דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נתניהו הנאשם והלא אשם הסדרתי. 

מאת    [ 29/10/2023 ]

מילים במאמר: 572   [ נצפה 112 פעמים ]

להאשים את נתניהו בעת הזאת בהקשר לטבח שמיני עצרת הטראומטי ולקרוא לו להתפטר מתפקידו יכול להישמע כריקוד על הדם. אבל יש לזכור שנתניהו הוא זה שיצר את התקדים של ריקוד על הדם לצורך עליה לשלטון. זה היה בתקופת הפיגועים של רבין ופרס כשנתניהו הגיע ראשון לכל פיגוע בכדי לנצל אותו בצורה מניפולטיבית לשאיפותיו השלטוניות. לא בכדי הגדיר יגאל סרנה שנתניהו תבע אותו לדין על הוצאת דיבה ''כפטריית  הרעל שצמחה מדמו של רבין''. נזכור גם את יצחק שמיר שאמר על נתניהו לא פחות ולא יותר ''מלאך חבלה''.

מה שמסמל יותר מכל את הניתוק של נתניהו ואישתו מהעם. שבהם למעשה מהווים זוג מפוטם שמה שהיה חשוב להם זה סופי שבוע חלומיים בערים נחפצות כמו רומא, ופריז כשהם גוררים אחריהם מאות אנשי ביטחון שמשתכנים במלון שעולה מיליוני שקלים. כל זאת צריך לזכור שזה עולה למדינה בסכומי עתק. זהו דבר חסר תקדים לעומת ראשי ממשלה קודמים שחלקם היו סמל לסגפנות, כמו בן גוריון, בגין ושמיר שהיו רחוקים מלבלות במסגרת תפקידם בבתי מלון יוקרתיים. גם אלה שלא ממש היו סגפניים לא הגיעו לרמת החזירות של בני הזוג שמתניהו שחזירותם אומנותם.

ואולי יותר מכל הניתוק מהעם בא לידי ביטוי בנושא השיער של בני הזוג שמתמיהו. טיפוח השיער שלהם הוא על בסיס יומיומי ונזכיר את הסיפור במספרה, של הגברת הנאצלה, שטענה שניסו לפרוץ למספרה ולבצע בה לינץ'. איזה טימטום. וסיפור המספרה באה על רקע של חשש למלחמת אחים בשער,וזה מה שמעניין אותה הצרה הצרורה הזאת, השיער שלה. ולנתניהו יש מעצב שיער על בסיס יומיומי שדואג על חשבון הציבור להדביק לו שיער על החלק החסר של קרחתו,שיער המסורק הצידה שעמיד גם לסופת ההוריקן שעלולה לבוא.

דבר נוסף שהעסיק את נתניהו במשך תקופת שלטונו הארוכה מדי, זה היה להוציא מקופת המדינה כספים לצורך אחזקת על בתיו הרבים כשהוא גם דורש ברוב חוצפתו פטור ממס על הכספים שהוא מקבל מבתיו.

אז עכשיו תגידו אם זה מה שהעסיק אותם כל השנים בשלטון בסופי שבוע חלומיים, תספורת, יניקת כספים מהמדינה אז מה הפלא שנתניהו לא היה מספיק ערני כדי לקבל את פני הרעה שבאה עלינו בשמחת תורה תשפ''ד. ושכחנו גם את מועדוני החשפנות של הבן היקיר שלהם, שהמדינה מממנת לו יחד עם מכונית שרד ונהג צמוד.

הצרה של נתניהו שלא פעם התבטאה שנתניהו ראש הממשלה הכי טוב שהמדינה יכלה לקבל, יותר מבן גוריון אפילו. לפי מה שהיא מתארת נתניהו מתקבל בכל העולם בכבוד גדול, ממש דמות נערצת שכולם נופלים לרגליו.  

אז נשאלת השאלה איך זה אדם ששקוע במשפטיו הרבים באשמת שוחד,מרמה והפרת אמונים, שהוא מנסה לסכל אותם באמצעות שליחיו שכיבם ברע יכול לנהל מדינה בצורה תקינה כשהנהנתנות אצלו ואצל אשתו זה בחשיבות העליונה ביותר. אסון שמחת תורה הוא תולדה ישירה מהתנהלות הזוג הזה כשהיא הפצלוחה הזאת מתערבת בענייני מדינה,ומראיינת מועמדים לתפקדי בטחון בכירים. גם אם נתניהו יחליט לקחת אחריות ולפרוש, מה שהיא אשתו לא תתן לו, וזה ספק שזה יקרה הרי המחיר הנורא ששולם ב 7 באוקטובר כדי שיילך, זה מחיר הנורא ביותר שניתן לעלות על הדעת.

אבל נתניהו בציניות שלו ימצא כבר סיבות להאשים אחרים ורק לא את עצמו,ותהיה לו החוצפה והעזה להישאר בשלטון בכל מחיר. כשהוא אוחז בקרנות המזבח של השלטון. יש לקוות שכמו שגולדה מאיר נאלצה להתפטר בעקבות ההפגנות נגדה וגם בגין שפרש בנסיבות דומות, גם ההפגנות נגד נתניהו יעשו את שלהן מה שמוטל בספק כמובן, ואז יש לקוות שאת סופי השבוע שלה שצרה נתניהו יחד עם המספרה תממן בעצמה.

לסיום כאן המקום להביא ביביסט של נתניהו בשם שי גולדן שהתפכח ושינה את דעתו על נתניהו, אמר שנתניהו הוא לא אדם מבריק שכוחו השכלי באמת היוצא דופן בכל קנה מידה, אלא  ''הוא חדל אישים שאינו כשיר לכלום''. שי גולדן קורא לנתניהו להסתלק מהזירה הציבורית מיד בתום המערכה הצבאית.

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב