצובית - השימוש בעקרונות הפלאש, מעברי הדפים והעניין שיוצר הבאנר בעניי הגולש האקראי.
שתי הרמות הללו למעשה מביאים אותנו להכריע במדד אחד פשוט ויציב שיכריע האם באמת עשית עבודה טובה - כמה כניסות לאותו עמוד הגיעו דרך הבאנר? אכן, כמובן שיש פקטורים מקלים כגון מיקום הבאנר וחשיפתו לגולש, אך עדיין, גם גורמים אלו, לא יניחו לך כאשר תוצאות של באנר מתחרה ישיגו פי 2 כניסות...
עיצוב באנרים היא אומנות ככל סוגי האומנות הנפוצה בעולם - המגע, הרעיון, הבנת השטח ורצון הלקוח, ובו באותה עת, הבנת הליך המחשבה אצל הלקוח הפוטנציאלי. כל אלו מבדילים בין מעצב איכותי מצליח למעצב איכותי ומובטל...
כמו בכל תחום מקצועי, ישנו הבדל גדול ומהותי בין הבנת המקצוע לבין יישום כל צפונותיו הלכה למעשה. עיצוב באנרים מיועד בראש ובראשונה למטרה אחת ספציפית - הכוונת הגולש לעמוד אינטרנט יחיד ומסוים. אי הגשמת המטרה הזאת, כמוה כאי הצלחה מלאה בביצוע התפקיד אותו נשכרת לבצע. אם זאת ישנם כמה שלבים בדרך להגשמת המטרה ובעוד אתה עשוי להעניק לעצמך ציון מיטבי על ביצוע עבודת גראפיקה איכותית, הלקוחות? הם כבר יצביעו ברגליים...
למעשה איכות הבאנר אותו אמור מעצב להכין נמדדת במספר רמות, הראשונה: עיצוב באנרים בהיבט הגראפי ובהיבט הרעיון - הבנת תמצית רצונו של הלקוח ותרגומו לבאנר אשר יביא לכדי ביטוי את האיכות העומדת בבסיס מקבל השירות, כלומר שוכר השירות.
הרמה השנייה בתחום עיצוב באנרים, נמדדת בעיקר בפרקטיקה העיצובית - השימוש בעקרונות הפלאש, מעברי הדפים והעניין שיוצר הבאנר בעניי הגולש האקראי.
שתי הרמות הללו למעשה מביאים אותנו להכריע במדד אחד פשוט ויציב שיכריע האם באמת עשית עבודה טובה - כמה כניסות לאותו עמוד הגיעו דרך הבאנר? אכן, כמובן שיש פקטורים מקלים כגון מיקום הבאנר וחשיפתו לגולש, אך עדיין, גם גורמים אלו, לא יניחו לך כאשר תוצאות של באנר מתחרה ישיגו פי 2 כניסות...
עיצוב באנרים היא אומנות ככל סוגי האומנות הנפוצה בעולם - המגע, הרעיון, הבנת השטח ורצון הלקוח, ובו באותה עת, הבנת הליך המחשבה אצל הלקוח הפוטנציאלי. כל אלו מבדילים בין מעצב איכותי מצליח למעצב איכותי ומובטל...