כתיבה שיווקית - ההבדל בין גולש ללקוח
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

כתיבה שיווקית - ההבדל בין גולש ללקוח 

מאת    [ 18/05/2008 ]
מילים במאמר: 419   [ נצפה 2069 פעמים ]

 
 
האם אתה מעוניין ביותר כניסות לאתר שלך? ביותר פניות מהאתר? האם תשמח לשניהם? במאמר זה תוכל לקבל כלים ראשוניים לכתיבה נכונה לאתרי אינטרנט. אם כך, במה דברים אמורים? מהי כתיבה שיווקית נכונה ההופכת גולש ללקוח?  בכתיבה שיווקית לאתרי אינטרנט יש להתייחס ל"מה?" ולאיך?" מה כותבים באתר וכיצד כותבים זאת נכון מבחינה טכנית... במאמר זה נעסוק בכללים הטכניים לכתיבה נכונה. לפני שניגשים לכתיבה יש לזכור כי תרבות הקריאה באינטרנט שונה מקריאה רגילה. מדוע?

    • - גולשים לא קוראים, הם מרפרפים
    • - הקריאה איטית יותר
    • - קיימת התפסות לכותרות ולדגשים
    • - ממחקרים עולה כי כאשר גולש מגיע לאתר הוא שוהה בדף הבית בין 2-5 שניות בטרם יחליט אם להמשיך ולגלוש באתר
    • - אולם, כאשר מבין הגולש שהגיע למקום הנכון הוא מתעמק וצמא למידע - לתוכן!
שמירה על הכללים הבאים תהפוך את האתר שלך לאתר שיווקי ותניע את הגולשים באתר שלך לפעולה!  אז איך כותבים נכון לאתרי אינטרנט כדי שהאתר יהיה גם ידידותי לגולש וגם ידידותי למנועי החיפוש?  

    • כותרות - כותרות ממקדות את הקורא ומסייעות לו להחליט במה להתעמק. כתבו כותרת קצרה והוסיפו לה כותרת משנה
    • פסקאות ומשפטים - על מנת להקל על הקורא חשוב ליצור חלוקה בתכנים המוצגים. כל פסקה מיועדת למסר מרכזי אחד. דאגו שהפסקאות לא תחרוגנה מארבע - חמש שורות ותכלולנה משפטים ברורים, קצרים וענייניים בלבד.
    • שימוש בתבליטים ומספור - עשו שימוש בתבליטים או במספור כאשר ברצונכם להציג רשימת נושאים, שירותים, מוצרים, יתרונות וכיו"ב. אל תגזימו ואל תכינו רשימות מכולת...
    • הדגשת מילים חשובות - הדגישו מילים משמעותיות מבחינה שיווקית, כאלו שילכדו את עין הקורא ויגרמו לו, תוך מספר שניות, להבין שהגיע למקום הנכון... בדרך זו תסייעו גם למנועי החיפוש להבין שהגיעו למקום הנכון.
    • חזרה על ביטויים ומילות מפתח - דאגו לשלב בכותרות העמודים ביטויי מפתח מרכזיים. כמו כן, שלבו מילים אלו בכל עמוד תוך יצירת טקסט טבעי וקולח ובכך תסייעו גם למנועי החיפוש להבין מה מהות האתר ובמה הוא עוסק.
    • מילים נטו - קיימת חשיבות רבה לשילובן של מילים ללא אותיות היחס: ל, ה, ש, מ, ב.
    • מילים יום יומיות ולא מתוחכמות - עשו שימוש במילים פשוטות וכתבו בגובה העיניים של קהל היעד שלכם.
    • כתיבה ללא שגיאות כתיב - כתיבה שיווקית, גם על פי כל הכללים, לא תעמוד לזכותכם אם לא תקפידו על עברית נכונה וכתיבה ללא שגיאות. חזרו שוב ושוב על הטקסט.
    • משפטים מניעים לפעולה - אחרון אחרון אך ראשון בחשיבותו: הניעו את הגולשים לפעולה. מצאו דרך לגרום להם להפוך ללקוחותיכם...
במאמר זה הוצגו חלק מהכללים החשובים בעזרתם תוכלו לכתוב את האתר שלכם נכון ושיווקי יותר! יודגש כי על מנת להעלות אתר מקצועי ושיווקי יש לשמור על כללים רבים נוספים. בכל מקרה, וכמו בכל דבר בחיים, מומלץ להתייעץ עם גורם מקצועי אשר יסייע לכם להפוך את האתר לממוקד ואפקטיבי במיוחד.
המאמר נכתב על ידי טלי גת, "מסרים" - http://www.mesarim.biz , כתיבה שיווקית לאתרי אינטרנט ושרון מנדלאיל, http://www.msm-ltd.co.il, שיווק אינטראקטיבי
מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב