דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הפרנויה של נתניהו. 

מאת    [ 07/12/2023 ]

מילים במאמר: 533   [ נצפה 214 פעמים ]

פרנויה הינה מצב פסיכוטי מלווה בפחד ובחרדה וגם במחשבות שווא שבו חש האדם כי הוא נרדף על אף שאין לכך ביסוס במציאות.

הגדרה זו חלה על נתניהו אשר חושש כל הזמן שבסביבה שלו מנסים להדיח אותו. וכן הוא טוען שהוא נרדף כל הזמן ע''י מערכת המשפט. יותר מהכל הוא חושש שמנסים להתנכל בחייו וזה בא לידי ביטוי בגדוד של אנשי האבטחה אשר מקיפים אותו מקדימה ומאחורה ומהצדדים.

שמירה זאת גם נותנת לו את התחושה של החשיבות כאילו שהוא שווה משהו, וזה גם קשור למחלת הגדלות שיש לו, מה שנקרא בלועזית מגלומניה. האבטחה המופרזת על נתניהו של השב''כ מקורה ברצח רבין, המחשבה ששירות הביטחון ברמה של מחלקת שמירה על אישים בשב''כ נרדמו בשמירה על רבין יצרה מצב מוגזם שבה לידי ביטוי בשמירה על נתניהו. גם מאה מחבלים מתאבדים לא יוכלו להתקרב ולפגוע בנתניהו.

יש פה חוסר צדק משווע שכן לנתניהו יש חלק נכבד באווירה שגרמה לרצח רבין. יגאל סרנה העיתונאי שהפסיד במשפט נגד נתניהו ואישתו בפרשת ''הזריקה מהרכב'' של נתניהו ע''י אישתו, אותו סרנה הגדיר את נתניהו ''כפטריית הרעל שצמחה מדמו של רבין''. הגדרה קשה אבל מאוד קולעת.

אז נתניהו נהנה בזכות הרצח ואבטחה כבדה וזה כאמור מצב מאוד אירוני. כבר כשנתניהו רץ כנציג הליכוד מול רבין בבחירות של 1995 הוא דרש שיתנו לו מאבטחים צמודים. הוא טען טענה מגוכחת שיש איומים על חייו. קצין שב''כ בכיר שנפגש עם נתניהו אמר לו כי יש אכן איומים על ביבי, אבל על ביבי אחר,יגאל ביבי נציב שירות בתי הסוהר. בסוף נענה רבין בג'נטלמניות רבינית, ואישר את האבטחה לאיש שלימים שהוא דמות נאלחת שהצליחה להשתלט על המדינה כנוכל ולהפוך אותה לשפחת מין שלו.

הטענה של נתניהו על איומים התבררה אומנם כשקרית, אבל מה שהוא השיג היה שבאמצעות האבטחה הוא קיבל חיזוק ללגיטימציה שלו כמועמד לראשות הממשלה והפך את המועמדות שלו לשווה לרבין.

מסופר שכשנתניהו נפגש עם חיילים אותם חיילים חייבים לפרוק את הנשק שלהם. עד כדי כך מרגיש את עצמו נתניהו לא בטוח שהוא חושש מחייליו שלו, אזרחיו שאחד מהם יתנקש בו,יצחק רבין לא היה מסכים לכך. לרבין הוצעה מכונית משוריינת אבל הוא לא הסכים כי בתוך עמו הוא אמר שהוא יושב. הוא גם סרב ללבוש שכפ"ץ עובדה שהייתה קריטית לגביו שכן אחרת יכול להיות שהוא לא היה נפגע בעת ההתנקשות בחייו. אגב גם אישתו של נתניהו זוכה לאבטחה כבדה אותה אישה מפוטמת שמסמלת את כל הרוע שיש במדינה נהנית מאבטחה אישית למרות שהיא בסך הכל אשת ראש ממשלה. כאישה בעלת הערכה עצמית נמוכה, מושג שהיא מכירה בזכות היותה פסי-כו-לו-גית, זה נותן לה תחושה של חשיבות אם ייקחו את זה ממנה היא תרגיש שהיא שווה כקליפת השום.

בהזדמנות זו נזכיר גם את הבן פרי הביאושים של הזוג נתניהו שידוע שנסע ברכב שרד עם נהג צמוד למועדוני חשפנות. עובדה זו נודעה בזכות הנהג שדאג לתעד את השיחה של הבן עם חבריו לבילוי.

גם צרתו של נתניהו ''רעייתי היקרה'' סובלת כנראה מפרנויה. בפרשת המספרה כאשר היא שהתה במקום, לצורך טיפול שוטף בשיער שלה, התקהלו ההמונים ליד פתח המספרה. זה היה בעת תקופת המחאות נגד ''המהפכה המשפטית'' שהוביל בעלה כדי לחבל בתיקי האישומים שלו הסדרתיים. היא טענה שניסו לבצע בה לינץ'. איזה שטויות. נכון שהיא גילתה בעצם הביקור במספרה חוסר רגישות כשהעם מפולג, ומלחמת אחים בשער,אבל אף אחד לא התכוון לפגוע בה ולעשות לבעלה את הטובה הזאת.

נתניהו ושרה הזוג המלאכותי,לתשומת ליבכם רוצחים יש רק בימין, תשאלו את ארלוזורוב ואת אמיל גרינצבייג ואת רבין אשר דמם זועק מן האדמה.

 

 

 

 

 

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב