דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב גרפי ומיתוג לחברות תוכנה 

מאת    [ 14/03/2024 ]

מילים במאמר: 735   [ נצפה 31 פעמים ]

לשם כך הן צריכות להיעזר בעיצוב גרפי לוגו שנעשה על ידי מעצב גרפי מקצועי. על מנת לבדל את עצמן מהחברות האחרות שקיימות הן בישראל והן בעולם. 
במאמר זה נדבר על: המסרים שחברת תוכנה צריכה להיעזר איך עיצוב לוגו יכול לשדר מסרים אלו ומהו תהליך עיצוב הלוגו שחברות תוכנה רבות צריכות לעבור על מנת להשתלב בארץ ובעולם. אפשר לומר כי מעצב גרפי להקפיץ את העסק במספר רמות רק בעזרת לוגו: המסרים שעיצוב לוגו של חברות תוכנה צריך להעביר: 
בניגוד לעיצוב תפריטים למסעדות  או עיצוב חוברת . עיצוב לוגו הוא תהליך ארוך ומייגע במיוחד שצריך להתבצע אחרי עבודה רבה מאד הן של בעל חברת התוכנה והן של העסק. . מה צריך להיות על מנת ליצור לוגו טוב? 
על מנת ליצור לוגו טוב ואיכותי הוא צריך להכיל מספר נתונים קריטיים בהתייחס לחברות תוכנה: 


    • לוגו קליט וזכיר - הלוגו צריך להיות לוגו זכיר במיוחד כאשר הכוונה הוא לשילוב איכותי של סגנון העיצוב כולל סמלים שונים בלוגו וצבעים ההופכים את הלוגו לזכיר ואיכותי במיוחד
    • . עיצוב חדשני וייחודי  - חברות תוכנה הן חוד החנית מבחינה עיצוב חדשנות ויכולת ולכן חשוב להבין כי העיצוב שלהן צריך לכלול ככל מיני סמלילים  ואף לוגו יצירתי במיוחד שממחיש את היצירתיות של בעלי התוכנה ניתן לתת דוגמא אחת לחברת תוכנה שכזו שיצרה איש שמרים כדור למעלה ומוריד אותו כקופץ בתוך הלוגו שלה.

 דבר זה הוא ייחודי לחברה הזו ואף אחד לא ישכח את הלוגו הזה. לכן חדשנות יצירתיות ויציאה מהשגרה היא האלף בית כאשר שומעים את המילה חברות תוכנה. 


    • עיצוב גופן חדשני וייחודי - כאשר מתייחסים אל עיצוב הגופן בלוגו הגופן הוא כמובן צריך להיות באנגלית כי פונים אל חברות רבות מחוץ לארץ וגם בארץ . 

רצוי לבחור גופן שהוא ייחודי יצרתי ורעשני כזה שיוכל למשוך את תשומת הלב הרבה ביותר. 

הבחירה של הגופן היא קשה ביותר הן למעצב והן ללקוחות .המעצב עצמו בוחר ממגוון רחב של סוגי גופנים שיש לו במלאי ללקוח הוא מביא רק מחצית מכך בסופו של דבר הלוגו נבחר על פי המאפיינים של קהל היעד שמחפש חדשנות ויכולות בלתי צפויות.


    • צבעים- כאשר מדברים על חברות תוכנה הדבר הראשון שעולה בראש ולא רק למעצבים הוא חדשנות שמירה על הסביבה יוקרה ,תעוזה . הצבעים הללו הם חשובים ליצירת לוגו חדשני במיוחד ניתן להשתמש בצבעים: שחור, לבן , אפור, אדום וסגול ליצירת לוגו מענין ומרתק במיוחד. 

איך משפיע הקהל יעד על עיצוב הלוגו:?

קהל היעד משפיע על עיצוב הלוגו כאשר מדובר על חברות תוכנה מדובר על חברות שקהל היעד העיקרי שלהן הוא חו"ל כמו כן חברות התוכנה מעוניינות שירכשו מהן את המוצרים לכן הלוגו שלהן צריך להיות כלי שיווקי ואיכותי על מנת להצליח לשווק את המותג שלכם. ובעצם במילים אחרות להפוך את המותג שלך לממותג מנצח למרות שאינכם כאלו . על מנת שזה יקרה אתה צריך : 


    • ליצור אמון ואמינות -  רבים טוענים

 כי אם הם יראו לוגו שמעוצב בצורה שאינה מקצועית או שהם יראו לוגו מיושן הדבר יחשב אצלם לאי אמינות והם לא ירכשו מוצרים שונים מאותה חברה.

 ולכן על מנת ליצור אימון צריך להתחיל ברכישת לוגו מנצח 


    • קהל יעד ממוקד במיוחד - ככל שבסקר שוק שדאגתם לבצע לפני וביחד עם המעצב על מנת לבדוק אל איזה קהל העסק שלכם  פונה.

.ככל שהעבודה נעשתה באופן מקצועי ביותר כך כל הסגנון העיצובי הצבעים הסגנון של הלוגו ועוד מגוון רחב של גורמים כולם מושפעים "ממיתוג מוצר "מוצלח של חברות תוכנה. 


    • רושם ראשוני - לוגו מנצח ואיכותי כזה שמותאם בדיוק לצרכי העסק שלכם הוא כזה  שנבנה בשביל ליצור רושם ראשוני לוגו מקצועי ואיכותי עושה רושם טוב שמדובר בחברה מקצועית ואיכותית וכבר מבלי להכיר את המוצרים והתוכנות החברה הופכת למובילה דעת קהל וכל זאת בזכות עיצוב מנצח שמותאם אישית. 
    • יכול להופיע בכל מקום  - העיצוב של הלוגו יכול להופיע בכל מקום שתרצו ולהוות חלק ממיתוג מוצר ניתן לראות את הלוגו על עיצוב חוברת יצירת פלייר, עיצוב שלט לעסק 

איך בוחרים מעצב ?
ניסיון: 

חשוב מאד לוודא כי למעצב שאתם בוחרים יש ניסיון בעיצוב לבתי תוכנה כך הוא יכיר בדיוק את המתחרים שלכם וידע להתאים לכם לוגו איכותי בתהליך קצר יחסית. 
תיק עבודות : 
חשוב מאד שהמעצב יראה לכם את תיק עבודות UXשלו כאשר חווית המשתמש היא החוויה שאתם אמורים לחוש בכל אחת מהעבודות שלו. 

כיום ישנה הדגשה רבה על עיצוב חווית משתמש כאשר מדברים על עיצוב חווית משתמש מדברים בעיקר על עיצוב אתר שיהיה  פשוט ביותר מובן לגולש שהגולש יוכל למצוא במהירות רבה את השירותים שהוא מעוניין בהם. 

אתר כזהב הוא אתר שהלקוח יסכים להישאר בו ואף לרכוש בו מוצרים וזה מה שצריך לחפש במעצב טוב ואיכותי. 

מעצב איכותי הוא כזה שיכול לעצב בצורה איכותית מעניינת ומרתקת ובעיקר בהתאמה אישית לחברות תוכנה. 

לסיכום: כאשר מעצבים לחברות תוכנה צריך לשים דגש על עיצוב הלוגו עיצוב לוגו מנצח הוא כלי חשוב ליצירת אימון ואמינות שחשוב במיוחד בשיווק של מוצרים שונים. כמו כן הלוגו צריך להיות קליט במיוחד לוגו שמעוצב בצורה חדשנית מעניינת ומרתקת עם איורים גרפיים מעניינים ומרתקים ובעיקר יצירתיים במיוחד 

אומן, צייר ומעצב גרפי. למד אומנות ב"אבני", ותואר בעיצוב תקשורת חזותית באקדמית-חולון. חי עיצוב , נושם עיצוב, ישן וקם לעיצוב. דרך חיים. כיום בעליו של סטודיו קרנף - סטודיו לעיצוב גרפי וכל המשתמע מכך  www.karnafstudio.com  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב