דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך מדפיסים חולצות לחתונה 

מאת    [ 17/10/2023 ]

מילים במאמר: 504   [ נצפה 81 פעמים ]

לכל אחד יש חולצה שתסגור אתו מעגל

חולצה משותפת לחתונה נהייתה כבר דבר מוכר וידוע  - במאמר זה נסביר לכם איך לעשות חולצות לחתונה מקוריות יפות ושנונות. הכול כדי לשמח חתן וכלה.

מזל טוב! חבר או אח מתחתן והחלטתם שהמתנה שלכם תהיה אחת שתישאר עם החתן והכלה לאורך זמן. לאחר התלבטויות רבות הגעתם למסקנה המתבקשת שעל כל צורככם עונה חולצה מודפסת לא רק שהחולצה תישאר ממש בסוף החתונה בידיהם של החתן והכלה החולצה תתועד רבות גם בתמונות החתונה ולכן זאת המתנה המושלמת לחתונה.

אז איך עושים חולצות לחתונה

בסדר אז החלטתם שחולצה לחתן ולכלה ולכם היא המתנה המושלמת אז מה עושים עכשיו? התשובה פשוטה: לוחצים על הקטגוריה של חולצות לחתונה, מקבלים השראה ורעיונות למאות חתונות שכבר הדפסנו (והרים את השמחה!) ומדפיסים מייד.

לא מצאתם רעיון?

הקישו בגוגל ?רעיונות לחולצות לחתונה? ואז הקליקו על ?תמונות?. תקבלו שם מלא רעיונות מקוריים ויפים.

אוקיי - יש לי רעיון. מה עכשיו?

תשכחו מכל מה שידעתם על הדפסה וגלופות ושנות ה.. שישים. בימינו ניתן לבחור חולצה (סוג, צבע וכו) אונליין במחשב שלכם, לעצב אותה ויזואלית, להוסיף טקסט מקדימה ומאחורה (וגם על השרוול אם ממש תירצו) ולשלוח להדפסה במפעלים שמתמחים בכך. תאספו במקום למחרת או יישלחו לכם אותם! 

איך זה עובד? 

קל מאוד להתחיל להדפיס חולצות.
הדפסת לוגו, תמונה ועיצוב המותאם אישית שלך על כל דבר, החל מחולצות, כובעים, בקבוקים, תיקים ועוד...


    • בוחרים
    בוחרים את המוצר שרוצים להדפיס מתוך מגוון רחב של מוצרים: חולצות, מוצרי פרסום, כובעים, מגבות, ועו
    • מעצבים
    מעלים עיצוב מוכן או מעצבים אונליין בעזרת העורך הגרפי שלנו, את התוצאה הסופית רואים בהדמיה מדויקת, לאישור לפני הדפסה.
    • מקבלים
    מקבלים את המוצרים מודפסים וממותגים עם שליח עד אליכם.
מה הפורמט והמידות של קובץ העיצוב?

JPEG - הפורמט הנפוץ ביותר, פותח בעיקר לצורך של אחסון דיגיטלי של תמונות תוך שמירה על איכות גבוהה. הוא נחשב לפופולארי במיוחד כי הוא מאפשר לשחק ברמת הדחיסה על חשבון האיכות. פורמט JPEG שומר את התמונות כך שיתאימו גם להצגה על מסך, כלומר בצבעי RGB, וגם להדפסה איכותית - בצבעי CMYK. תוכלו לזהות את סוג הפורמט על פי הסיומת שלו: jpeg, .jpg, jfif, .jpe.

GIF - פורמט שפחות שומר על איכות התמונה, מכיל מספר קטן וקבוע של צבעים ומאפשר לשמור את התמונה בשכבות שנטענות זו על גבי זו ויוצרות סוג של אנימציה. היה פופולארי בעיקר בימי האינטרנט האיטי של שנות ה-90, כיום משמש בעיקר עבור לוגו, ציורים ואנימציה, ופחות מתאים לצילומים או תמונות עם צבעים הדרגתיים.

PNG - פורמט חופשי גמיש יחסית שפותח כתחליף ל-GIF. הוא מציע איכות תמונה טובה יותר, יכול לשמור מידע מפורט יותר ולהשיג יחס דחיסה טוב יותר. תמוך בכל ספקטרום הצבעים ומציע שיפות משנה. נפוץ בעיקר באתרי אינטרנט.

TIFF - פורמט גמיש יחסית ששומר את כל המידע על התמונה, כולל מידע שהלך לאיבוד בפורמטים אחרים. לכן מתאים בעיקר לשמירת תמונות שמיועדות להדפסה באיכות גבוהה, פוסטרים וכד’. לקבצי TIFF יש נפח גדול יחסית.

BPM - פורמט מפת סיביות. נחשב לפורמט “בזבזני” מבחינת משקל הקובץ, אך נתמך בידי כל התוכנות.

PDF - פורמט שמשמש לשני מצבים מרכזיים: לדפוס - שמירה זו אידאלית לצורך הדפסה גדולה, שכן היא שומרת על הוקטורים בתמונה. למדיה דיגיטלית - באמצעות פורמט PDF ניתן ליצור קובץ אינטראקטיבי עם כפתורים לחיצים שיובילו לאתרי אינטרנט, מילוי טפסים, קישורי וידאו ועוד. כדי להעלות קבצעי תמונה ל-PIX רצוי להשתמש בקובץ PDF וקטורי ברזולוציה של 300 dpi לפחות.

 

ליאם גטולס. פרינטיקה בעמ. חברה להדפסת מוצרי קדמ

https://printika.co.il

Hey@printika.co.il">href="https://printika.co.il">https://printika.co.il

Hey@printika.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 


מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב