דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ההסכם בין נתניהו לאישתו שדויד ארצי לטענתו ראה אותו. 

מאת    [ 23/11/2023 ]

מילים במאמר: 637   [ נצפה 205 פעמים ]

הפסדו של דויד ארצי במשפט הדיבה נגדו אשר הגיש עו''ד דויד שימרון מהווה תקיעה בגלגל המאמצים לסילוק משפחת נתניהו מהשלטון. אחיזתם של נתניהו ומשפחתו בשלטון הינה נזק למדינה ולחברה, שכן  משפחת שמתניהו יש רק אינטרסים להנות ממנעמי השלטון ולנצל את מעמדם כדי להפיק עוד ועוד תועלת כספית לקופתם המשפחתית.

דויד ארצי איש ישר דרך חשף לציבור את דבר ההסכם הכתוב בין נתניהו לבין אישתו,הסכם אשר להנחת רבים נחתם בעקבות פרשת ''הקלטת הלוהטת'' כאשר נתניהו רץ לאולפן החדשות של הערוץ 1, להודות בקיום קשר מיני מחוץ למסגרת הנישואין שלו עם אישתו. כוונותיו של דויד ארצי בעניין הזה טהורות שכן הוא רצה להביא לידיעת הציבור את מעורבות היתר של אשת נתניהו במינויים בכירים של ביטחון המדינה. כדי לאושש את מסגרת הנישואין בינהם, נטען כי נחתם הסכם בין נתניהו לאשתו המסדיר את הקשר בינהם, ומי שמפר אותו מפסיד את הרכוש המשותף של שניהם. את זאת טוען ארצי שהוא ראה שחור על גבי לבן, כאשר עו''ד שימרון הראה לו כדי להוכיח לו על הערכה  שבני הזוג נתניהו רוכש לו. במילים אחרות, שימרון השוויץ בפניי ארצי על כך שהוא עו''ד צמרת שיש כלפיו הערכה גדולה ולקוחות משמעותיים שמשתמשים בשירותיו.

דויד ארצי הוא אדם רציני, שימש בעבר יו''ר מכון הייצוא, לא היה טוען טענת שווא אשר תפגע באמינות שלו, שוב מניעיו היו טהורים והוא רצה להתריע על כך ששרה נתניהו חורצת גורלות במדינה שהיא לא רק מתערבת במינוי אנשים בכירים בתחום הביטחון, אלא קובעת אפילו מי יהיה ראש השב''כ לא פחות ולא יותר. מועמד לתפקיד בכיר שהתראיין אצל נתניהו העיד שלאחר כמה דק' נתניהו עזב את החדר ואז נכנסה אישתו וניסתה להמשיך את הריאיון. הלה אמר לה לא פחות ולא יותר, ''תודה רבה אני לא זקוק לבייביסיטר'', ועזב את החדר. בתמונה שמתקבלת פה היא שאישה רעועת נפש כמו שרה נתניהו שהוכיחה זאת בהקלטות מתועדות היא זו שאמורה לחרוץ את גורלנו, ולא שאפשר לסמוך על בעלה שהוא רחוק מלהיות סמכות ביטחונית נאמנה.

רגישותה של צרתו של נתניהו לגבי ההסכם בינהם מובנת, קיום של הסכם שכזה בעצם אומר שנתניהו לא מתייחס אליה ממניעים של אהבה, אלא שהוא מחויב לחוזה בינהם. לקמצן חולני כמו נתניהו להפסיד רכוש משותף היא גזרה שהוא לא יוכל לעמוד בה. קמצנותו היא אומנותו. יש הקושרים את העובדה שאשתו של נתניהו נלווית אליו, כל פעם שהוא נוסע לחו''ל אפילו ללילה אחד היא מסתפחת אליו. יש האומרים שזה נובע מסעיף בהסכם בינהם, ומעצם היותו של נתניהו חרמן בלתי נילאה, היא אשתו צריכה להשגיח עליו ב 7 עיניים, גם אם הוא נוסע ללילה אחד.

כדי להצדיק את העובדה שצרתו של נתניהו מתלווה אליו לכל נסיעה לחו''ל, הוא מסביר בכך שהיא מוסיפה נופך כבוד לביקורים שלו. זכור המקרה באוקריאנה בטקס קבלת הפנים כאשר היא השליכה על הריצפה פרוסת חלה שהוגשה לה במסגרת הטקס המסורתי.

מה זה בשביל צרה נתניהו להשליך פיסת חלה שהיא ידועה כזו שמשליכה נעליים על עובדת המעון שלה, שלטענתה לא ציחצחה אותם כיאות. עובדה זו הופיעה בתחקיר של עיתון ידיעות אחרונות במסגרת תחקיר תחת הכותרת '' תיק שרה נתניהו'' משנת 2009. באותו תחקיר אף נאמר 'שהיא דורשת מהעובדים בלשכה לטעום יין לפני שהוא מוגש לה כדי לוודא שהוא לא מורעל.

שרה נתניהו גם יוזמת מדי פעם סופי שבוע חלומיים בערים קלאסיות באירופה. לשם כך היא גוררת אחריה גדוד של מאבטחים שתופס מלון שלם של 5 כוכבים, וכמובן כל זה על חשבון הקופה הציבורית, שנתניהו ואישתו מדי פעם שולחים את ידיהם אליה להתעשרות האובססיביות שלהם.

אם הסכם או בלי הסכם נתניהו צריך לאכול צפרדעים, יש הרבה שהיו מעדיפים להיות מחלקי תה במשרד ראש הממשלה,ולא להיות תקועים עם צרה כזאת כמו צרה נתניהו. אגב באותו תחקיר של ידיעות אחרונות מופיע הסיפור שעופרה חזה נגעה בנתניהו בשידור חי בתוכנית של דן שילון, כאשר הם שרו דואט. מספרים שצעקותיה החרידו את מסדרונות הטלוויזיה. כשנתניהו ניסה להרגיעה אותה במילים ''שרה תרגעי'' אז היא הגיבה במילים '' אם לא תעזוב לי את הידיים אני אגיד למשטרה שאתה מרביץ לי''. וכלפתן אנחנו נסיים במשפט הבלתי נשכח המתועד של שרה נתניהו אומרת : '' אם ביבי לא הראש הממשלה שהמדינה תישרף''. אז הינה יש לנו '' ארץ נהדרת''.

 

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב