דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סנדיסק משיקה כרטיס זיכרון הניתן לכתיבה פעם אחת - עבור יישומים בהם מידע חייב להשמר בגירסתו המקורית 

מאת    [ 29/07/2008 ]

מילים במאמר: 352   [ נצפה 1981 פעמים ]

ענקית הפלאש סנדיסק, השיקה כרטיס זיכרון חדש, מסוג SD, המאפשר שמירת מידע עליו פעם אחת בלבד - ללא יכולת עריכה ומחיקה. כרטיס הזיכרון החדש, WORM - write Once Read Many - המתאים לשימוש בכל מחשב ומכשיר בעל חריץ הרחבה לכרטיסי SD - מיועד לשימוש בעיקר עבור שימושים מקצועיים, ליישומים דוגמת שמירת חקירות משטרתיות, אחסון הקלטות ודוחו"ת עדויות בבתי משפט, נתוני הצבעה אלקטרוניים ויישומים אחרים בהם קבצי המידע חייבים להיות מוגנים מפני שינוי, או מחיקה. עם גמר העתקת ושמירת המידע על הכרטיס, הוא 'ננעל' ואין כל דרך פיסית, לשנות או למחוק נתונים ממנו, אם כי ניתן לראות את המידע שוב ושוב.

שימושים נוספים שניתן לעשות בכרטיס החדש: שמירת נתונים של קופות רושמות, שמירת מידע רפואי, העברת תצהירים ועדויות באופן דיגיטלי, במקום החתמת נוטריון על מסמכים, ושמירת תמונות ממצלמות אבטחה, או אף מ"קופסה שחורה" של מטוסים. יתרונו של הכרטיס על פני כרטיסי זכרון אחרים הניתנים לכתיבה וקריאה ללא הגבלה, הוא בעובדה שהוא היחידי שעונה על הדרישות בחוק להגנה על המידע שבו.

על פי החברה כרטיס ה - WORM, המסוגל לאחסן ולשמור מידע במשך כמאה שנה (בתנאי אחסנה נכונים), יחליף בהדרגה סרטי צילום, וסרטי הקלטה היוצאים אט אט משימוש יומיומי בעיקר בשל אי התאמתם למכשירים הדיגיטליים בהם משתמשים כיום.

"סוגי מדיה אנלוגיים יוצאים מהמשחק בהדרגה בשוק הצרכני", אומרת ציפי עוזר-ערמון, סגנית נשיא בכירה למכירות ושיווק בחברת סנדיסק. "סוכנויות אכיפת חוק ושאר אנשי מקצוע מגלים כי המחירים של המוצרים הללו רק עולה והזמינות יורדת. כרטיס הזכרון החדש של סנדיסק מציע לאנשי המקצוע פתרון לשמירת ואכסון מידע קריטי יחד עם היתרונות האחרים של מעבר מאנלוגי לדיגיטלי".

לדברי עוזר-ערמון, סנדיסק נמצאת כעת במשא ומתן עם יצרנים מובילים בעולם של מצלמות, מכשירי הקלטה, ציוד רפואי, קופות רושמות ושאר מערכות דיגיטליות לטובת הוספת רכיב תוכנה המאפשר הקלטה לכרטיס החדש.

הכרטיס מושק בימים אלו כל רחבי העולם, בנפח 128 מגה-בייט, וצפוי לצאת בנפח גדול יותר במהלך השנה. מחירו טרם נקבע.

אודות סנדיסק
סנדיסק, מי שהמציאה את 'כרטיסי זכרון הפלאש', היא הספק הגדול בעולם של מוצרי אחסון בטכנולוגיית פלאש. מוצריה של החברה נמכרים כיום בקרוב ל- 210 אלף חנויות ברחבי העולם. משרדיה הראשיים של סנדיסק, שוכנים בקליפורניה, בעמק הסיליקון. סנדיסק מעסיקה בישראל כ-650 עובדים הממוקמים בכפר סבא, עומר ותפן שבגליל. אתר: www.sandisk.com
לאחר קרוב ל- 20 שנות נסיון בעסקי העיתונות הישראלית (כעורך חדשות ומגזינים) ועם רקע מוצק בתחום התקשורת השיווקית לחברת היי-טק רב-לאומית, הקים נחום דוניצה בשנת 1995 את "דוניצה תקשורת שיווקית - DMC", חברה שתספק שירותי קשרי עיתונות ויחסי ציבור לחברות מתחומים כלכליים שונים - עם התמחות בתחומי ההייטק והביומד. המשרד, הנחשב לאחד המובילים בתחומו, נבנה על בסיס גישה ייחודית לתחום יחסי הציבור, תוך שילוב הייעוץ האסטרטגי עם ההוצאה לפועל הטקטית ומשרת כיום כמה מהגופים היותר גדולים בתחום ההייטק במשק הישראלי.

www.donitza.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב