דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קניה רוסית סטייל אוליגרכים 

מאת    [ 14/07/2008 ]

מילים במאמר: 386   [ נצפה 2587 פעמים ]

מרגע ביטול המחסום של ויזה, התחזית היא עליה חדה בתיירות מרוסיה והתחממות של שוק הנדל"ן הישראלי. המתווכים המקומיים כבר מתחילים בהתארגנות לקראת הקונים הרוסים.

הצורך בלעשות ויזה היה למכשול להגעה מסיבית של תיירים רוסיים, אשר פקדו את כל המדינות השכנות בעשור האחרון. לשם השוואה, עד כה כמות התיירים מרוסיה היתה בסביבות 100 אלף אנשים בשנה. כמות התיירים למדינות השכנות כמו מצריים, טורקיה וקפריסין ומדינות שכנות אחרות מגיעה לכ- 3,5 מיליון תיירים בשנה.

מספר חברות נדל"ן מרוסיה כבר התחילו בחיפושים אחר אתרים מתאימים לרכישות של הקהל הרוסי. הצפי הוא שהקהל הרוסי יצטרף לקונים מארה"ב, צרפת ובריטניה ויתחיל לרכוש בתי נופש ובתי קיץ ליד הים ובקרבת המקומות הקדושים.
כמאה משפחות, בעיקר מרוסיה רכשו השנה בתים במספר מקומות בארץ. נציגי חברות נדל"ן מסמנים בינתיים את הרצלייה, קיסריה ואילת כיעדים עיקרים.

באחד הפרויקטים בהרצלייה כבר נרכשו כ- 100 דירות חדשות המיועדות לבתי נופש לאזרחי בריה"מ לשעבר.
עיר נוספת המהווה אטרקציה לקונים הרוסים היא אילת. חצי האי סיני הוא יעד פופולרי לקהל הרוסי. בזמן האחרון דיווחו על מספר רכישות של חברה עמידים דוברי רוסית, אשר רכשו דירות קיץ. עדיין לא מדובר בהיקף גדול, אך הביקוש אמור לגדול. קהל רוסי רוכש בתים איכותיים, בעיקר וילות ופנטהאוזים בעלות של 300 אלף דולר עד מיליון וחצי דולר.

לאור חתימתו של חוזה לביטול הויזות בין רוסיה לישראל, מהווה האתר domik.co.il כלי יעיל, הפופולארי ביותר מזה 9 שנים בקרב הקהל הרוסי בארץ ובחו"ל. כל מודעת המפורסמת בפורטל nadlanplus.com בשפה העברית מתורגמת באופן מיידי לשפה הרוסית. ע"י כך מקבלת כל מודעה חשיפה כפולה גם בקרב הקהל הישראלי וגם בקרב הקהילה הדוברת רוסית.

המתווכים העיקריים של הקהל הרוסי הם עולים וותיקים מחבר העמים או ישראלים בדרך כלל דוברי שפה שעזבו לעשות עסקים ברוסיה. לאחרונה התעניין אחד האוליגרכים הרוסיים באמצעות איש קשר שלו ברכישת 8 דונמים של קרקע באילת הצופה לים על מנת להקים אחוזה.
היעד הנוסף הוא כמובן עיר הקודש. בעלי ממון עם זיקה ליהדות מחפשים מדינה חמה להשקעה. מדובר בעיקר על יהודים שומרי מסורת, כאשר הבית אינו מיועד למגורים או להשכרה אלא, לבילוי בחופשות וחגים בלבד.
קיסריה היא יעד נוסף לקהילה הרוסית, בית בתקציב של 2-3 מיליון דולר הוא המטרה של הרוסים העמידים. נכס במדינה חמה ליד הים תמיד קורץ לרוסים, במיוחד לאור החוסר היציבות הפוליטית במדינות בריה"מ לשעבר.
קהל דובר רוסית אינו קהל קל במיוחד, האוהבים כאשר מתייחסים אליהם בכבוד, הם משלמים במזומן על הבית שאהבו, אך לא אוהבים כאשר מתחילים להתמקח איתם על המחיר.

כל המעוניין לפרסם מודעה לקהל דובר רוסית יכול לעשות זאת בקלות ע"י הכנסת המודעה בשפה העברית באתר http://nadlanplus.com . המודעה תתורגם באופן מיידי לשפה הרוסית.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב