דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הרב גוניות של הדפסת שמשוניות 

מאת    [ 13/07/2008 ]

מילים במאמר: 753   [ נצפה 2396 פעמים ]

שיטת ההדפסה על שמשוניות עברה דרך ארוכה בשנים האחרונות. להלן מספר טיפים וטריקים שיעזרו לכם לייעל את הפרויקט הבא שלכם.

אחד מהחסרונות הבולטים של השימוש בשמשונית הוא אי התאמתו האקולוגית לסביבה. שמשונית הוא חומר מאריך ימים, שאינו מתכלה ואינו מתפרק כמו מרבית מוצרי נייר אורגניים. שמשונית הוא מוצר לוואי של פטרוליום מעשה ידי אדם.

קיימים סוגים שונים של חומרי שמשונית לבאנרים שניתן לעבוד איתם. על מנת לחזק את הבאנרים משמשונית בשטחים חיצוניים, מוסיפים "סקרים", שהינם למעשה רשת מש סיבית, לתוך התרכובת הכימית ושוזרים אותה בתוך החומר. התרכובת הכימית מאפשרת הדפסת פרוצס 4c של תמונות או של אותיות חתוכות משמשונית על מנת ליצור טקסט במגוון צבעים.

ניתן לתפור באנרים משמשונית במכונת תפירה כדי ליצור כיסים למוטות או להוסיף לולאות תלייה בכל מקום.

אחד הדברים שאני אוהב בבאנרים משמשונית הוא העמידות שלהם מול המחיר. השקעה קטנה בקמפיין פרסום באמצעות באנרים משמשונית תניב תוצאות טובות ותאריך ימים יותר מכל צורה אחרת של ייצור גרפיקה משמשונית. עומדות לרשותך מספר אפשריות של הדפסת באנרים משמשונית בהתאם לתקציב, לכמות ולשימוש (חיצוני או פנימי), אורך זמן הקידום והקונפיגורציה של הצבע (1c-6c). חברת דפוס בפורמט רחב בעלת ניסיון תבין היטב מה ברצונך להשיג בכך שתשאל אותך חלק מהשאלות הללו או בכך שתבדוק את עבודות האמנות שלך לפני שתקבל את ביצוע עבודת ההדפסה.

רוב החברות מעריכות את עלות הפרויקט על פי חישוב השטח המרובע של הבאנר. אם ברצונך בבאנר דו צדדי ניתן לחשב את השטח המרובע של צד אחד ולהכפיל את המחיר כי אותו הליך יבוצע על הצד השני. תמיד מומלץ לשאול את יצרן הבאנר איזה סוג חומרים הוא מחזיקים במלאי. הזמנות מיוחדות ישנו את ההערכה הכספית והמחיר למ"ר יהיה גדול יותר. הזמנה בהתאמה אישית של שמשונית pms צבעונית תעלה אף היא את מחיר הבאנר משמשונית.

ביצוע הסידור להדפסת באנר משמשוניתהוא הגורם הראשוני בקביעת המחיר. באנר בהתאמה אישית יהיה בדרך כלל יקר יותר מבאנר גנרי עקב עלות הסידור. דוגמה: נניח שאתה לקוח שרוצה להזמין רק באנר אחד עבור החברה שלך לתצוגה או אירוע קרוב. המחיר שתקבל עבור אותו באנר אחד יהיה יקר יותר לבאנר ממחירם של שני באנרים ומעלה עם אותה תמונה מותאמת עבורך. הסיבה לכך היא שעלות הסידור זהה עבור שתי ההזמנות השונות.

מהם דמי סידור? דמי סידור היא הוצאה נוספת עבור העברת עבודות האמנות או הקובץ שלך והגהת הצבע לפני ביצוע ההדפסה והגימור של הבאנר. זהו הליך סטנדרטי בכל בתי הדפוס, קטנים כגדולים. טכנאי טרום הדפסה יקבל את המצלמה המוכנה או את הקבצים הדיגיטליים וימיר את הקבצים לתוכנת גילוף (תוכנה מיוחדת המעוצבת למשק בין מתקני הפלט). הליך זה אורך דקות או שעות, תלוי במצב שבו קיבל הטכנאי את הקבצים שלך.

לאחר שהקבצים גולפו הם מוכנים להדפסה. כדאי גם לברר את עלות המשלוח לפני ביצוע הרכישה. שמשונית הוא חומר כבד ושוקל יותר ממה שאתה חושב. עליך להיזהר לפני שאתה מזמין כמויות גדולות כי ups, fedex ושאר חברות המשלוח הגדולות מחייבות לפי משקל וגודל המשלוח. שמשונית היא מוצר כבד וגדול. ז

זכור שאינך רוצה לקפל באנר משמשונית כי הקמטים ייראו על השמשונית. בדרך כלל הבאנרים משמשונית מגולגלים כשהתמונות פונות כלפי חוץ ומוכנסים לתוך גלילים מקרטון למשלוח בטוח. אמצעי זהירות נוסף שעליך לנקוט קשור לגודל הבאנר מבחינת המשלוח. לדוגמה: אם הזמנת באנר בגובה של 25 ס"מ ורוחב של 38 ס"מ, גובהו של הגליל צריך להיות לפחות 25 ס"מ. נציג שרות הלקוחות של בית הדפוס צריך לבדוק עם ups את מחיר המשלוח לפני השלמת ביצוע הדפסת הבאנר, במיוחד אם ההזמנה שלך דחופה.

אצלנו בקמפוס, אנחנו שוקלים את כל הנקודות הללו לפני שאנו מעריכים את עלות הפרויקט כך שאתה נמצא בידיים טובות כשאתה מזמין מאיתנו באנר. הקלק כאן לקבלת הערכת מחיר ללא תשלום ושלח את המפרטים שלך.

להלן רשימת בידוק לקוח לפני שליחת הזמנה עבור באנר משמשונית:
1. עבור על התקציב שלך (כמה אתה יכול להוציא?)
2. הזמנת רכש: (תמיד כדאי לצרף הזמנת רכש להזמנה שלך)
3. בדוק את העיצוב שלך (עם איזה סוג קבצים אתה עובד? האם הקבצים כוללים עבודה של מעצב גרפי?)
4. כמות הבאנרים משמשונית (כמה באנרים ברצונך להזמין?)
5. באנרים חד צדדיים או צדדיים (איפה ייתלה הבאנר? וודא שניתן לקרוא את הבאנר משני צדדיו)
6. גודל הבאנר (מה המידה של הבאנר? העיקרון המנחה 10/40; מרחק ראייה, לכל 25 ס"מ רוחב באנר מרחק הראייה האופטימאלי מהבאנר הוא 1 מטר)
7. זמן ביצוע / מועד סיום: (למתי אתה צריך את הבאנר הגמור? בדרך כלל הכנת באנר משמשונית ומשלוחו מדלת לדלת אורכים יותר זמן ממה שאתה חושב, היה מוכן לזמן קבלה מאוחר יותר, תכנן מראש).
8. דמי משלוח: (איפה אתה ממוקם יחסית לבית הדפוס שלך, כמה באנרים הזמנת? מה גודלם ומה משקלם?)
9. איך בכוונתך לבצע את התשלום? (בדרך כלל באמצעות כרטיס אשראי, בדוק לפני משלוח ההזמנה).
10. תקשורת עם בית הדפוס (וודא שהעלית את כל הנקודות על הכתב כדי למנוע אי הבנות).
רמי כהן, מנכ"ל
קמפוס לדפוס דיגיטלי
http://www.campus.org.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב