דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תפרחת חיתולים במבוגרים, דרכי מניעתה וטיפים לבחירת חיתול למבוגרים 

מאת    [ 12/06/2008 ]

מילים במאמר: 400   [ נצפה 2903 פעמים ]

תפרחת חיתולים מתפתחת כתוצאה ממגע של שתן, הפרשות וזיעה עם העור. עור לח נוטה לקבל גירויים, פצעים ונטייה מוגברת ליצירת פצעי לחץ. תיפרחת חיתולים נגרמת בעיקר עקב הרטיבות ופעילות החיידקים באזור.

אנשים מבוגרים שאינם שולטים בצרכיהם, משתמשים בחיתולים העשויים מחומרים סינטטיים סופגים או ניילון, הגורמים, בעיקר בקיץ, לגירויים,אדמומיות בעור ואי נוחות.



בחירה נכונה של חיתול היא הצעד הראשון והחשוב במניעה. ולכן כשהולכים לבחור חיתול אני מציעה להתייחס להמלצות הבאות:

1. להתאים את מידת החיתול לממדי הגוף בצורה מושלמת, בכדי למנוע דליפות. בד"כ חברות רציניות מספקת שירות של ייעוץ טלפוני להתאמת מידות החתול.

2. לא להתפשר על איכות החיתול. חיתולים באיכות טובה סופגים כמויות גדולות יותר של נוזלים ולא מאפשרים בריחת נוזלים כאשר מופעל עליהם לחץ. הודות לכך העור ישאר יבש ונקי.

3. לבחור חיתולים מחברה ידועה - כמו אלו של "שקמה" - תוצרת חוגלה ?מורכבים מחומרים סופגים אשר הוכח  כי יכולים להכיל כמות רבה של נוזלים.

4. לבדוק מהו כושר הספיגה של החיתול. חיתול בעל כושר ספיגה נמוך יש להחליף בתדירות רבה ועקב כך דרוש זמן טיפול רב יותר ויש עומס על המטפל. השימוש בחיתול איכותי שמסוגל לספוג כמות רבה של נוזלים מאפשר שינה טובה וארוכה והרגשת יובש.

5. לבדוק האם החיתול מנטרל ריחות. חיתולים באיכות גבוהה מונעים הופעת ריחות על ידי ניטרול החיידקים האחראים ליצירת הריח.

6. קיים היום חיתול למבוגרים : חיתול "נושם" העשוי בצידיו אל-בד-בד לא ארוג. חומר "נושם" זה מאפשר תנועת אויר מתוך החיתול החוצה דרך הנקבוביות הנמצאות לאורך כל החיתול - וכך מונע הזעה. בד לא ארוג זה עובר, כמובן, גם באזור המיפשעה. חיתול "נושם" זה קיים במידה XL בחיתולי "שקמה" והוא בדרגת ספיגה מוגברת כלומר מתאים לספיגה של 7 - 6 שעות בערך - וגם ללילה.

למניעת התפרחת חשוב לנסות ולשמור על העור יבש כמה שניתן, כלומר מומלץ להחליף את החיתול לעיתים כמה שיותר קרובות ובאופן מידי ברגע שנספגו בו ההפרשות הצואתיות.



בנוסף לכך, ניתן להשתמש במשחה מיוחדת העוזרת במניעת התפרחת וכן בטיפול בה.  משחה זו מונעת רטיבות, ומהווה שכבה החוצצת בין השתן לעור המבוגר. קרם הגנה לתיפרחת חיתולים מקל מיידית בצריבה וגירוי. הקרם משמש כמרכך, מרגיע, משמן ומעניק לחות לעור. הוא נמרח בקלות על העור, ומסייע במניעת תיפרחת חיתולים ושפשפות. זהו קרם הגנה לעור המכיל חומר הנקרא ZINC שזהו מינרל חשוב לבריאות העור. הוא מזרז ריפוי פצעים ושומר על בריאות העור. המשחה נמכרת בקופסא של 1 ק"ג (1000 גר') או 1/2 ק"ג (500 גר').



תהיו בריאים...

 

חברת גד שיווק מספקת חיתולים למבוגרים, מוצרי ספיגה ומוצרים נלווים. זאת במשלוח עד הבית בדיסקרטיות ותוך מתן ייעוץ ע"י אדם מקצועי . האספקה נעשית באזור חיפה והצפון. באתר שלנו תוכלו להתרשם ממגוון המוצרים, למצוא תשובות לשאלות נפוצות ומאמרים הקשורים לגיל הזהב כגון: תיפרחת חיתולים במבוגרים ודרכי מניעתה, כל הטיפים לאריכות ימים ועוד...



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב