דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הקץ לכאב מדוע לסבול אם קיימת אלטרנטיבה אחרת 

מאת    [ 16/08/2008 ]

מילים במאמר: 686   [ נצפה 3070 פעמים ]


היה רופא של עצמך
זה החזון של פרופסור פארק מדען קוראני מיסד ומוציא לאור של הרפואה הקוריאנית הנקראית סו ג'וק SU JOK סו-כף יד ,ג'וק-כף רגל. רפואה זו נמצאית בעולם כ 20 שנה בלבד מבוססת על הרפואה הסינית ומשדרגת אותה ,יש בה אלמנטים הלקוחים מרפואת המזרח והיא נחשבת למודרנית מסוגה ונעזרת בממצאים של הרפואה המערבית.

שיטת הסו ג'וק מאפשרת לכל אחד לאבחן ולטפל בכאב וחולי באמצעים פשוטים ללא כדורים או כלים פולשניים.
השאלה שהציב פרופ' פארק לעצמו היתה -היתכן שבורא עולם אשר ברא את האדם לא נתן לו אמצעים לתחזק את גופו, והוא גם מצא את התשובה "יש לאדם ארבע מרפאות לתחזוקת הגוף -שתי ידיים ושתי רגליים"
הדמיון בין כף היד לגוף האדם מאפשר לכל אחד מאיתנו לרפא את עצמו מבלי שיהיה תלוי באחר ועל ידי כך הוא יכול לעזור לעצמו לבני משפחה ולקרוביו ,לימוד השיטה קל ,ניתן לרכוש ספר או להכנס לאתר שלי-
metaplim.co.il/YONASEGEV
יש שם מצגת סו ג'וק, או באמצעות הכשרה בת 16 שעות אקדמאיות בשלשה או ארבעה מפגשים ע"י מטפל בכיר.

וכדי להסיר ספקות קורא מאמר זה מוזמן להשוות בין כף ידו לגופו וימצא את הדמיון המופלא בין שניהם-
כף יד כמו גוף האדם היא איבר מלבני ממנו יוצאים חמישה איברים-בכף היד חמש אצבעות ,בגוף האדם שתי ידיים ,שתי רגליים ,ראש וצוואר.
בכל אצבע למעט האגודל בה יש שני פרקים ,יש שלשה פרקים התואמים את שלשת הפרקים בידיים וברגליים.
שתי האצבעות הארוכות האמה והקמיצה משקפות את הרגלים וכל פרק משקף חלק של הרגל- הפרק הקיצון משקף את כף הרגל,האמצעי את השוק והעליון הקרוב לשורש כף היד את הירך.
שתי הידיים משתקפות משני עברי האמה והקמיצה ,שתי האצבעות הקטנות באורכן האצבע המורה והזרת,
וגם כאן ניתן להשוות בין כף היד,האמה והזרוע להשתקפותם באצבעות המשקפות את הידיים, סה"כ יש באצבעות היד- 14 פרקים יד פרקים הגלויים לעין בדיוק כמו ברגליים בידיים ובראש, רק באגודל כמו באיבר הראש יש שני פרקים הצוואר והראש.

ניתן למצא דמיון נוסף בכוון וביחסיות בין אצבעות הידיים והגוף, כולן פונות כלפי מטה בדיוק כמו בגוף למעט האגודל הנמצא בכוון שונה ומאפשר הטיה כלפי מעלה כמו הראש והצוואר הנמצאים בכוון שונה.

דמיון נוסף ניתן למצא גם ביכולת הפעולה של הגוף והיד, הגוף יכול לכפוף קדימה קיים קושי להתכופף לאחור ,כמו כף היד הניתנת לכווץ לכוון אחד וקשה לה להתכופף לעבר גב כף היד.

מכאן כבר ניתן להסיק שכל האיברים הפנימיים של גוף האדם משתקפים בחלק הקדמי שלו בחלק הרך של כף היד ואילו השלד ואיברי התנועה משתקפים בחלק האחורי של כף היד ,כמו הגב הקשה כך גם גב כף היד.

לכאורה הנאמר כאן נראה הזוי, היתכן שבאמצעות כף היד אוכל לרפא את עצמי, זו גם היתה השאלה ששאלתי את עצמי לפני שקיבלתי החלטה ללמוד את השיטה,את התשובה מצאתי כשנוכחתי במספר מפגשים בפלא הקוריאני שעושה השיטה לאלה שבאו להתנסות ולהרפא,
ראיתי איך תוך מספר דקות נמס דורבן בכף הרגל,יד משותקת חוזרת לאיטה לפעול,כאב ראש וצוואר נעלמים בחלקי דקות,כאב גב תחתון נעלם,
קושי בהליכה בגלל פרקים נעלם ואיננו,אבנים בכיס מרה נעלמות ועוד ועוד......

איך השיטה עובדת
כל כאב וחולי באיבר מאברי הגוף מכל סוג שהוא שולח תדר למקום השתקפות האיבר הפגוע בכף היד, בנקודה זו הנקראית נקודת ריפוי נוצר קריסטל שניתן לאבחן באמצעי פשוט -מקל איבחון,לאחר האיבחון ומציאת נקודת הריפוי נעשה טיפול על ידי גרוי והמרצת נקודת הריפוי בתהליך שנמשך בחלקי דקות ובאמצעים פשוטים, נשלח תדר -גל ריפוי למקום הפגוע בגוף ומיד האדם חש הקלה ועד לריפוי מוחלט.

נכון שקיים הצורך בלימוד היכן משתקף כל איבר בכף היד , מי שמעוניין מוזמן ללמוד או בלימוד עצמי או בלימוד מודרך, לטיפול עצמי יספיקו לימוד מודרך של שלשה עד ארבעה מפגשים בסך של שש עשרה שעות , מי שמעוניין להרחיב את הידע ולקבל תואר בי"ל של מטפל מוסמך בשיטת הסו ג'וק או מטפל בכיר , בין 40 ל80 מפגשים ולימוד רפואה מערבית יקנו לו תארים והסמכה לטיפול באחרים.

הלימודים מתחלקים לידע תיאורטי ולחלק מעשי , כל אחד יכול ללמוד את השיטה ללא רקע מוקדם, לימוד השיטה מאפשר לכל העוסקים ברפואה משלימה לשדרג באופן מפתיע את הענף בו הם עוסקים.

ניתן לארגן הרצאת מבוא למעוניינים לצורך התנסות ,למעוניין בטיפול יש לפנות על פי כתובת הדואר האלקטרוני או בטלפון 0545660541
מומלץ בחום ללמוד את השיטה היכולה לשחרר אותך מתלות באחר , אם לא תנסה איך תדע?

כותב המאמר-יונה שגב מטפל בכיר בשיטת הסו ג'וק ,מרצה, מעביר קורסים שנתיים ןמטפל פרטני וקבוצתי.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב