דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיווק באינטרנט - יתרון יחסי או כשלון יחסי? 

מאת    [ 01/07/2008 ]

מילים במאמר: 475   [ נצפה 2445 פעמים ]


שיווק באינטרנט

יתרון יחסי הוא ה "א-ב" בכל גישה לשיווק, בפרט באינטרנט. רבים מפספסים את הלקוח הפוטנציאלי למרות שלמעשה לא קשה לדעת איך הוא חושב ומה הוא מחפש. הרי גם אנחנו צרכנים וגם אנחנו ישראלים וכולנו רוצים למצוא את המוצר או הדבר הטוב ביותר, וממש לא רוצים שיעבדו עלינו.
אז כשאתם רוצים לשווק את עצמכם באינטרנט, דרך האתר שלכם או בכל דרך אחרת, הקפידו לנצל את היתרונות שלכם: להבליט אותם ולהוציא מהם את המקסימום.


מה באמת מייחד אותנו?

בואו נשים יד על הלב, ונשאל את עצמנו שאלה פשוטה:
מה גורם לנו להיות שונים מאחרים? במה אנחנו יותר טובים?

כמה אופציות:
1.לא מצאתם יתרון.
2.מצאתם, אבל לקח הרבה זמן למצוא.
3. מצאתם מייד, אבל היתרון לא מספיק משכנע.
4. מצאתם במהירות יתרון משמעותי.

המצב האידיאלי, שבו יש לנו זכות קיום הוא האופציה הרביעית. בשאר המקרים, הזמן שנותר לעסק שלנו קצוב.


יתרון כדרך חיים

יתרון שיווקי זה משהו שכולנו מחפשים יומיום. מהחיתולים שצריך לקנות לילד ועד לגלידה מפנקת בדרך הביתה אחרי יום עבודה. אומנם אנחנו לא חושבים בקול רם על המושג "יתרון שיווקי" כשמבקשים מהמוכר את הגלידה האהובה עלינו, אבל ההחלטה שלנו מושפעת מהתמורה שאנחנו מקבלים בעד הכסף , בהנחה שאנחנו אכן יודעים להשוות בין החלופות.


היתרון בחלופה מסוימת מניע אותנו לבחור בו. אנחנו מחפשים לבחור את הטוב ביותר עבורנו בכל רגע נתון. כך גם לקוחותינו. אנחנו כל כך רוצים להיות החלופה המנצחת, אך ממעטים להראות ללקוחותינו את היתרונות במוצרים או בשירותים שאנחנו מספקים.


יתרון כאסטרטגיה

מאחר ורבים אינם מנצלים את היתרון שלהם וממעטים להזכיר אותו לגולשים, השימוש ביתרון היחסי הופך לכלי אסטרטגי חשוב.

הגולש משווה חלופות יותר ממה שאנחנו חושבים. הוא מחפש את התועלת המרבית שהוא יכול לקבל ממך ומהמתחרים שלך. ברגע שחלק מהשחקנים בתחרות אינם מציגים את הערך המוסף שמקבלים אצלם - הם עלולים לצאת מן התחרות. גם אם השירות שלהם נפלא והמוצר שלהם הוא הטוב ביותר.

במידה רבה, האתר שלכם הוא היתרון שלכם. אתר המותאם למנועי חיפוש, אטרקטיבי ללקוח וכתוב בצורה שיווקית ונכונה, כבר מצעיד אתכם צעד אחד קדימה.


צניעות - לא בבית סיפרנו

הורים אוהבים לחנך את ילדיהם לצניעות. שיווק באינטרנט הוא כמו ראיון עבודה - חייבים ליצור רושם טוב בזמן קצר. אמור במה אתה טוב, אל תשמור בבטן. אין זה המקום ליישם את מה שלימדו ההורים. לא צריך להצטנע. אומנם לא צריך להתרברב אבל בהחלט כדאי לשים לב לסעיפים הבאים :


1. לרשום את היתרון שלכם - בצורה ברורה וחד משמעית.
2. ערך מוסף - להבהיר לגולש מה הוא מקבל מעבר לשירות/מוצר , מעבר למה שהוא יקבל בכל מקום אחר.
3. לעמוד בציפיות של הגולשים. אם זה מה שהם מצפים מימכם ועמדתם בציפיות הם יספרו למכרים שלהם עליכם.


שיווק נכון מנצח

תאמינו ביתרון שלכם על פני מתחריכם. אם אין לכם יתרון כזה - צרו אותו.
זיכרו שאנחנו עוסקים בשיווק. שימו לב שאתם מעבירים את המסר ללקוחות שלכם בכל התקשרות עימם : אם דרך אתר, אם בניוזלטר שאתם שולחים ואם בפרסומות וקישורים ממומנים .
גיא יום טוב, מנכ"ל Advanced Web Marketing חברה לקידום אתרים במנועי חיפוש ובניית אתרים. בעל ניסיון של 7 שנים בתחום האינטרנט. Advanced Web Marketing מתמחה בבניית אתרים, קידום אתרים במנועי חיפוש וניהול קמפיינים ממומנים



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב