דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לימודי עיצוב - החממה מבית המכללה למנהל 

מאת    [ 29/06/2008 ]

מילים במאמר: 383   [ נצפה 2483 פעמים ]

כשחושבים על סביבת לימודים עולה בעיני רוחנו תמונה קצת פסטוראלית של מרחבים, גינון ומבנים המכילים את המחלקות השונות. נוף בתי הספר בתל אביב בתחום האמנות והעיצוב באופן מפתיע לא התייחסו לנושא ,להוציא את מקרה החממה מבית המכללה למנהל וזה מרענן.

כשפרויקט של המכללה למנהל קורם עור וגידים יש לצפות ליותר והחממה, אכן מספקת את התקוות החל מתחילת דרכה.לבא מרחוב יגאל אלון לחממה יגלה את ארבעת המדרגות המפרידות בין הרחוב התל- אביבי הסואן לבין המתחם בו מקיימת החממה את פעילותה. שביל החוצה את החצר מוביל אל כניסת המבנה הראשי בו יושבת מנהלת בית הספר ומתקיימים הלימודים. קשה שלא להבחין בתשומת הלב שהוקדשה בבחירת המתחם ,הסביבה הלימודית והפוטנציאל הגלום במתחם מאפשר את המשך התפתחות המוסד בשנים הבאות. התפתחות החממה ופיתוח הירוק סביב למבנים יצור אווירת קמפוס כפרי בלב העיר הסואנת.

בסיור בכיתות הלימוד ניכר כי הושקע בהצטיידות וארגון שטחי הלימוד לטובת רווחת הסטודנט ,דבר שנותן אותותיו בהישגי הלומדים.

סוף סמסטר א' בכל מוסד לימודי הוא סוף פרק הבוחן הישגים .בהגשות שהיו בבית הספר ומהעבודות שהוגשו לביקורות ניכרת רמת הישגיות גבוהה המשקפת את רמת צוות ההוראה יכולת התלמידים והרוח הנושבת במוסד.

החממה בית הספר לאמנות ועיצוב היא משב רוח מרענן בנוף בתי הספר . הדיוק בהכנת סביבת הלימודים ,הרצינות וההישגיות הטובלים בסביבת העצים, הנותנת גם מענה לחניה, מסגירה חשיבה מרחיבה ,הבנת הצרכים של הלומד והתייחסויות שניכר כי המכללה למנהל כארגון מנוסה הינו צד חשוב במתן הפתרונות . 

המכללה למנהל הינו מוסד לחינוך והשכלה וותיק ורב פעילויות בקשת רחבה של נושאים ובפריסה המתחילה בצפון הארץ ועד דרומה . החלטת המכללה למנהל לפעול גם בתחום האמנות והעיצוב הוא לברכה לתחומים אלה ולטובת ציבור הסטודנטים הראויים למוסד גדול וותיק שיתרום מעוצמת הארגון ומניסיונו הנוסכת אמינות ומקצועיות ברמה גבוהה .

החממה כבית ספר פתח את שעריו והרחיבם להרשמה במחלקות עיצוב אופנה, עיצוב תעשייתי, עיצוב תקשורת חזותית, עיצוב פנים ואמנות. לפי דברי החממה מאות הסטודנטים שיתכנסו יזכו לסביבה מגוונת שתאפשר פעילות סטודנטיאלית הנותנת מענה כולל ללומד.

קשה להתעלם מהרצון וההכנות של החממה המציבים סטנדרט גבוהה . העיר תל אביב ראויה שיהיה לה מרכז  לימודי רציני מבית מכובד שיוביל את לימודי האמנות והעיצוב. תל אביב היא עיר מרכזית בחיי התרבות והאמנות בארץ וטוב שהמוסד במשכנו יזכה ליתרונות העיר ומאידך תזכה את העיר במאות הסטודנטים וברוח צעירה ,שובבה ויצירתית שבית ספר לאמנות ועיצוב יכול להביא איתו.

בסימן הרוח הרעננה אין אלא לאחל לחממה בית הספר לאמנות מבית המכללה למנהל ולכולנו,להמשיך בדרך וברמת ההישגיות הגבוהה ולהציב אלטרנטיבה איכותית ראויה לטובת ציבור הסטודנטים.

החממה ב"ס לאמנות ועיצוב.
עיצוב



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב