דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב מארזים לקוסמטיקה וחברות קוסמטיקה וקוסמטיקה לשיער 

מאת    [ 14/03/2024 ]

מילים במאמר: 785   [ נצפה 41 פעמים ]

נשים רבות יכולות לומר לכם כי הדבר היחיד שמשנה להן כאשר הן רוכשות מותג או מוצר כלשהו ובייחוד מוצר   קוסמטיקה וקוסמטיקה לשיער הוא האריזה.

אנו ב סטודיו קרנף ,מיתוג ועיצוב גרפי, מאמינים כי האריזה היא אחד הדברים החשובים ביותר על מנת למשוך את הלקוח.  

במאמר זה נעסוק בתחום של עיצוב מארזים לקוסמטיקה, הדיוק במוצרים אלו, למה הן צריכות מארזים מיוחדים ואיך מבצעים זאת בפועל ועוד שאלות שונות שיתרמו לכן להבין מה  החשיבות של אריזות שונות לחברות קוסמטיקה וקוסמטיקה לשיער
 

תפקיד המפתח של אריזות קוסמטיקה בתהליך הרכישה:
ניתן לראות כי רבים מבין האנשים שמוכרים מוצרי קוסמטיקה רואים את השינוי שחל בעולם ובארץ. בשנים האחרונות ניתן לראות כי רבים מבין האנשים שמים לב יותר לחיצוניות של המארזים ושמים לב לניגוד בין הצבעים כמו כן לעיצוב האריזה עצמה.

ניתן לראות בוודאות כי הלקוחות יעדיפו אריזה יפה ומעוצבת יותר  , מושקעת ובמחיר נכון .

לכן יש צורך במעצב גרפי מקצועי שיכיר היטב את כל הכללים לעיצוב אריזות קוסמטיקה ויעצב את האריזה הנכונה והאיכותית על מנת שתוכלו להגיע אל קהל היעד של מוצרי הקוסמטיקה ולגרום לו לרכוש את המוצרים דווקא של החברה שאתם מעוניינים לשווק ולכן יש צורך להשתמש בשירותיו של המעצב על מנת לבצע זאת.

 

מי קהל היעד זוהי השאלה העיקרית:

קהל היעד העיקרי של מוצרי הקוסמטיקה ברובן הן נשים. הנשים הן אלו שרוכשות את מוצרי הקוסמטיקה. הן יכולות לרכוש אותן עבור ילדיהן בנים ובנות כאחד, בשמים לגברים ומוצרי אמבטיה שונים לכל מי שאוהב.

כאשר מתייחסים אל הקהל הזה כל אדם יגיד לכם בוודאות כי הדבר שחשוב ביותר לנשים הוא העיצוב והצבעים. האסתטיקה 

העיצוב מהווה אצל נשים חלק בלתי נפרד מחוויית הקנייה. כאשר נשים מחפשות קרם למריחה לאחר המקלחת או שהן מחפשות בושם הן יפנו אל המוצר המעוצב ביותר.

וכן גם ישנם מחקרים שמוכיחים זאת ולכן יש חשיבות רבה לעיצוב מוצרי קוסמטיקה.

רוב הלקוחות גם יזכירו כי מוצר שמעוצב היטב הוא וודאי גם איכותי ולכן הן יעדיפו לרכוש אותו.
 

חשיבות העיצוב:

ניתן לראות כי חברות קוסמטיקה רבות משקיעות זמן רב בעיצוב המוצר שלהן:


    • מיקום הלוגו - למיקום הלוגו ישנה משמעות רבה בעיצוב האריזות. הלוגו צריך להיות במקום נגיש ובהיר והלוגו צריך להיות ברור במיוחד על מנת שהנשים יזהו כי מדובר בלוגו של חברה איכותית כמו כן חשוב מאוד שהלוגו עצמו לא יתפוס חלק נכבד מהאריזה אלא גם ייתן מקום של כבוד לאלמנטים אחרים.
    • שילוב הצבעים והמסרים הנכונים - חשוב מאוד לדאוג לצבעים הנכונים והחשובים במיוחד זאת על ידי אסטרטגיית שיווקית מיתוג. החשיבות בשימוש בצבעים היא חשובה בעיצוב אריזות לקוסמטיקה. בעולם הצבעים ניתן למצוא צבעים חמים ועזים הנותנים תחושה של חום ונועזות וישנם צבעים שהם רכים יותר ורגועים. חשוב מאוד להכיר את המהות של הצבעים ולשלב ביניהם על מנת ליצור שילוב של המראה הרצוי והאווירה שהמוצר אמור לשדר והוא כלול בתחום " מיתוג מוצר".

ענף הקוסמטיקה הוא ענף תחרותי במיוחד ורוב הנשים מעדיפות לרכוש את המוצר האהוב והמוכר ובמיוחד רבות לא מעוניינות להתנסות במוצרים אחרים ולכן על המוצר להיות מעוצב היטב ולמשוך את העיניים של הנשים על מנת שהן ירצו להתנסות בו.

אריזות קוסמטיקה שיש מאחוריהן אסטרטגית מיתוג שמתאימה במיוחד לקהל היעד, לגיל ולהעדפות שלו הן אלו שיגרמו גם למוצר שלכם להפוך למותג.


    • אריזות קוסמטיקה חזקות במיוחד - רבים מיצרני הקוסמטיקה מודעים לכך כי המוצרים שלהם שונים מכל מוצרי הצריכה הקיימים והם נועדו לשימוש אישי וגופני ולכן יכילו גם איורים גרפיים לכן מעבר לכך שהאריזה צריכה להיות איכותית וחזקה ותואמת למוצר ועשויה מחומרי גלם משובחים היא צריכה להיות גם הגיינית. חשוב מאוד לארוז את המוצרים לא רק באריזות יפות ומעוצבות אלא לשים דגש על טיב האריזות על מנת שהם יוכלו לשמור על המוצרים לאורך זמן רב. חומרי גלם איכותיים שעמידים בפני רוח וגשם או לחות יכולים לשמור על טיב המוצר המעולה שבתוכם. לקוחה שתגלה כי המוצר נשמר בטיבו בתוך האריזה תוכל גם להנות מהמוצר ולרכוש אותו שוב לאחר מכן.
    • תוויות האותיות הקטנות ביותר - כיום גם משרד הבריאות שם דגש רב על רשימת הרכיבים בכל מוצר לכן מעבר לעיצוב של המארז אתם צריכים לכלול גם תווית איכותית המעוצבת בדיוק בצבעים של האריזה. תווית זו תכיל את כל הרכיבים של המוצר על מנת שאדם שאלרגי לאחד מהמרכיבים יוכל לדעת זאת. בעוד שלאריזות איכותיות יש חשיבות רבה במיוחד כי הן שומרות על טיב המתכון לאורך זמן ואילו האותיות הקטנות שומרות על טיב ועל בריאות הלקוחות. שתיהן חשובות במיוחד על מנת שהלקוחות יוכלו לרכוש את המוצרים ללא כל חשש.
    • חשיבות התוכן האישי - על מנת למשוך את הלקוחות השונים לרכוש את המוצר שלכם כדאי להוסיף מעבר לתוויות השונות גם כיתוב אישי וייחודי הפונה אל הלקוחות שלכם בשפה שלהם. כיתוב זה יגרום ללקוחות להשתכנע לרכוש דווקא את המוצרים שלכם ולא של החברות האחרות. הנושא הזה הוא יותר מורכב מיצירת פלאייר או עיצוב שלט לעסק.

 

חשוב מאוד להבין כי בכל תחום של אריזות, העיצוב משתנה ושונה יותר מעיצוב תפריטים למסעדות.

 

לסיכום:

אריזות קוסמטיקה הנקנות על ידי נשים בעיקר חשובות במיוחד. חשוב לשים דגש על חומרי הגלם של האריזות שיהיו חזקים במיוחד על מנת שתכשירים ישמרו לאורך זמן. מעבר לכך חשוב לדאוג למראה העיצובי והיפה של האריזות על מנת שהנשים ימשכו אל האריזות ולדאוג לתוויות עם כיתוב אישי על מנת שהלקוחות יוכלו לרכוש את המוצרים ללא חשש.

אומן, צייר ומעצב גרפי. למד אומנות ב"אבני", ותואר בעיצוב תקשורת חזותית באקדמית-חולון. חי עיצוב , נושם עיצוב, ישן וקם לעיצוב. דרך חיים. כיום בעליו של סטודיו קרנף - סטודיו לעיצוב גרפי וכל המשתמע מכך  www.karnafstudio.com  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב