דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים לשכפול מפתח לרכב 

מאת    [ 24/02/2024 ]

מילים במאמר: 417   [ נצפה 68 פעמים ]

אחת הסיבות היא במידה ואין מפתח נוסף, ותרצו לשכפל את מפתחות הרכב לא תוכלו ותאלצו לבצע שחזור מפתח לרכב, שהוא מסובך ויקר בהרבה (שחזור מפתחות יכול לעלות פי 3 משכפול מפתחות לרכב!). כדי למנוע מצב זה , הזמינו מנעולן רכב שישכפל לכם מפתח נוסף.

הדרך ל שכפול שלט לרכב - בחלק מהדגמים ניתן להעתיק את השלט אחד מול השני. הנתונים מהשלט הישן עוברים לשלט החדש כך שנוצרים שני שלטים זהים לחלוטין מבחינת הקידוד הפנימי שלהם. בדגמים חדישים יותר המנעולן יבצע את הקידוד דרך מחשב הרכב.

טווח המחירים עבור שכפול מפתחות לרכב מתחיל ב-150 ש"ח עד למעל 900 ש"ח. המחיר תלוי במספר גורמים, סוג הרכב, סוג השלט, סוג הצ'יפ ומיקום השכפול. בדרך כלל שכפול מפתחות לרכב יהיה זול יותר בחנות מאשר בשטח כשהמנעולן מגיע עד הרכב והמחיר יהיה יקר בכ-50 ש"ח לפחות.

שכפול מפתחות רכב, מפתח פשוט עם אימובילייזר (ללא שלט) יעלה כ- 150-300 ש"ח בחנות.
שכפול מפתח עם שלט מתחיל ב- 300 ש"ח ועד למעל 900 ש"ח. אפשרות להוזיל עלויות בכך שתוכלו לבקש לשכפל את המפתח ללא השלט. בצורה המקורית, השלט יכול להיות בגוף אחד יחד עם המפתח, או בשני גופים נפרדים.

 טיפ נוסף: שחזור מפתחות לרכב באישור המשטרה

בחירת מנעולן רכב המתמחה בשחזור מפתחות זו משימה לא פשוטה, במיוחד כאשר מדובר בנושא רגיש כמו הרכב שלכם אותו לא הייתם רוצים להעמיד בפני סכנת פריצה או גנבה. לכן אין זה מספיק לבחור במנעולן רכב מיומן אשר לו וותק בתחום אלא שיש לוודא שאכן מחזיק באישור מן המשטרה.

  קיימים כמה סוגי מפתחות רכב וכל אחד דורש פעולת שכפול שונות:

מפתח ברזל פשוט ללא קידוד (בלי צ'יפ). מפתחות אלה היו בשימוש עד אמצע שנות התשעים, אז החלו יצרני הרכב ליצור מפתחות מקודדים אשר תקשרו עם מחשב הרכב או האימובילייזר לצורך התנעת הרכב. שכפול מפתח כזה הוא שכפול מכני פשוט.
מפתח מקודד - מפתחות אלה כוללים רכיב אלקטרוני (צ'יפ) המתקשר עם מחשב הרכב או האימובילייזר באמצעות אות הנקלט ע"י אנטנה הממוקמת בסוויצ'. כאשר מפתח מתפרק או מתבלה יש צורך לשכפל מפתח חלופי ולקודד אותו כך שיניע את הרכב. במקרה של גניבת או אובדן מפתח מקודד, חשוב לבטל את המפתח הגנוב כך שלא יוכל לשמש להתנעת הרכב. פעולה זו, בדומה לקידוד מפתחות לרכב, מבוצעת אצל מנעולן רכב מוסמך והיא חלק משכפול מפתחות לרכב.
מפתחות משולבי שלט - בהם קיים שלט נוחות המובנה בגוף המפתח. בעת שכפול מפתח רכב משולב שלט יש לבצע שכפול מכאני של החלק המתכתי, שכפול של הצ'יפ וקידוד של שלט הנוחות.
מפתחות חכמים הם הדור האחרון והמתקדם ביותר של המפתחות לרכב. אולם לעיתים המפתח חכם לרכב מפסיק לעבוד ויש לקודד מפתח חלופי. בעיות נוספות עם מפתחות חכמים לרכב הן סוללה שמתרוקנת. במקרה שכזה החלפת הסוללה תחזיר את המפתח לחיים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב