דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כתיבה שיווקית - ההבדל בין גולש ללקוח 

מאת    [ 18/05/2008 ]

מילים במאמר: 419   [ נצפה 2354 פעמים ]

האם אתה מעוניין ביותר כניסות לאתר שלך? ביותר פניות מהאתר? האם תשמח לשניהם? במאמר זה תוכל לקבל כלים ראשוניים לכתיבה נכונה לאתרי אינטרנט. אם כך, במה דברים אמורים? מהי כתיבה שיווקית נכונה ההופכת גולש ללקוח?  בכתיבה שיווקית לאתרי אינטרנט יש להתייחס ל"מה?" ולאיך?" מה כותבים באתר וכיצד כותבים זאת נכון מבחינה טכנית... במאמר זה נעסוק בכללים הטכניים לכתיבה נכונה. לפני שניגשים לכתיבה יש לזכור כי תרבות הקריאה באינטרנט שונה מקריאה רגילה. מדוע?

    • - גולשים לא קוראים, הם מרפרפים
    • - הקריאה איטית יותר
    • - קיימת התפסות לכותרות ולדגשים
    • - ממחקרים עולה כי כאשר גולש מגיע לאתר הוא שוהה בדף הבית בין 2-5 שניות בטרם יחליט אם להמשיך ולגלוש באתר
    • - אולם, כאשר מבין הגולש שהגיע למקום הנכון הוא מתעמק וצמא למידע - לתוכן!
שמירה על הכללים הבאים תהפוך את האתר שלך לאתר שיווקי ותניע את הגולשים באתר שלך לפעולה!  אז איך כותבים נכון לאתרי אינטרנט כדי שהאתר יהיה גם ידידותי לגולש וגם ידידותי למנועי החיפוש?  

    • כותרות - כותרות ממקדות את הקורא ומסייעות לו להחליט במה להתעמק. כתבו כותרת קצרה והוסיפו לה כותרת משנה
    • פסקאות ומשפטים - על מנת להקל על הקורא חשוב ליצור חלוקה בתכנים המוצגים. כל פסקה מיועדת למסר מרכזי אחד. דאגו שהפסקאות לא תחרוגנה מארבע - חמש שורות ותכלולנה משפטים ברורים, קצרים וענייניים בלבד.
    • שימוש בתבליטים ומספור - עשו שימוש בתבליטים או במספור כאשר ברצונכם להציג רשימת נושאים, שירותים, מוצרים, יתרונות וכיו"ב. אל תגזימו ואל תכינו רשימות מכולת...
    • הדגשת מילים חשובות - הדגישו מילים משמעותיות מבחינה שיווקית, כאלו שילכדו את עין הקורא ויגרמו לו, תוך מספר שניות, להבין שהגיע למקום הנכון... בדרך זו תסייעו גם למנועי החיפוש להבין שהגיעו למקום הנכון.
    • חזרה על ביטויים ומילות מפתח - דאגו לשלב בכותרות העמודים ביטויי מפתח מרכזיים. כמו כן, שלבו מילים אלו בכל עמוד תוך יצירת טקסט טבעי וקולח ובכך תסייעו גם למנועי החיפוש להבין מה מהות האתר ובמה הוא עוסק.
    • מילים נטו - קיימת חשיבות רבה לשילובן של מילים ללא אותיות היחס: ל, ה, ש, מ, ב.
    • מילים יום יומיות ולא מתוחכמות - עשו שימוש במילים פשוטות וכתבו בגובה העיניים של קהל היעד שלכם.
    • כתיבה ללא שגיאות כתיב - כתיבה שיווקית, גם על פי כל הכללים, לא תעמוד לזכותכם אם לא תקפידו על עברית נכונה וכתיבה ללא שגיאות. חזרו שוב ושוב על הטקסט.
    • משפטים מניעים לפעולה - אחרון אחרון אך ראשון בחשיבותו: הניעו את הגולשים לפעולה. מצאו דרך לגרום להם להפוך ללקוחותיכם...
במאמר זה הוצגו חלק מהכללים החשובים בעזרתם תוכלו לכתוב את האתר שלכם נכון ושיווקי יותר! יודגש כי על מנת להעלות אתר מקצועי ושיווקי יש לשמור על כללים רבים נוספים. בכל מקרה, וכמו בכל דבר בחיים, מומלץ להתייעץ עם גורם מקצועי אשר יסייע לכם להפוך את האתר לממוקד ואפקטיבי במיוחד.
המאמר נכתב על ידי טלי גת, "מסרים" - http://www.mesarim.biz , כתיבה שיווקית לאתרי אינטרנט ושרון מנדלאיל, http://www.msm-ltd.co.il, שיווק אינטראקטיבי



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב