דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בדרך לסופר..טיפים לקניה נכונה בסופר 

מאת    [ 13/07/2008 ]

מילים במאמר: 513   [ נצפה 3957 פעמים ]

לנסוע לקניות בסופר ולחזור בשלום / יוסי מלמד אני מאוד אוהב לעשות קניות,ויותר מזה אני בדרך כלל לא חושב יותר מדיי, אלא פשוט קונה את מה שבא לי.

איך אפשר לחסוך באוכל?  שאני אחסוך מילדיי?

לא ככה?במשך המון שנים הלכתי עם התחושה הזו,  ויצא לי לעבוד עם לא מעט אנשים שחיים ככה.הפעם אנסה לתת כמה נקודות למחשבה וגם קצת טיפים לאיך לעשות קניות בסופר ולחזור הביתה בשלום, עם חיוך וכמה שקלים נוספים בארנק. למעלה מ- 6 שנים שאני עושה קניות בעצמי, ותמיד בחרתי בסופר הכי קרוב שיש לי לבית. באמת שאין כוח אחרי יום עבודה להתחיל לנסוע ברחבי המדינה כדי לקנות לחם וחלב, ובמיוחד כשיורד גשם או אולי דווקא כשחם מדיי.  ואני? אני חי בגן עדן!!! יש סביב הדירה שלי ברדיוס של ק"מ אחד, שלושה סופרים קהילתיים. יורדים קונים חוזרים.. כיף,נכון?השינוי התחיל לפני מספר חודשים, שהחלטתי עם זוגתי (שתחיה!) לנסות וללכת לסופר מחוץ לעיר ולנסות את מזלי.OK, אתם מוזמנים לשבת. חברים!! זה באמת יותר זול. ובאופן משמעותי.. אז אולי זה עוד רבע שעה של נסיעה, אבל פעמיים בחודש (או פעם בחודש אם אתם רווקים)זה בהחלט שווה את הנסיעה שחוסכת לכם עשרות ש"ח בחודש.אז אני מציע לכם תבדקו איזה סופרים יש לכם מחוץ לשכונה, שווה בדיקה והשוואת מחירים.אחד הטיפים הראשונים שיועצים לכלכלת משפחה נותנים זה "להכין רשימה מראש" הבעיה היא שהם לא מרשים לחרוג ממנה, וזה הופך את זה כבר לקשה.אתם יודעים מתי מתחילים למכור בסופר קרמבו? גם אני לא!!!
אז איך אפשר לרשום את זה ברשימה?אז אני מצטרף לטיפ המאוד חשוב הזה ומוסיף לו טוויסט קטן, מותר ורצוי לאפשר לעצמכם לחרוג מהרשימה למשל ב-5 פריטים ועד 50 ש"ח סה"כ.

הרבה יותר קל לחיות ככה..

 תמיד אומרים שילדים זה שמחה בבית, במקרה של הסופר, רצוי לברוח מהם ככל שרק אפשר.
אפשר אולי לשלוח אותם לאיים הקאריביים לכמה שעות שישבו עם שבט טאיינו.אם הילדים באים איתכם לקניות תתכוננו להוציא 10% יותר ממה שהתכוונתם וזה עוד בקטנה. אז מה עושים? או..הנה כמה פתרונות..אז או ששולחים את הבעל עם רשימה מדוייקת, או שמזעיקים את הסבתא שבמקרה עברה באיזור (היא בטח עושה סיבוב באיזור הבית שלכם אחת לשעה), או שאם אין ברירה ומושיק הקטן בא איתכם לסופר, חשוב מאוד לעשות איתו הסכם מראש."מושיק, חמודי, היום בקניות, מותר לך לבחור מתנה אחת" או אם הוא כבר יודע קצת חשבון, אפשר להגיד שהוא יכול לקנות מה שהוא רוצה ב-10 ש"ח. באופן זה אנחנו תורמים לו גם ליכולת החשבונית שלו מגיל צעיר.ודבר אחרון - המעדניה. נכון שלא מקובל היום לקנות במעדניה בסופר... אבל! זה יותר זול לקנות גבינה צהובה  כשפורסים את זה במקום, מאשר לקנות את החבילה המוכנה בפלסטיק. ככה גם עם נקניק, וגם עם גבינות קשות כמו בולגרית וכו'. אני יודע שמה שעובר לכם בראש עכשיו זה, "נו..מה הוא רוצה???", אני רק אציין שפער המחירים בין הגבינה הצהובה שעל המדף לזו שבמעדניה יכול להגיע לאיזור ה-40%, וזו אותה הגבינה בדיוק.  חברים, זה הרבה כסף.זהו. זה דיי קל, לא? בחרתי בארבעת הטיפים שנראו לי קלים ליישום מיידי, ומבלי לפגוע ולו בקצת ברמת החיים.שילוב של הטיפים האלה יכול לחסוך למשפחה למעלה מ-100 ש"ח בכל קניה.

 

אגב, חלב ולחם, אפשר להמשיך לקנות ליד הבית.. קניה מהנה.יוסי מלמד.
יוסי מלמד - מאמן אישי-עסקי, יועץ לכלכלת משפחה.
חבר בלשכת המאמנים בישראל ובאיגוד היועצים לכלכלת המשפחה.
מאמן מוסמך בוגר בי"ס icu להכשרת מאמנים.
http://www.shoom.co.il
מוזמנים להכנס לבלוג שלי:
http://www.vmelamed.com
הקשרו - 050-9330215



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב