שיווק רשתי - האם באמת כל אחד יכול לעשות את זה?
מאת: יאיר בורטינגר
http://borty01.blogli.co.il
שיווק רשתי, שיווק רב שכבתי, הדרך החדשה והטובה ביותר להתעשרות, השקעה מינמלית תשואה בלתי מוגבלת, כל אחד יכול לעשות זאת. הרי כולם רוצים יותר כסף וכולם רוצים בריאות טובה יותר מסקנה כולם רוצים לעשות שיווק רשתי, לא? - האומנם?
וואריציות של המשפט הזה תשמעו בדרך כלל מאנשים שעוסקים בשיווק רשתי. הם מאמינים בזה וגם אני האמנתי בזה, אבל המציאות היא שלא כל אחד יכול לעשות את זה וזוהי בהחלט לא הדרך היחידה או הקלה ביותר להתעשרות. אחוז קטן מאד מבין אלה שעושים שיווק רשתי מרוויחים מאות אלפי שקלים בשנה ומתוכם אחוז קטן עוד יותר מרוויחים מיליונים בשנה. אז למה אנשים עדיין טוענים שזה מתאים לכל אחד וכל אחד חייב לעשות את זה אם הוא רוצה להיות עשיר.
אנשים נכנסים להרפתקאה מבלי לדעת מה מה מצפה להם. עכשיו, אני חושב שבתור הרפתקאה עיסקית שיווק רשתי הוא ניסיון הזול ביותר שיכול להיות. אין אנשים הפושטים רגל מהשקעה של 5,000 או 10,000 ש?ח. אבל אולי כדאי לספר להם מה באמת נדרש מהם כדי להצליח לפני שהם מצטרפים? לומר מראש שזה לא קל שנדרשת השקעה של זמן וכסף מעבר להשקעה הראשונית, שלגדל עסק בשיווק רשתי זה כמו לגדל ילד - העלות להביא ילד לעולם (עלות הערכה ההתחלתית בין 5000-10,000 ש?ח) היא קטנה משמעותית מהעלות שנדרשת כדי לגדל אותו עד גיל 18 (טלפונים, פליירים, מודעות, אתר אינטרנט, נסיעות, דלק, סמינרים, ספרים, מוצרים להדגמה, אכזבות, ניתוקים, תסכולים, ביזבוז זמן על האנשים הלא נכונים ועוד הרבה) ואם אין לך את הזמן, הכסף והגישה הנכונה, הנדרשים להשקיע לשם גידולו אל תביא אותו לעולם.
מה אם נשאל את המועמדים שלנו את השאלות הקשות כבר בהתחלה עוד לפני שהם מצטרפים כמו:
כמה זמן וכסף אתה מוכן להשקיע בעסק שלך בחצי שנה הראשונה ללא קשר לכמה כסף הרווחת בתקופה זו?
אם הוא נבהל מהשאלה אולי זה לא האדם שאתם רוצים להשקיע בו את הזמן היקר מאד שלכם.
מה אם לא נבטיח הבטחות למועמדים שלנו שהם יעשו הרבה כסף מהר. פשוט נגיד את האמת שאין פה אחריות וביטוח ולא כל אחד מרוויח כסף בשיווק רשתי.
אז אומנם יותר אנשים יגידו לנו שזה לא בשבילם עוד לפני שהם הצטרפו אבל מצד אחד, מי שהצטרף לפחות ידע למה לצפות ולא ירגיש שעשו עליו סיבוב ומצד שני, הסיכוי שאנשים טובים ייצטרפו לארגון שלנו גדול יותר, לא?
רק אנשים המוכנים להשקיע את המאמץ (זמן כסף והרבה אנרגיה) ולדעת שלא מרוויחים כסף מיד, לוקח זמן לבנות ארגון וזוהי עבודה קשה וסיזיפית מתאימים לשיווק רשתי כל השאר לא
מאת: יאיר בורטינגר
http://borty01.blogli.co.il
שיווק רשתי, שיווק רב שכבתי, הדרך החדשה והטובה ביותר להתעשרות, השקעה מינמלית תשואה בלתי מוגבלת, כל אחד יכול לעשות זאת. הרי כולם רוצים יותר כסף וכולם רוצים בריאות טובה יותר מסקנה כולם רוצים לעשות שיווק רשתי, לא? - האומנם?
וואריציות של המשפט הזה תשמעו בדרך כלל מאנשים שעוסקים בשיווק רשתי. הם מאמינים בזה וגם אני האמנתי בזה, אבל המציאות היא שלא כל אחד יכול לעשות את זה וזוהי בהחלט לא הדרך היחידה או הקלה ביותר להתעשרות. אחוז קטן מאד מבין אלה שעושים שיווק רשתי מרוויחים מאות אלפי שקלים בשנה ומתוכם אחוז קטן עוד יותר מרוויחים מיליונים בשנה. אז למה אנשים עדיין טוענים שזה מתאים לכל אחד וכל אחד חייב לעשות את זה אם הוא רוצה להיות עשיר.
אנשים נכנסים להרפתקאה מבלי לדעת מה מה מצפה להם. עכשיו, אני חושב שבתור הרפתקאה עיסקית שיווק רשתי הוא ניסיון הזול ביותר שיכול להיות. אין אנשים הפושטים רגל מהשקעה של 5,000 או 10,000 ש?ח. אבל אולי כדאי לספר להם מה באמת נדרש מהם כדי להצליח לפני שהם מצטרפים? לומר מראש שזה לא קל שנדרשת השקעה של זמן וכסף מעבר להשקעה הראשונית, שלגדל עסק בשיווק רשתי זה כמו לגדל ילד - העלות להביא ילד לעולם (עלות הערכה ההתחלתית בין 5000-10,000 ש?ח) היא קטנה משמעותית מהעלות שנדרשת כדי לגדל אותו עד גיל 18 (טלפונים, פליירים, מודעות, אתר אינטרנט, נסיעות, דלק, סמינרים, ספרים, מוצרים להדגמה, אכזבות, ניתוקים, תסכולים, ביזבוז זמן על האנשים הלא נכונים ועוד הרבה) ואם אין לך את הזמן, הכסף והגישה הנכונה, הנדרשים להשקיע לשם גידולו אל תביא אותו לעולם.
מה אם נשאל את המועמדים שלנו את השאלות הקשות כבר בהתחלה עוד לפני שהם מצטרפים כמו:
כמה זמן וכסף אתה מוכן להשקיע בעסק שלך בחצי שנה הראשונה ללא קשר לכמה כסף הרווחת בתקופה זו?
אם הוא נבהל מהשאלה אולי זה לא האדם שאתם רוצים להשקיע בו את הזמן היקר מאד שלכם.
מה אם לא נבטיח הבטחות למועמדים שלנו שהם יעשו הרבה כסף מהר. פשוט נגיד את האמת שאין פה אחריות וביטוח ולא כל אחד מרוויח כסף בשיווק רשתי.
אז אומנם יותר אנשים יגידו לנו שזה לא בשבילם עוד לפני שהם הצטרפו אבל מצד אחד, מי שהצטרף לפחות ידע למה לצפות ולא ירגיש שעשו עליו סיבוב ומצד שני, הסיכוי שאנשים טובים ייצטרפו לארגון שלנו גדול יותר, לא?
רק אנשים המוכנים להשקיע את המאמץ (זמן כסף והרבה אנרגיה) ולדעת שלא מרוויחים כסף מיד, לוקח זמן לבנות ארגון וזוהי עבודה קשה וסיזיפית מתאימים לשיווק רשתי כל השאר לא