דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד לממש את עצמך ולהיות מאושר 

מאת    [ 08/11/2023 ]

מילים במאמר: 462   [ נצפה 183 פעמים ]

אל תתעלם מהשאיפות שלך, מהתשוקות שלך, אל תדחה אותם משום סיבה שהיא, כי הם הדברים הכי חשובים שאתה יכול לעשות בחייך! עכשיו ולא לחכות שהנסיבות יקלו על עשיית הדברים!

אם אתה רוצה ליצור סביבך אווירה טובה, נסה לתקשר עם האנשים, דרך זה שאתה מבין לצורך שלהם להיפתח, ולא לפחד לספר על עצמך ולתת  להם לספר על עצמם.

אני מאמין בעולם שמעבר. לפעמים אנחנו יכולים לעבור אליו, להתעלות רוחנית, תוך כדי שינה. המעבר הזה הוא פשוט ולנו לא נראה מיוחד. מישהי, שעברה מוות קליני, תיארה אותו פעם, כמו מעבר מחדר לחדר. רק כשאנו מודעים לכך שעברנו חוויית התעלות כזאת, הרגשות שלנו שמתעוררים, עלולים למשוך אותנו חזרה לעולם החומרי שלנו. שכן הרגשות שלנו, הם לא חלק מהמהות הרוחנית שלנו, שיודעת הכול ולא מתרגשת או מתלהבת מגילוי העולם הרוחני, המופלא כל כך, כשלעצמו... המעבר שלנו מהעולם הדואלי, החומרי, השיפוטי, לעולם הרוחני, הנעלה, שהכול בו אמת מוחלטת והכול פשוט וברור, הוא אם כן מעבר פשוט וחלק. אבל ההתנתקות שלנו מהעולם החומרי, גורמת לנו, לא פעם, לחזור חזרה אל השורשים החומריים שלנו, שכן אנו עדיין נמצאים בתוך החומר, עם אלמנטים מנוגדים לעולם הרוחני: שיפוטיות, חוסר ידע ודואליות, שהם המהות הפיזית חומרית שלנו.

עלינו להבין שבואנו לעולם החומרי, נועד לאפשר לנו לחוות את העולם שמעבר, דרך העולם החומרי, שזה יוצר ניגודיות ודואליות. כל חיינו מבוססים על כך, שאנו חווים פעם יאן ופעם יאנג. דברים מנוגדים, שמאפשרים לנו לראות את העולם החומרי, שבו הכול יחסי ושום דבר לא קיים באופן מוחלט, כשלעצמו. עולם שבו האמת היא יחסית, ולא מוחלטת.

אולי משמעות מסוימת לחיים שלנו, הדואליים פה, אנחנו יכולים למצוא בתורת הטאו. היא אומרת שעל האדם להיות נוכח בכל רגע בחייו, כאן ועכשיו ולא לחיות לא בעבר ולא בעתיד. שכן העבר יכול לגרום למחשבות עצובות ואילו העתיד לדאגות. כך הופכים חיינו לפשוטים וברורים, כאשר אנחנו מבינים שלא נוכל להכיל ולהבין את המציאות שמעבר. כל מה שאנחנו צריכים לדעת, זה שנוצרנו כדי לחוות את נפלאות הבריאה, שאנו חלק מעצמנו. אז פירוש הדבר גם לחוות את עצמנו הנפלא ולאהוב את עצמנו. כדי להיות מאושרים עלינו להודות על מה שיש, להאמין שאנו נמצאם בדיוק במקום שאנחנו צריכים להיות בו, ולאמץ את האמונה שהעלם הוא מקום טוב ומיטיב. או אז נתחבר לתדר האלוהי של הבריאה, וחיינו יזרמו בלי הפרעות ובעיות.

כמה שפשוט גם בלתי אפשרי לכאורה. נו, אז מה חדש, הרי העולם שלנו הוא עולם של פרדוקסים ושל דואליות בלתי פוסקת. אנשים מחפשים משמעות, כי הם נבראו בצלם אלוהים, אבל אלוהים הסיר את עצמו מהעולם החומרי שלנו, ונותן לנו להתמודד עם הפרדוקסים הללו. חלק מאתנו צריכים את ההתמודדות הזאת, כדי לאזן חוויות בגלגולים קודמים, שיחוו את הצד השני. והרי כל מטרת הקיום בעולם הזה, הוא לחוות ולא להגיע לאיזו תובנה או מטרה מסוימת. תורת הטאו מסבירה את זה היטב... אם נצליח למרות הכול, להתחבר לאמת הרוחנית העליונה, של שלטון הטוב, של המהות החיובית, השואפת לצמיחה מתמדת, כל הטבע, אזי לא נסבול מכל אותן דילמות נוראיות שהחיים האלו, מזמנים לנו...

ארווין קליין




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב