דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אם אינך מצליחה להתחתן איתו - חפשי את הסיבה בתוכך 

מאת    [ 19/07/2008 ]

מילים במאמר: 409   [ נצפה 2653 פעמים ]

הבעיה היא את



נשים רבות מתוסכלות מכך שבני זוגם אינם רוצים להתחתן איתן אחרי תקופה יחד. הן אינן מבינות מדוע החתונה מתעכבת, ומדוע הגבר שלהן אינו מזדרז ומציע להן נישואים.



כדי להימנע מהפקת לקחים אישית ומלקיחת אחריות אמיתית על הבעיה הן מתמקדות בבעיות של הגבר שלהן ומנסות להסביר באמצעותן את הסיבה לכך שהחתונה אינה מתרחשת - "הוא מבולבל", "הוא עוד לא בשל", "יש לו פחד ממחויבות", "הוא הילד של אימא", "הוא לא יודע לאהוב", "הוא לא מעריך אותי מספיק" או שהוא "סתם בעייתי ומתוסבך".



למדי לעשות לו טוב



לאמיתו של דבר, ברוב המקרים הסיבה לכך שהחתונה מבוששת לבוא היא פשוטה בהרבה: הנשים הללו אינן מודעות לכך שהן לא יודעות לעשות לגבר שלהן מספיק טוב. הן רוצות אותו ואוהבות אותו - אבל הן משגעות אותו, מרחיקות אותו, מבלבלות אותו, תוקפות אותו, עושות לו רע על הנשמה, גורמות לו לרגשות אשם, משחקות ברגשות שלו, מזלזלות בו, מסרסות אותו והורסות אותו. במצב כזה, לא פלא שהוא מהסס, ובמקרים לא מעטים אף בורח ואינו חוזר.



אישה שאוהבת את הגבר שלה ורוצה להתחתן איתו - כל שעליה לעשות הוא לעשות לגבר שלה רק טוב. למדי מה הוא אוהב ותני לו את זה. למדי לפנק אותו ואל תתקמצני בפינוקים. למדי להתחשב בו ולגרום לו להרגיש בנוח. למדי לתת לו את מה שהוא רוצה ואת מה שחשוב לו. למדי להיות אליו נחמדה ולא חמוצה. למדי לחייך איתו ולא להיות תובענית ודורשנית כלפיו. למדי לתת לו יחס אנושי, טוב, נעים ומתחשב. למדי להיות הכי טובה אליו.



כשטוב לו - הוא ימשיך לרצות אותך עוד ועוד



מי שרוצה להיות צודקת - שתמשיך לנהל קרבות עם הגבר שלה ולהתפלא מדוע הוא מהסס להתחתן עימה. לעומת זאת, מי שרוצה להתחתן עם הגבר שהיא אוהבת - שתהיה חכמה ולא רק צודקת. שתאהב את הגבר שלה ותתמסר אליו באמת ומכל הלב - בלי חשבונות, בלי קמצנות, בלי צדקנות, בלי להיות צודקת כל הזמן, בלי לעשות לו רע על הנשמה. זכרו, גבר מתמסר בקלות רבה יותר לאישה שיודעת להתמסר אליו ולא מפחדת מכך.



גבר שטוב לו עם אישה - רוצה ממנה עוד. לעומת זאת, גבר שבעיקר רע לו עם אישה, מהסס להישאר איתה גם אם הוא אוהב אותה. זכרו, חתונה באה מעצמה כאשר לשני בני הזוג טוב ביחד לאורך תקופה מספיק ארוכה. לחץ לחתונה תמיד נובע מכך שהזוגיות אינה טובה ואפילו גרועה, מלאה ויכוחים, מאבקים, איומים, אולטימטומים, פרידות וחזרות - אבל אחד הצדדים מתעקש להתחתן בכוח במקום לנסות להיות טוב יותר אל בן הזוג שלו.



וטיפ לסיום: כשתהיי טובה אליו - החתונה תבוא בטבעיות מעצמה, מבלי שתצטרכי בכלל להתאמץ או לכפות אותה.

יואב ברנזון http://www.ybc.co.il הוא מומחה, מנטור ומאסטר בעל שם לאומי ובינלאומי בנושא ההצלחה העסקית והזוגית בחיים. הוא עוסק ביעוץ זוגי ועסקי ב-18 השנים האחרונות .

הוא פיתח את שיטת 4 הצעדים http://www.ybc.co.il/fs.htm - שיטה עולמית ייחודית להצלחה מהירה ועמוקה בעסקים, בזוגיות ובכל יתר תחומי החיים.

הוא כתב 7 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי - חלקם רבי מכר בארץ ובעולם.

הוא פרסם למעלה מ-1,500 מאמרים בתחום הצמיחה האישית, הזוגיות, הפיתוח העסקי וההצלחה.

הוא פיתח טכניקות ייחודיות המאפשרות לתכנת את תת-המודע מחדש. תכנות הוא תהליך מהיר המאפשר לנצל את היכולות התת-הכרתיות והלא מודעות כדי להגיע במהירות להצלחה יוצאת דופן ולרכוש יתרון ניכר על פני אנשים "רגילים" שלא עברו תכנות.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב