דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתקני פופ אפ - מערכת מתקני תצוגה מגוונת וחסכונית 

מאת    [ 13/07/2008 ]

מילים במאמר: 560   [ נצפה 2441 פעמים ]

מתקני פופ אפ הם כיום הדרך הנפוצה והזולה ביותר לתצוגה בתערוכות ואירועים. השימוש בהם שכיח בתערוכות מקצועיות, תצוגות בתוך חנויות, כנסים ואפילו באירועים פוליטיים על מנת ליצור תפאורת רקע אטרקטיבית. רמת הפופולריות שלהם רבה משום מחירם הנוח וביצוע ההרכבה והפרוק תוך דקות ספורות.

מתקן פופ אפ טיפוסי כולל שני חלקים עיקריים, וכמה עזרי תצוגה שניתן לרכשם מרוב הספקים. החלק העיקרי של מתקן פופ אפ הוא המסגרת המתקפלת. המסגרת היא למעשה השלד של המתקן שעשוי בדרך כלל מצינורות פיברגלאס או אלומניום.

לאחר שהוצבה המסגרת עוטפים אותה בפאנלים לתצוגה העשויים מבד עם ולקרו המגיע במגוון צבעים או בפאנלים גרפיים העשויים מחומר הדומה לדורלקס. הפאנלים עשויים מלקסן עמיד שהודפסו מראש בהליכי דפוס בפורמט רחב ברזולוציה גבוהה.

בזמן המשלוח המסגרת מתקפלת ליחידה בגודל של כ- 20 סמ"ר מרובע על 76 ס"מ רוחב. כשהמסגרת נמצאת במצב פתוח היחידה "קופצת" ויוצרת מסגרת ברוחב של כ -2.4 מ? (או 3 מ?) על - 2.4 מ? גובה. המסגרת עצמה שוקלת כ -7 ק"ג. כשהיא מותקנת היא יציבה מספיק כדי לעמוד על הרצפה. בדרך כלל אין צורך בעיגון או בתמיכה חיצונית.

הפאנלים שעוטפים את המסגרת עשויים מחומר בד מיוחד שמקבל ולקרו, או מפאנלים בהדפס גרפי. גודלם הוא כ - 76 סמ? רוחב על 2.4 מ? גובה. בדרך כלל דרושים בין 4 ל - 8 פאנלים על מנת לעטוף את המסגרת עם תוספת לפינות שעשויה מאותו חומר כדי לעטוף את פינות המסגרת.

הפאנלים גמישים מספיק כדי שניתן יהיה לגלגלם ולהכניסם לתוך תיק הנשיאה הקל שמגיע עם המתקן. בדרך כלל הם מורכבים על המסגרת באמצעות רצועות מגנטיות המונחות על גב המשטח. הרצועות המגנטיות נצמדות לברים ממוגנטים שהם חלק ממסגרת השלד. המתקן הופך ליציב יותר לאחר שהפאנלים מונחים במקומם.

אם מתקן ה פופ אפ שלך הוא בעל פאנלים גרפיים כי אז הוא מוכן לאחר שהפאנלים מונחים על המסגרת. אם אתה משתמש בפאנלים מבד, ודאי יהיו ברשותך דפוס גרפי המוצמד לבד באמצעות רצועות ולקרו. את הדפוס הגרפי ניתן להדפיס על חומר אטום לאור גמיש, או שהוא יכול להיות מחומר מויניל גמיש - למעשה, באנר מויניל לשימוש בשטחי פנים. ניתן גם להשתמש בדפוס גרפי על נייר עם למינציה ליצירת גמישות ועמידות. התנאי המוקדם לפאנלים גרפיים הוא היכולת לגולל ולפתוח אותם הרבה פעמים מבלי לשבור, לקמט או לקרוע אותם.

לעתים מוסיפים לגימור המתקן שתים או שלוש נורות הלוגן בצמוד לחלק העליון של המסגרת להפצת תאורה על הגרפיקה.

המתקן בנוי כך שכל החלקים יכנסו לתוך כלי נשיאה קל וקשיח. ארגז הנשיאה מגיע עם גלגלים כך שאדם אחד יכול להעביר אותו ממקום למקום. לעתים תיק הנשיאה יכול לשמש כפודיום או כדלפק תצוגה. תכופות הוא מקושט בעטיפה גרפית תואמת לגרפיקה שעל גבי מתקן פופ אפ.

תיק נשיאה רגיל עבור מתקן בגודל של 2.4 מ? או 3 מ? הוא מספיק קטן כדי שיכנס לתא המטען או למושב האחורי של רוב המכוניות. משקל המארז , כולל תיק הנשיאה הוא בסביבות 20 ק"ג, תלוי בסוג הגרפיקה והעזרים הכלולים.

אחד מהיתרונות הבולטים של מתקני פופ אפ הוא הקלות בהתקנה ובפרוק. בדרך כלל אדם אחד בגובה ממוצע יכול להרכיב את המתקן תוך 20 דקות. אם גובהך מתחת ל -1.65 מ? יתכן ותזדקק לסולם קטן כדי להגיע לחלק העליון. בדרך כלל די יהיה בכסא.

אם נדמה לך שמתקן פופ אפ עולה על דרישות התצוגה שלך, יתכן ותרצה לשקול אלטרנטיבה אחרת כגון מתקני באנרים או מתקנים מתקפלים. יחידות אלו מגיעות בתוך תיק נשיאה על הכתף קל וניתנות להרכבה תוך דקה או שתיים.

תהיינה דרישות התצוגה השיווקיות אשר תהיינה, סביר להניח שתמצא יחידת תצוגה חסכונית שהיא הן ניידת והן קלה להרכבה ומאמצי השיווק שלך ישאו פרי.
רמי כהן, מנכ"ל
קמפוס לדפוס דיגיטלי
http://www.campus.org.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב