דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדבקות - לא רק לילדים 

מאת    [ 14/08/2008 ]

מילים במאמר: 411   [ נצפה 2482 פעמים ]

הדפסת מדבקות יכולה לשרת אותך בדרכים שונות על מנת להתאים למטרותך. אתה יכול לעצב מדבקות בכל צורה שתחפוץ לצורך ביצועים מקסימלים ושימושיים. אך מעבר לכך, מדבקות יכולות לשמש אותך להרחיב או לחזק את מוצריך והקמפיינים שלך. מדבקות יכולים לשמש כסוכני השיווק והפירסום שלך מאחר ובניגוד למה שניתן לחשוב מדבקות אינן רק תויות.

פרט לכך, מדבקות הינן כלי מגוון עד מאוד שניתן להצגה על כל קיר ובכל פינה. אתה יכול לחלק מדבקות כחומר פרסומי. מדבקות יכולות אף לשמש כדרך בה תוכל לחשוף פרסים, מתנות-חינם וכדומה.

הנוחות בשימוש בפירסום עם מדבקות אינו מוטל בספק, בין אם תוכננו עבור חלון של רכב או כזה שיועדו דוקא עבור הפגוש, חלונות ראווה, על קירות, על שקיות פשוטות או על מחברות או כל משטח אחר. השתמש במדבקות כדי לפרסם את העסק, להודיע על קיומו של אירוע או מטרה חשובה.

בהדפסת מדבקות אתה מחמש את עצמך עם מוצר הדפסה צבעוני ויעיל. עם בחירה נכונה, תוכל ליצור מדבקות מושכות עין שיביאו אליך את סוג הקהל הנכון עבורך ועבור העסק שלך.

השתמש בקמפיינים השיווקים שלך עם מדבקות לקיר ושאר סוגי מדבקות ותיווכח לדעת כיצד מדבקות יכולות לשחק תפקיד חשוב בתכנית השיווק הכוללת שלך.

עיצוב מדבקות יעלה את התדמית של העסק שלך לאור הזרקורים אפילו אם הוא מזוהה עם תעשייה זו או אחרת, חשוב שמסר זה של שונוח, דרמטיות, מקוריות ואומץ ביחס למתחרים יבואו לידי ביטוי בעיצוב של מדבקות על מנת לשדר מי אתה ומה אתה מוכר ביעילות.

כשאתה מעצב מדבקות, אתה חייב להשתמש בידע שלך לגבי קהל היעד שלך. אתה יודע מיהו הקהל שלך ולכן אתה צריך להשתמש בידע זה באופן יעיל יותר ולהפוך אותו מקהל רדום ומהנהן לקבוצה עירנית ונלהבת של קונים.

דרך ישנה ומוכרת למשוך לקוחות היא באמצעות מחירים נמוכים כל האפשר. אתה בעל עסק קטן בתחום ותנסה להתמודד מול הלוייתנים בתחום, יש סיכוי גבוה שלא תצליח בכך. הדגש את השירותים והתכונות שאתה מציע והשתדל לספק מניסיונך והערך המוסף שלך בתמורה לזמנו וכספו של הלקוח. הפץ והדגש את העקרונות לעיל על מדבקות אלו. אותן מדבקות יכולות להיות מדבקות קיר, מדבקות שיודבקו על חלונות ראווה ועוד כהנה וכהנה.

זכור לחדש ולעדכן את הקמפיינים שלך. בשעה שאתה מדגיש את זהותך וערכיך, יש תמיד להוסיף לזה אלמנטים חדשניים בתפישה ובעיצוב. שדר את מסריך באופן חדש ומרענן ובצורה זו תקרין דינמיות וצמיחה. נסה לשוות לעצמך באמצעות מדבקות, דימוי של עסק מתמיד שמתפתח כל הזמן כדי לעמוד בטרנדים והצרכים של קהל היעד שלך.

תוכל להסתמך בעת הדפסת מדבקות על משיכת הקהילה הסמוכה אליך או אנשים מהאיזר. גישה זו יכולה לתרום לכך שאנשים ישייכו אותך אליהם וכך תוכל ליצור קשר עם דמויות מפתח בקהילה.
רמי כהן, מנכ"ל
קמפוס לדפוס דיגיטלי
http://www.campus.org.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב