דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מסתרי התת-מודע 

מאת    [ 30/05/2008 ]

מילים במאמר: 870   [ נצפה 3193 פעמים ]

בוא להכיר את התת מודע ובכך להיות אתה זה שיוצר את מציאות חייך!
על מסתרי התת מודע וכוחו, מהו ואיך הוא עובד.


איך עובד התת מודע ואיך אנו יכולים לשנות את מציאות החיים
באזור מקלעת השמש שלנו נצא כוח עצום. ספר שלם ובו הסברים וכל הפירושים שאנו יוצרים למציאות שבה אנו חיים. בדומה לדיסק קשיח במחשב, גם הוא מכיל את כל האמונות שלנו, את כל הפירושים שלנו למציאות. המציאות שלנו היא בבואה של התת מודע שלנו, של מה שכתוב באותן תיקיות וקבצים.
כל הרגשות שאנו חשים כלפי אנשים מסוימים, כל דפוסי ההתנהגות שלנו בסיטואציות כאלה ואחרות, האמונות שלנו- כולם נעשים בהתאם לאותם קבצים ראשוניים שנמצאים בתת המודע שלנו. לדוגמא: יש אנשים המאמינים לכל אדם ויש כאלה שמרגישים שאינם יכולים לסמוך על אחרים- בהתאם לתת המודע שלהם. יש מי שמושכים אל חייהם סיטואציות מאנשים המוכיחים להם שוב שוב כי אינם יכולים לסמוך על אחרים. גם אם יחפשו אדם או מערכת יחסים כזו שתספק להם אמון, בטחון, אהבה - הרי הקבצים בתת מודע שלהם ימשכו אליהם סיטואציות שתרגומנה להם שוב ושוב להתאכזב, שוב יוכיחו להם שאין להאמין באיש ושעליהם להיזהר.
יש אנשים שבתת מודע שלהם קיימת האמונה ש"מרבה נכסים- מרבה דאגה". הם מאמינים כי להיות אדם בעל אמצעים פירושו להיות אדם חסר מצפון, מנוצל, מנצל, חסר אהבה. את אותם אנשים נראה עובדים קשה על מנת להשיג כסף, או שהם לא יגיעו לרווחה כלכלית כי בתת מודע שלהם קיימת התחושה כי ברגע שיהיה להם כסף לא תהייה להם אהבה, או שכשהם ישיגו כסף אז חייהם קורסים וכושלים והם מפילים את עצמם בעקבות משוואה זו. לעיתים אנשים אלה מעידים על עצמם שהם רוצים כסף, נכסים, עושר וכי אינם מבינים למה זה נמנע מהם או מדוע הם קורסים לאחר שהצליחו לצבור נכסים.
את התשובה לכך ניתן למצוא באותן תיקיות וקבצים בתת המודע שלהם.

אם כך- מהו אותו תת- מודע? איך ניתן לשנות את הקבצים והתיקיות בתוכו על מנת שנוכל לשנות את המציאות שלנו?
כל אדם הוא נשמה בתוך גוף פיזי. כל אדם מגיע אל העולם על מנת לבצע תיקון. עוד לפני שהאדם נולד יש בתת המודע שלו קבצים ותיקיות המכילים אמונות על עובדות החיים. אמונות אלו מבוססות על חייו הקודמים. על הבסיס הזה נבנות אמונות חדשות, התניות ופקודות שנלמדות מחייו הנוכחיים. במילים אחרות: האדם מגיע לעולם על מנת לתקן וללמוד שיעור, כאשר הזרעים של השיעור כבר טמונים בתוכו ומקורם בגלגולים קודמים. מה שהאדם צריך עכשיו זה לבנות קבצים חדשים כדי שיוכל לבצע את התיקון.
מוחו של התינוק משול לספוג. המוח סופג אינפורמציה חדשה ומתייק אותה בתיקייה קיימת או שהוא פותח תיקייה חדשה. וכך נראה שיחסנו לעצמנו, יחסנו לכסף, לעולם ולסובבים אותנו בנוי על הסתכלות ולמידה מהסובבים אותנו ובעיקר מהורינו. אנחנו מעתיקים את אותן אמונות והופכים אותן לטבע שני לנו.
לעיתים אותן אמונות עומדות בסתירה לאמונות הקיימות בתת -המודע שלנו. לדוגמא: אישה המגיעה לעולם עם תיקיות מגלגולים קודמים המכילות יכולת ביטוי חופשית, אסרטיביות, רצון להבעה חופשית, ידיעה כי הכול אפשרי- כל אלה הם "האופי" שלה- מה שהיא נולדה איתו. אך לעיתים קורה כי אותה אישה נולדה למשפחה בה היא לומדת שישנן הגבלות וכי יש לה תפקידים שונים המנוגדים לאופייה. היא לומדת מאמה שמוותרת לכולם במשפחה, נותנת לכולם ללא גבול. אותה ילדה תפתח תיקיות המלמדות אותה כי תפקיד האישה הוא לרצות את הגבר שנמצא במרכז, ושלמעשה אין מקום לרצונות ולדחפים שלה. כך קורה כי לאותה ילדה יש תיקיות שתוכנן סותר. לכשתגדל תיקיות אלה יביאו אותה לקונפליקט. היא תרצה זוגיות שוויונית אך תמגנט אליה גבר שירצה להיות במרכז ותתפקד בדומה לאימה. כך ייווצר קונפליקט בין אישיותה הפנימית לבין התנהלותה היומיומית. באותה מידה יכול הקונפליקט לבוא לידי ביטוי אם תפתח קריירה כאישה עצמאית ותמנע מזוגיות בה היא חפצה. במקרים כאלה הקונפליקט יכול לבוא לידי ביטוי בהתנהגויות הרסניות: התמכרויות, בעיות אכילה, כעסים ועוד. כמו אנשים אחרים שמדחיקים- גם גופה עלול להרעיל את עצמו ואז יתגלו תחלואים כמו סרטן, מחלות לב ועוד. (כמובן שזו דוגמא למה שעלול לקרות במקרה של קונפליקט, וכן שלא תמיד המקור למחלות אלו הוא חסימה הנובעת מקונפליקט זה)
אם כך- הכוח האמיתי קיים בתוכנו, בתת המודע שלנו. התיקון האמיתי מחייב אותנו להיכנס אל תוך הספר הזה- אל מסתרי התת מודע, לקרוא את הקבצים שבתוכו ואז לתקן. כלומר: להיות אנו שכותבים את הקבצים בהתאם לאמונות שלנו, לאופיינו, לנשמתנו, ולהיות אנו שמתקנים ומנקים קבצים ורעיונות אשר אינם משרתים אותנו או לא שייכים לנו.

כיצד זה בא ליידי ביטוי בחיי היום יום?
ביומיום אנו מנסים לפעמים לברוח מהפנים שלנו- אנו נמנעים מלהיכנס פנימה, מעדיפים לשכוח ולברוח, להתעסק בחיצוני ולא בפנימי. אך אי אפשר לברוח. כמו שכתוב במקורות- כל אדם הוא עולם ומלואו. בכל אדם קיימים אותם אלמנטים שקיימים בגדור הארץ: ברזל, פחמן, חמצן. וקיים אלמנט נוסף: כוח המשיכה.
בתוך אזור מקלעת השמש שלנו, באזור הלב, קיים כוח המשיכה. אנו מושכים אלינו את מציאות חיינו בהתאם לאותן אמונות בתת מודע. האנשים שאנו פוגשים, ההזדמנויות הנקרות בדרכנו הם השתקפויות של האמונות, המחשבות, התחושות והרגשות הנמצאים בתוכנו.
אם אנו חושבים שפעולה מסוימת (כמו עזיבת מקום עבודה, פרידה מחבר) ישנו את חיינו הרי זו חשיבה מוטעית. מקום עבודה חדש יראה מושך בהתחלה אך מהר מאוד נגלה כי אנו חווים בו את אותן תחושות וחוויות שחווינו בקודם. כך גם במקרה של בן זוג חדש ועוד. אנו חייבים לעשות שינוי אמיתי ושינוי כזה יתרחש רק אם נתחבר באמת לעצמנו, נבדוק את האמונות שלנו, את אותם קבצים ותיקיות הנמצאים בתת המודע שלנו ולהחליט על איזה מהם אנחנו מוותרים, מה מהם אינו משרת אותנו ואילו מהם אנחנו שומרים ומעצימים.רק כך נוכל להתחיל בשינוי אמיתי!

בהצלחה!
אריאן לב
אריאן לב היא מתקשרת ומטפלת הוליסטית מומחית לתת-מודע, בעלת מרכז הוליסטי ברמת-גן
המכיל בתוכו 3 חטיבות: Personal - לטיפולים אישיים, College - להכשרת מטפלים הוליסטיים מומחים לתת-מודע וקורסים חווייתיים לפי שיטתה, Business - קורסים וסדנאות למגזר העסקי. אריאן התמחתה ופיתחה שיטות רבות וייחודיות לעבודה על תת-המודע על מנת ליצור מציאות רצויה מתוך המצב הקיים. שיטות אילו הינן ייחודיות לאריאן ומפורסמות בארץ ובעולם. בשנת 2006 זכתה בתואר "אשת השנה" של עיתון "הארץ" וארגון "נט"ע" (נשים, טכנולוגיה, עסקים) כאשת עסקים מצליחה בתחום הטיפול ההוליסטי וההגשמה העצמית. בשנת 2007 זכתה להיות אחת מ-"10 הגדולים" של עיתון "מעריב" בתחום הטיפולים האלטרנטיביים. משרד: 03-6189091. אתר הבית: http://www.arianlev.com



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב