דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


5 סופרים על המוקד 

מאת    [ 04/06/2008 ]

מילים במאמר: 404   [ נצפה 2549 פעמים ]

יוכי ברנדס יוכי ברנדס ילידת 1959, מחברת גמר טוב, הגר ולכבות את האהבה, שהיו לרבי-מכר וזכו פעמיים ברציפות בפרסי ספר הזהב וספר הפלטינה.

גרעינים לבנים הוא הספר הרביעי של יוכי ברנדס המעורר מחשבה ומטלטל, גדוש יצרים וסערות נפש, על מערכות יחסים נפתלות ומסובכות בין נשים לגברים שבחייהן; בין בנות לאבותיהן, בין אמהות לבניהן, בין רעיות לבעליהן ובין אוהבות לאהוביהן.
הרלן קובן הרלן קובן (Harlan Coben) נולד בשנת 1962 וגדל בניו-ג'רסי להורים יהודים. הרלן קובן התבולל "דיי בכבדות" כמו שהוא מגדיר את זה. הוא מתגורר בניו ג'רסי עד היום עם אשתו וארבעת ילדיהם. לאחר סיום הקולג' עבד בתיירות.

ספרו הראשון של הרלן קובן הופיע בשנת 1990. פרסם עד כה 14 ספרי מתח שהפכו לרבי מכר. ספריו מצטיינים בעלילה מהירה ורבת תפניות ובסוף מפתיע.

הרלן קובן הוא הסופר היחיד בהיסטוריה של המו"לות האמריקאית שזכה בכל שלושת הפרסים המרכזיים של ספרות המתח באמריקה - פרס אדגר (Edgar Award), פרס שיימוס (Shamus Award) ופרס אנטוני (Anthony Award). הוא מחברם של עשרה רבי-מכר בינלאומיים.

הרלן קובן כבר ביקר בישראל כחמש פעמים עד כה, כך שיש סיכוי שיבקר אותנו שוב. ג'ורג' אורוול אריק בליר, שנודע בכינויו הספרותי ג'ורג' אורוול (George Orwell), נולד בהודו ב- 1903 וידע עוני ונדודים. תחילה היה קומוניסט ואחר-כך פנה לסוציאליזם. כתב מסות ומאמרי ביקורת בשבועון האנגלי "ניו סטייטסמן" והשתתף במלחמת האזרחים בספרד.

מספריו של ג'ורג' אורוול: "בפאריס ובלונדון" (1933); "מסות ביקורת" (1940); חוות החיות (1945, הופיע בעברית בהוצאת עם עובד); "הריגת פיל" (1950). ג'ורג' אורוול מת בלונדון ב- 1950. דיימון גלגוט דיימון גלגוט (Damon Galgut) הוא מחזאי וסופר החי בקייפטאון, דרום אפריקה. הוא נולד בפרטוריה בשנת 1963 ולמד דרמה באוניברסיטה של קייפטאון. את הרומן הראשון שלו כתב בהיותו בן 17. הרומן האחרון שלו הרופא הטוב יצא לאור בשנת 2003 ומאז זכה לשלושה פרסים חשובים: Africa Best Book, Man Booker ו- Dublin Literary award.


לא קל לקרוא את דיימון גלגוט במיוחד בספר הרופא הטוב בו הוא מעביר ביקורת על השלטון בדרום אפריקה לאחר תקופת האפרטהייד. איריס מיטלמן איריס מיטלמן נולדה בפתח-תקוה ובשנים האחרונות מתגוררת בראש-העין. בוגרת החוגים לספרות ותיאטרון באוניברסיטה העברית בירושלים, עסקה כ-20 שנה בהוראת הספרות בבי"ס תיכון.

כיום איריס מיטלמן מחלקת את זמנה בין כתיבת הספרים, הוראת ספרות במכללת יהודה ושומרון, עבודה עם חולי סרטן בבי"ח והופעות בפני קהל עם המופע 'יצירה ויצר' - שילוב משחק, קריאה מספריי ו... ריקודי בטן.

סימניה הוא אתר ביקורות ספרים אשר מכיל בתוכו יותר מ - 100,000 ספרים, סופרים וקוראים.

הכנס לאתר ובדוק המלצות ספרים רבי מכר, מחירי ספרים בחנויות, קניית ספרים משומשים - מומלץ מאוד !

כתובת האתר : simania.co.il , הכנס עכשיו !




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב