דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


6 טיפים חשובים - כיצד לחזר בהצלחה אחרי בני המין השני? 

מאת    [ 19/07/2008 ]

מילים במאמר: 510   [ נצפה 3055 פעמים ]

(1) לחזר ללא אינטרס

רוב האנשים מחפשים פרטנר ממקום של לחץ, פאניקה, חרדה ואינטרס גלוי וחשוף מדי "להגיע לתוצאות" ולכבוש את הצד השני. זו גישה מוטעית שאינה מביאה לתוצאות אופטימליות, וגם אם היא מביאה לתוצאות - היא כרוכה בהשקעה מרובה, במתח, בחרדה, בדאגה ובהתנהגות מלאכותית ומאולצת.

חיזור ללא אינטרס הוא פשוט. הרעיון הוא להיות נחמד לבני המין השני, להיות אדיב, נדיב, חביב וקליל. גישה כזו היא גישה אפקטיבית לטווח הבינוני והארוך, כי היא יוצרת תחושה טובה מסביב, היא יוצרת עניין אצל אחרים, היא מושכת את בני המין השני אליכם, היא אינה גוזלת מכם אנרגיה או משאבים רבים והיא מביאה לתוצאות בקלות ובנינוחות.

(2) לתת לאחרים ליזום

לחזר אין פירושו ליזום. מספיק לעשות צעדים קטנים, מינוריים, עדינים - שיוצרים את התחושה הנכונה כדי לגרום לצד השני להגיב, להתעניין, ליזום מהלך או לגרום לדברים לקרות.

ברוב המקרים, קשרים קורים מעצמם. משהו במשיכה בין שני הצדדים גורם לדברים להתרחש "כמעט מלבד". לכן, היוזמה צריכה להיות מעודנת, מתוחכמת, מרוסנת, סבלנית וקטנה. אין צורך באפקטים גדולים, במאמץ משמעותי או ביוזמה בומבסטית.

(3) להאמין בשפע אינסופי של הזדמנויות

חיזור מוצלח חייב להתחיל מגישה שופעת. רוב האנשים חושבים בקטן ובצורה דלה. הם לא מאמינים בשפע אינסופי אלא במעט, בהפסד, בכך שהכל נגמר ובתחושה שאין עוד הזדמנויות.

לאמיתו של דבר, ההזדמנויות לעולם אינן נגמרות - וזו האמת היחידה הקיימת. מי שחושב שבגלל המראה שלו או הגיל שלו או העבר שלו או הסטטוס שלו ייגמרו לו כל ההזדמנויות הרומנטיות בחיים ואף אחד לא ירצה אותו פשוט טועה ומשקר לעצמו. כמות האנשים הפוטנציאליים המתאימים לכם היא כה גדולה שגם אם תשקיעו את כל חייכם בחיזור לא תצליחו לגעת אלא בקצה הקרחון של הפוטנצליאל הרומנטי שלכם.

(4) לחשוב חיובית

חיזור מוצלח הוא חיזור מפרגן - לאחרים ולעצמכם. אם אינכם חושבים שאתם מדהימים, יפים, מושכים, מיוחדים, קוליים, סקסיים ומושכים - מדוע שאחרים יחשבו כך עליכם?

לחשוב חיובית פירושו לשטוף לעצמכם את המוח במסרים חיוביים לגבי עצמכם - עד שתתחילו להתרגל אליהם והם יהפכו מבחינתכם לאמת הצרופה ולוודאות ברורה ומוחלטת בדיוק כפי שאתם יודעים שהשמש זורחת במזרח ושוקעת במערב.

(5) לתת לדברים להתפתח בקצב איטי

חיזור מוצלח הוא עניין של קצב, וקצב איטי הוא קצב אפקטיבי ומוצלח הרבה יותר מקצב מהיר. רוב המחזרים מצפים לתוצאות מהירות, וכשאלה לא מגיעות מייד - הם מאבדים עניין או מאבדים תקווה ומוותרים על המשך החיזור.

למרבה האירוניה, רוב החיזורים היו יכולים להצליח אילו נמשכו פרק זמן ארוך מספיק. הבעיה היא שאנשים מפסיקים את מלאכת החיזור אחרי ניסיון מהיר וחטוף. זכרו, מי שניגש לחיזור ממקום סבלני וארוך טווח יקצור פירות רבים מאוד משום שגישה עקבית, יציבה, סבלנית ואיטית מביאה לתוצאות גבוהות ביותר בכל תחומי החיים, ובמיוחד בחיזור.

(6) לדמיין את זה קורה

חלק מחיזור מוצלח הוא היכולת שלכם לדמיין אותו קורה. רוב האנשים נכשלים בחיזור משום שהם אינם מסוגלים או מפחדים לדמיין את ההצלחה שלכם במו עיניהם. הם מעדיפים לדמיין את הכישלון שלהם, כי הוא מוכר להם יותר.

דמיינו את ההצלחה שלכם מתרחשת לנגד עיניכם שוב ושוב. קבלו את התסריט החיובי. צרו אותו בדמיונכם. אם תתמידו בכך - בסופו של דבר הוא יקרה, גם אם תקופה מסוימת תעבור עד שאותו תסריט דימיוני יתממש הלכה למעשה במציאות שלכם.

וטיפ לסיום: חיזור מוצלח אינו מיומנות מולדת אלא יכולת נרכשת.
יואב ברנזון http://www.ybc.co.il הוא מומחה, מנטור ומאסטר בעל שם לאומי ובינלאומי בנושא ההצלחה העסקית והזוגית בחיים. הוא עוסק ביעוץ זוגי ועסקי ב-18 השנים האחרונות .

הוא פיתח את שיטת 4 הצעדים http://www.ybc.co.il/fs.htm - שיטה עולמית ייחודית להצלחה מהירה ועמוקה בעסקים, בזוגיות ובכל יתר תחומי החיים.

הוא כתב 7 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי - חלקם רבי מכר בארץ ובעולם.

הוא פרסם למעלה מ-1,500 מאמרים בתחום הצמיחה האישית, הזוגיות, הפיתוח העסקי וההצלחה.

הוא פיתח טכניקות ייחודיות המאפשרות לתכנת את תת-המודע מחדש. תכנות הוא תהליך מהיר המאפשר לנצל את היכולות התת-הכרתיות והלא מודעות כדי להגיע במהירות להצלחה יוצאת דופן ולרכוש יתרון ניכר על פני אנשים "רגילים" שלא עברו תכנות.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב