דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כתיבת פרופיל עסק. הנחיות מקצועיות 

מאת    [ 24/06/2008 ]

מילים במאמר: 739   [ נצפה 6509 פעמים ]

כתיבת פרופיל עסק. הנחיות מקצועיות

עסקך וודאי מוכר לך היטב. אתה הוא היחיד שבאמת מבין עד כמה הוא טוב ומסוגל להציע פתרונות, תועלת ומוצרים נהדרים ומשמעותיים בעבור קהל לקוחות רחב המצפה לכך. העניין הינו כי המיקוד הוא בך. לך יש ידע, תחושות ובהירות מושלמת אודות טיב הדברים. אולם, בשלב זה, מן הצד השני, ללקוח הפוטנציאלי, אין עדיין מושג ולו הקלוש ביותר על מרכיבי עסקך. לקוח המביט בקטע כתיבה המכונה "פרופיל עסק" אמור לקבל בהבזק מיידי ואיכותי תמונה פרקטית איכותית וסדורה המגישה לו בצורה חכמה את כל הנדרש. זהו בדייקנות מושלמת - המצב הרצוי.

פרופיל עסק מציב רף קשה בהחלט לכתיבה. ככל הנוגע למי שאינו מצוי בסוד טכניקות הכתיבה, מובן כי פרופיל עסק נראה כקשה בהחלט ליצירה. בעוד המחשבות נסבות אודות כיצד ניתן יהיה להצליח לייצר קטע כתיבה שיווקי הנאמן באופן מוחלט למבוקש, הנושא את מיטב העברת הדברים לתוך מלל נכון ומקצועי, יוצא במרבית המקרים כי המציאות מותירה את הביצוע חלול, או בלתי מפוקס. וככל שהדבר נוגע לפרופיל עסק, יש להתרכז מעט יותר, מתוך המטרה להוסיף לעצמך חלון ראווה אפקטיבי אולטימטיבי.  

מדוע עליי לשלם לכותב מקצועי ?   

טיעון נחיצות שילוב הגורם המקצועי, כפי שעולה בכל עת וצורך בחיי היומיום בהם מדי פעם נזדקק לאיש מקצוע, תקף בהחלט גם כאן. ומעבר לשימוש בטיעון, עצם התועלות האמיתיות הנובעות מפנייה לאיש מקצוע בשלב זה, מבטיחות תוספת הנאה והצלחה מרובות וחד משמעיות. פנייה לכותב פרופיל עסק מיומן, המתמחה בכך, אינה מסתיימת בקבלת תוצר יפה ואסתטי המשקף את עסקך, אלא ממשיכה לתפקד לצידך זמן רב. לכן, נבון לשקול להוסיף לעצמך ביטחון, ידע וביצוע מרהיב החל מימים ראשונים אלו.  

השקעה בפנייה לכותב פרופיל עסקך הינה פעולה חכמה, ויש להבינה עד תומה. לבדך ללא שום צל של ספק, סביר בהחלט כי תוכל לכתוב מילים יפות, נכונות ומוצלחות ככל שתהיינה. אולם, מול הדברים ההכרחיים שיהיו בתוך פרופיל העסק, ייתכן ותחמיץ דבר מה. וכאשר המדובר הינו בחזותך הגלויה, בקטע חלון ראוותך, מוטב בהחלט כי תשקול לחיוב את משמעות הדברים. היקף טיב יופיים של הדברים, נגיעתם והפעלתם את הלקוח הפוטנציאלי ושיוכם לתורות כתיבה קלאסיות של פרופיל עסק, מציעים לך יתרונות ברורים וידידותיים.

עריכת פרופיל עסק קיים/השבחה מתוך דף פרופיל נוכחי  

פרופיל עסק מחייב הבנה גבוהה ביצירת נסיכת תחושות של ביטחון, בתנועה משויפת ומלטפת של מעבר בין רעיונות (כאשר רעיון אחד מסתיים, יש לדעת לעבור לרעיון המצטרף הבא בצורה נעימה ומושלמת) ובארגון חכם במיוחד בהיר ואלגנטי של יצירת חזות מנצחת. לשם השגת כל אלו, מובן כי מוטב לפנות מעט ממשאבי ההשקעה לשם הבטחת הופעה מקצועית מדודה ואסתטית. ישנם כותבי פרופיל עסק, המציעים אף נגיעת השבחה על חומר קיים, ולא במחיר יקר, והמוסיפים במגע עדין את כל הרצוי גם על שכבת כתיבה קיימת. במחיר 500 כרטיסי ביקור, הנה השגת לעצמך כרטיס עסק מצוין בעבור שנים רבות קדימה. מקורי, מקצועי וחייכני. או קר, נקי ופרקטי מדויק ומרהיב. ניתן בהחלט לחסוך בעלויות על כתיבת פרופיל עסק יקר יותר, מתוך ארגון של עיקר הדברים על דף והגשתם לכותב מיומן. בהחלט ייתכן כי תקבל דגשים לא מעטים, שינויים ושיפורים, כמו גם ליטושי כתיבה הקרויים "עריכת כתיבה שיווקית", אשר יגביהו, ישייפו יחדדו וישביחו (יעדנו, ייפו וינגישו) בצורה אקסקלוסיבית יותר את המסרים והתכנים. הינך ראוי לכך.   

הנחיות לכתיבת פרופיל עסק בצורה עצמאית  

במידה והחלטת לכתוב פרופיל עסק בכוחות עצמך, מוטב כי תיצמד לכללים הבאים : אורך הרעיונות אמור להיות קצר ולא מסבך. הינך אמור להעביר דברים בתמציתיות ובצורה אטרקטיבית. על לקוח להבין כי הינו במקום רציני השואף לספק לו איכות, שירותים ומוצרים, וכל זאת במיומנות מוקפדת. על הקטע לשדר אווירה שאינה מעמיסה מדי, הקשורה במונחיה המשובצים לתחום עסקך, והינך אמור לתחם את הכתיבה של פרופיל העסק בפסקאות קצרות ולא ארוכות יתר על המידה. ארגון הרעיונות אמור להיות חכם ומוצלח, ויש לדעת להצליח להבדיל אותך מן המתחרים. או , לחילופין ,וגם זה חכם - לייצר משיכה כלפי ההצטרפות אליך, גם אם לא יצרת פרופיל עסק באסטרטגיה של השוואה לאחרים. ישנם רבים המצטרפים לאומנות התצוגה העצמית הטובה ביותר, המציגה את עסקם כה טוב, עד כי לקוח אינו מסוגל לדמיין בשלב זה אחרים. וגם זה - יתרונו העצום של פרופיל עסק חכם. חשוב על כך !

לסיכום :

פרופיל עסק הינו קטע של כתיבה שיווקית הנכתב באופן חד פעמי, המציב רף גבוה של ציפיות ויש לדעת לבצעו על הצד הטוב ביותר. פרופיל עסק אמור לענות על ציפיות מזמינו בצורה מושלמת, מתוך מטרה כי ישקף את מהות העסק. בתוך כל פרופיל עסק אמורים להשתלב אלמנטים מקצועיים המציבים נקודות איכות למשיכת תשומת לב והמייצרים היראות קומפקטית של מניית תועלות וסיבות לפנות אליך. כך גם מלוא ההופעה הויזואלית של פרופיל העסק, המייצרת אף בצורה בלתי גלויה - אפקטי משיכה מקצועיים המסייעים לכך.  

 

 

אריק שני,כותב שיווקי
shin7@017.net.il
http://www.winwrite.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב