דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


5 דרכים להגדלת הכנסתך במערכת גוגל אדסנס 

מאת    [ 12/05/2008 ]

מילים במאמר: 523   [ נצפה 3826 פעמים ]

באינטרנט, להרוויח כסף בעזרת גוגל אדסנס זה לא דבר קל. מאמר זה בא ללמד אותך כיצד אתה יכול להרוויח רווחים גבוהים מאוד בעזרת 5 דרכים פשוטות. כמובן שאתה לא תהפוך למיליונר כבר מחר בבוקר, אך בעזרת יישום דרכים אלה אתה יכול להיות בטוח שאתה מפיק את מקסימום הרווחים מאתרך.

1. שלב את מודעות האדסנס כחלק מן אתרך.

אנשים אינם אוהבים לצפות בפרסומות, ללחוץ על פרסומות ובכלל להגיב לפרסומות - זו עובדה קיימת שעליך להבין אותה על מנת להצליח להפיק מן מודעות האדסנס את המירב. כתוצאה ממצב זה, אתה צריך לנסות ולכלול את מודעות האדסנס שמוצגות אצלך באתר עד כמה שניתן בתוכן האתר. מחקרים שבוצעו על מספר אתרי תוכן גדולים מראים כי כאשר צבע הרקע של המודעה, צבע טקסט המודעה ואלמנטים אחרים שקשורים למודעה מזכירים את מבנה האתר שבו הם מוצגים - אחוז הלחיצה הוא גבוה ביותר. גוגל מאפשרת לך ליצור תבניות עיצוב משלך למודעות האדסנס שמוצגות אצלך באתר, השתמש באופציה זו לשילוב המודעות בטקסט אתרך.

2. שלב את תיבת החיפוש של גוגל.

בעלי אתרים רבים אינם אוהבים לשלב את תיבת החיפוש של גוגל באתרם מכיוון שנדמה שהכנסה זו נמוכה יחסית. אולם במיקום נכון של תיבת החיפוש, גולשים שמגיעים לאתרך ומעוניינים לחפש מידע נוסף על הנושא יכולים לעשות זאת על ידי שימוש בתיבת החיפוש שלך. בצורה זו, כל גולש שיכנס לאתרך, יחפש בגוגל דרכך וילחץ על מודעה כלשהי בגוגל יזכה אותך ברווחים על אותם חיפושים/קליקים.

כיום, יותר מ - 70% מגולשי האינטרנט מצהירים שהם מחפשים מידע באינטרנט. כאשר אתה מציב את תיבת החיפוש בעמודי אתרך, אתה מספק לגולשי האתר אופציה לחיפוש מידע נוסף ומספק לך הכנסה נוספת מגוגל אדסנס.

3. ספק לגולשיך תוכן אמין, יצירתי ופרודוקטיבי.

אם אתה רוצה שגולשים יגיעו לאתרך, יוסיפו אותו למועדפים ויתחילו ללחוץ על מודעות האדסנס שבאתרך אתה חייב לספק להם תוכן אמין, יצירתי ופרודוקטיבי. אם גולשי האתר שלך יגיעו לאתרך ולא ימצאו באתרך את מה שהם חשבו שיש בו הם יעזבו אותו באותה מהירות שבה הן הגיעו אליו. בצורה זו, לא הרווחת דבר ממודעותיך ואולי אף הפסדת גולש שבעתיד לא יכנס לאתרך פעם נוספת.

4. חזור על הצלחותיך !

אם בבעלותך אתר שמציג מודעות אדסנס ומצליח לספק לך הכנסות גבוהות - חזור על נוסחה זו עם אתרים קיימים או עתידיים שבבעלותך. אם יש לך אתר אחד שמספק לך הכנסה גבוהה ואתה תשכפל את הכנסה זו על אתר נוסף אז תהיה לך הכנסה כפולה. אם יהיו לך 20 אתרים שיספקו לך את אותה הכנסה, אז הכפלת את הכנסתך החודשית פי 20 !.

5. בחר את מילות המפתח הנכונות. אין כל תועלת בבניית אתרים רבים כאשר בסופו של דבר אתה מרוויח על כל לחיצה סנטים בודדים. הגורם החשוב ביותר להגדלת הכנסותיך מגוגל אדסנס הוא בחירה נכונה של מילות המפתח שישמשו אותך באתריך. ישנם מילות מפתח רבות שהתשלום שנדרש לשלם המפרסם עובר את רף ה - 50$ לקליק !!! - אלה בדיוק המילים שסביבן אתה צריך לבנות את אתרך. על מנת לבדוק את התשלום שאותו נדרש המפרסם לשלם אתה יכול לפתוח חשבון אדוורדס ולבצע בדיקה על אותן מילים שאתרך עוסק בהן. לדוגמא, מילת המפתח "car donation". מפרסם שמעוניין לפרסם מודעה נדרש לשלם ~38$ לקליק עבור פרסום באתרים שעוסקים במילת המפתח - רווחיך מן אתר שמספק מידע רב ומקבל תעבורה ממוצעת של גולשים יכולים להיות גבוהים מאוד.

נכתב על ידי עידן שלומן, שותף בחברת Signup קידום אתרים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב