דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים להשכרת מתקני תצוגה 

מאת    [ 14/08/2008 ]

מילים במאמר: 342   [ נצפה 2110 פעמים ]

לעיתים השכרה ולאו דווקא קניה של מתקני תצוגה נראית הגיונית יותר. יתכן שבאותו זמן מתקני תצוגה שלך נמצאים כבר בשימוש בתערוכה אחרת ולחלופין, יש לך מגבלות תקציב וזמן או שאתה מנסה את חוויית התערוכה לראשונה.

לא משנה מה הסיבה לכך שבחרת לשכור מתקני תצוגה, לפניך חמישה קווים מנחים בסיסיים, שיהפכו את חוויית שכירת מתקני תצוגה אלו, לנטולי בעיות ולמוצלחות ביותר:

1) בחר מתקני תצוגה ניידים: מצא מתקני תצוגה לשכירה שניתנים להקמה קלה ומהירה, כדי לחסוך בעלות התקנתם ופירוקם של מתקני תצוגה. בחר מתקני תצוגה שבנויים לשימוש רב פעמי שישרדו ניוד בלתי צפוי ושיבטיחו הרכבה ופירוק קלים כמו רול אפ נגלל.

2) בחר מתקני תצוגה קלי משקל - בימינו ניתן למצוא מתקני תצוגה יציבים ביותר אך קלים שמסגרתם עשוייה מפרופילי אלומיניום שמשמשות גם כעמוד שידרה לכל המתקן. ישנם בימינו אפשרות לשכור מתקני תצוגה אלו יכולים להיות עם אלמנטים מודולרים ישרים ומקומרים באורכים שונים ובשילובים כמעט אינסופיים, כל זאת על מנת ליצור מתקני תצוגה שכורים מיוחדים, מותאמים אישית כמו מעמדי פופ אפ.

3) חפש אחר גיוון - גמישות היא הדרך להבטחת פתרון של מתקני תצוגה שכורים - החל מפנים הדוכן שלך, דרך הקירות שלו ועד מתקן הברושורים שלך, כולם אמורים להיות מאופיינים בצורה יחודית. אתה יכול לאפיין את מתחם התצוגה שלך במשטח תצוגה מובדל. אתה יכול ליצור אי של שקט עבור הפרוספקטים הרציניים בתוך הרעש והבלגן של רחבת התערוכה. מתקני תצוגה המושכרים המגוונים של היום מאפשרים אפילו את קיומו של קיר מודולרי שמסוגל לסגור את משטח התצוגה שלך באופן חלקי או מלא.

4) בחר מתקני תצוגה בעיצוב נקי, חד ופונקציונלי - תוך שימוש בפתרונות עיצוב היי טקים מתקדמים, תוכל לשכור מתקני תצוגה שיפרשו את המסר של החברה שלך בדרך ממוקדת וכוחנית. מתקני תצוגה ניתנים לעיצוב על פי הזמנה בכדי ליצור הצהרה שמבוטאת על ידי משטח מסחר מותאם אישית למטרות השיווק של החברה שלך ויעדיה.

5) צור אוירה לאינטראקציה בין צוות המכירות שלך ולקוחות פוטנציאלים - אם מתקני תצוגה שכורים או קנויים, חייבים לעודד אינטראקציה על ידי שימת לב לזרם התנועה בתערוכה והצבה מושכלת של אלמנטי העיצוב של התערוכה. כל זאת ועוד ישיגו עבורך יעילות מירבית ונגישות להדגמות עם המוצר, הצגת המוצר וחומרי שיווק כתובים.
רמי כהן, מנכ"ל
קמפוס לדפוס דיגיטלי
http://www.campus.org.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב