דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב לחברות ביו טכנולוגיה 

מאת    [ 14/03/2024 ]

מילים במאמר: 758   [ נצפה 32 פעמים ]

חשוב לראות כי העיצוב של חברות אלו צריכות להיות על ידי מעצבים גרפיים מומלצים  שיכול לדאוג לעיצוב ומיתוג כולל לחברות מסוימות שעוסקות בנושא.

 חשוב להבין כי חברות אלו צריכות לשווק מוצרים שונים שחלקם מבוססים על טכנולוגיות שאינן ידועות לקהל רחב מאד ולכן חשוב מאד ליצור ממיתוג הן באריזות השונות של המוצרים השונים והן באתר ובלוגו של החברה על מנת לגרום לחברות ביוטכנולוגיה לשווק את עצמם טוב יותר. 
העיצוב ככלי לשיווק:
חשוב להבין כי כאשר מדובר בחברות ביוטכנולוגיה מדובר על השיווק ככלי לעיצוב .

 אריזות מעוצבות לוגו איכותי ואתר מושקע יכולים בהחלט להיות חוד החנית בין חברה שמצליחה למכור את המוצרים שלה לחברה שלא מצליחה לבצע זאת .

 אריזות צבעוניות ולוגו מתאים שמשדר בדיוק את השדר שהקהל רוצה לשמוע או לראות יכול להיות ההבדל הדק בין חברה שמצליחה לכזו שלא גם אם הן עוסקות באותו תחום.

 ולכן חשוב מאד לפנות למעצב איכותי ומעולה שידע לבצע את הסיעור מוחות בצורה איכותית ומעולה וליצור אסטרטגית מיתוג ומיתוג מוצר  עיצוב מעולה שיקדם את המוצרים של חברות ביוטכנולוגיה הן בעולם והן בארץ . 
השלבים בעיצוב לוגו לחברות ביוטכנולוגיה: 
פנייה אל קהל יעד: 
חשוב מאד לציין כי עיצוב גרפי לוגו שפונה אל קהל היעד חייב להיות מדויק ואיכותי. בדומה לעיצוב תפריט למסעדה המחיר של מיתוג כזה יכול לעלות יותר מעיצוב פלייר מחיר זול יותר. 

ולכן יש צורך במעצב שמכיר בדיוק את הצרכים של חברות ביוטכנולוגיה אחד הצרכים העיקריים המאפיינים את החברות האלו הוא בעצם צורך לפנות אל לקוחות בארץ ובעולם ואף צורך במשקיעים מסוימים על מנת לדאוג לכך כי המוצרים והפיתוחים יוכלו להגיע לכל העולם. 
אפשרות של שדרים שאותם החברה רוצה להעביר: 
חשוב מאד להבין כי השדרים שעל חברות ביוטכנולוגיה שעוסקות בכל התחומים הן צריכות להעביר שדר של אימון במוצרים שלהן, יצירתיות , ויוקרה. ולכן יש צורך להתאים את הלוגו בהתאם לשדרים הללו. 

ניתן להבחין בחברות רבות שמתהדרות בכך כי הן עוסקות במוצרים שמתבססים על שיטות ביוטכנולוגיות. 

שהן עושות שימוש בצבעים רגועים אך יחד עם זאת כאלו שמשדרים אמינות ואיכות. 

ניתן לראות כי חברות רבות עושות שימוש באתר ובלוגו שלהן בשלושת הצבעים הבאים: ירוק, כחול וסגול אלו הצבעים שאכן מצליחים בצורה איכותית וייחודיות  את המסרים שעליהם לשדר.

בחירת סמליל -  חשוב לבחור את צורת הסמליל צורת הסמליל צריכה להיות פשוטה וזכירה מצד אחד אז היא גם צריכה להיות חדשנית מצד שני וכל זאת על ידי איורים גרפיים כמו בעיצוב חוברת   וזוהי בהחלט עבודה קשה ביותר למעצב .

על מנת להצליח לעצב לוגו כזה שעונה על כל העקרונות האלו. 

יצירה של הסמליל כולל צבעים - הלקוח בוחר את הלוגו שנראה לו ממגוון רחב של רעיונות שונים הלקוח בוחר את העיצוב שנראה לו ושולח להדפסה. 
דגשים בעיצוב אתר לחברות ביוטכנולוגיה : 


    • אחד ההדגשים החשובים ביותר שיש שעולים בנוגע לעיצוב של אתר לחברות ביוטכנולוגיה הוא הנושא של איכות הסביבה הרי העיקרון של חברות ביוטכנולוגיה עושה שימוש במוצרים ותרופות שמתבססות על הטבע ועל הביולוגיה
    • אחד הצבעים  המזוהים ביותר עם הטבע ועם השלווה הוא הירוק ולכן חשוב מאד שהאתר ישרת היטב את המטרות של איכות הסביבה. 
    • שימוש בצבע כתום וסגול ישדר הן חדשנות ותעוזה ניתן גגם להוסיף רקע בצבע שחור או כסף וזהב שמשדרים יוקרה ואלגנטיות על מנת שהאתר יוכל לפנות אל משקיעים מהארץ ומהעולם. 
    • חשוב מאד ליצור אתר שמכיל קטגוריות שונות שמכילות את כל הנושאים שהחברה מתעסקת בהן הקטגוריות יכולות להיות כמו: אודות, חדשות, מוצרים, תחומי טיפול, קשרי משקיעים. 
    • חשוב לתת יכולת למצוא את התרופות שאותן החברה מייצרת ולכן העיצוב של האתר צריך להיות איכותי וברור במיוחד. 
    • יש לכלול את שיטות הטיפול חשוב מאד לכלול את שיטת הטיפול שבהם החברה מתמחה .
    • יש צורך לתת גם מקום לתוכן ולמאמרים שונים ויש לתת לכך מקום של כבוד באתר. 
    • חשוב מאד לבחור עיצוב שהוא גם מתאים במיוחד ללקוחות שמגיעים מחוץ לארץ ולתת להן מקום מיוחד. 

עיצובים של אריזות מוצרים של חברות ביוטכנולוגיות: 

אריזה ייחודית שמתאימה למוצר כאשר מדובר על חברות ביו טכנולוגיה שמציגות מגוון רחב של פיתוחים שונים ותרופות שונות. לכן ניתן למצוא מוצרים  שצריכים עיצוב של אריזות שונות וייחודיות. 

צבעוניות חשוב מאד שהאריזות יהיו  צבעוניות וישדרו את המסר המיוחד והייחודי שעל חברות הביוטכנולוגיות צריכות לשדר לקהל הצבעים שכדאי מאד שיהיו בעיצוב של המוצרים הם : ירוק שחרט על דגלו את איכות הסביבה. 

סגול שחרט על דגלו את החדשנות התעוזה רוגע וחדשנות.

 הצבע השחור משרת תעוזה גאווה אלגנטיות ויושר ולכן כדאי מאד שהיא תהיה בצבעים של האריזות צבע כתום משדר מסירות שלווה יושר ונאמנות. חשוב מאד שגם הצבע הזה ייכלל באתר. 

אייקונים שונים חשוב מאד שהמוצרים שהחברה מוכרת והשירותים שהיא נותנת יהיו עם אייקונים המתאימים במיוחד לחברה ולכן על המעצב לבצע חקר שוק  עם הלקוח על מנת לאפיין במדויק ובאופן מושלם וייחודי את השירותים שבהם הם עוסקים. 

חשוב להבין כי עיצוב של ביוטכנולוגיה הוא עיצוב מרתק ויחד עם זאת בעל קושי

לסיכום: לחברות ביוטכנולוגיות צריך להיות מעוצב ואיכותית העיצוב צריך לשדר ולשווק את העיצוב של החברות הביו טכנולוגיות במיוחד בנושאים של רפואה, חקלאות ועוד. העיצוב צריך לכלול סגנון עיצובי, עיצוב עם צבעים מסוימים כמו שחור, סגול, כחול וירוק. , חשוב שהאתר גם יכלול קטגוריות שונות ושירותים שונים עם חיפוש מובנה של תרופות. 

 

אומן, צייר ומעצב גרפי. למד אומנות ב"אבני", ותואר בעיצוב תקשורת חזותית באקדמית-חולון. חי עיצוב , נושם עיצוב, ישן וקם לעיצוב. דרך חיים. כיום בעליו של סטודיו קרנף - סטודיו לעיצוב גרפי וכל המשתמע מכך  www.karnafstudio.com  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב