דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גולשים למען הכלל: 25 אלף שקלים נתרמו לקהילה בעידודה של הרשת החברתית קליקות 

מאת    [ 20/05/2008 ]

מילים במאמר: 318   [ נצפה 2031 פעמים ]

לא כל יום נתקלים ברשתות חברתיות שמנסות להניע שינוי ולעודד את חבריהן לתרום לקהילה. קליקות, הרשת הישראלית הראשונה המתגמלת כספית את חבריה עבור פעילותם באתר, החליטה שזה הזמן לקצת סולידריות והחלה לעודד את חבריה לתרום את הרווחים שלהם מהאתר לעמותות ומוסדות תמיכה שונים. לשם כך, הודיעה הנהלת האתר כי כל חבר התורם את הכנסותיו מקליקות לקהילה, יזכה להכפלת תרומתו, על ידי הנהלת האתר. במהלך החודשיים האחרונים תרמו גולשי האתר סך כולל של 12,200 שקלים, אותם הכפילו מנהלי האתר ל-25 אלף שקלים.

תגמול הגולשים באתר מבוסס על רישום גולשים חדשים לאתר, כאשר בעקבות רישום של כל חבר חדש לאתר ניתן לקבל תגמול כספי יומי. בנוסף, ניתן לקבל תגמול כספי עבור יצירת תוכן, כמו העלאת אלבומי תמונות, כתיבת כתבות, שירה, פרוזה, וניהול אירועים ופורומים היוצרים תנועה של גולשים באתר.
את מגמת התרומה החלה גולשת מן השורה, טלי לביא, שהחליטה לתרום לעמותה למלחמה בסרטן את רווחיה מהאתר. סיפור התרומה התפשט והפך את הנוהל לנורמה. הנהלת האתר הכפילה את סכום התרומה ונוהל חדש נולד. עד היום, פחות מתשעה חודשים מהפעלתו, תיגמל האתר את חבריו במעל 200 אלף שקל.

"אני שמח שהיוזמה הראשונית למהלך התרומות באה מחברי האתר ", אומר מנכ"ל החברה אורדן טרבלסי. "צוות האתר מקבל מדי יום אלפי פניות מיוחדות מחברים באתר, וכולנו עומדים נפעמים מאופיים המדהים של הישראלים שמוכיחים שעדיין 'כל ישראל חברים', וכי עבורם קליקות היא מעבר לעוד רשת חברתית, היא גם רשת חברים למען הקהילה, אנו גאים בגולשים המדהימים שלנו, ושמחים להכפיל את תרומתם לקהילה על ידי הוספת סכום זהה, תרומת הנהלת האתר".

קליקות הוא אתר הדגל של חברת סיגמא-ווייב בע"מ, שהוקמה בשנת 2007 ומתמקדת בפיתוח רשתות חברתיות ברשת האינטרנט והסלולאר. "קליקות", www.klikot.co.il, רשת חברתית ישראלית הראשונה בעולם המתגמלת כספית את גולשיה עבור פעילותם באתר, הרשת מחולקת לתתי-רשתות חברתיות  לפי קבוצות גיל עיקריות, ומאפשרת יצירת מעגלים חברתיים לפי נושא משותף, בנוסף, האתר משתמש בטכנולוגיות אינטרנט חדשניות, שפותחו בחברה, ואשר מעניקות חווית גלישה ייחודית, מהירה ובטוחה. "קליקות" צמח בקצב ממוצע של 100% בחודש וחברים בו מעל 200,000 משתמשים.
לאחר קרוב ל- 20 שנות נסיון בעסקי העיתונות הישראלית (כעורך חדשות ומגזינים) ועם רקע מוצק בתחום התקשורת השיווקית לחברת היי-טק רב-לאומית, הקים נחום דוניצה בשנת 1995 את "דוניצה תקשורת שיווקית - DMC", חברה שתספק שירותי קשרי עיתונות ויחסי ציבור לחברות מתחומים כלכליים שונים - עם התמחות בתחומי ההייטק והביומד. המשרד, הנחשב לאחד המובילים בתחומו, נבנה על בסיס גישה ייחודית לתחום יחסי הציבור, תוך שילוב הייעוץ האסטרטגי עם ההוצאה לפועל הטקטית ומשרת כיום כמה מהגופים היותר גדולים בתחום ההייטק במשק הישראלי.

www.donitza.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב