דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


משרדי תיווך בצפון תל אביב: הטובים שביניהם 

מאת    [ 11/10/2023 ]

מילים במאמר: 2139   [ נצפה 254 פעמים ]

מוכר נכס בצפון תל אביב? סבורים כי שווה להיעזר בגורם מקצועי שיעניק לכם את הסיוע והייעוץ הייחודי בעסקה הכה חשובה, עסקה לניהול ולמכירה של דירות למכירה בצפון תל אביב.

 

                                           “מתווכים בת”א: מומחים בדירות למכירה בצפון תל אביב"

אלפי דירות למכירה בתל אביב מנוהלים יום ביומו ונמכרות על ידי מתווכים בצפון תל אביב וזאת בזכות הידע המעמיק שלהם
במקרקעין והיחס שלהם לצדדים בעלי העניין שיושבים למולם ונותנים בם את אמונם. הרי, בל נשכח כי מכירת או רכישה של דירה הינה כשלעצה אחת מן העסקאות המהותיות והמשמעותיות ביותר בחייו של אדם.

מתווכים בתל אביב נעתרים ומתחייבים כלפי לקוחותיהם לביצוע עסקה מסוג של תיווך של דירה למכירה צפון תל אביב באופן המיטבי והמרבי וזאת על מנת למקסם את אומדן שוויו המקסימלי של הנכס המוצע למכירה, מעבר לשוויו שנקבע בשוק החופשי.

מכאן מוכר נכס מקרקעין בקלות יכול להיות סמוך ובטוח שמשרד תיווך בצפון תל אביב יעניק לו מעטפת שיווקית עוצמתית ומקצועית וישמור על שני הצדדים תחת מטריית שוויונית, יקנה לכל צד וצד את הביטחון בעסקה להם שני הצדדים זקוקים.

כאן המקום לציין כי משרד תיווך מקצועי בצפון תל אביב מחויב לערכים ולרמת מקצועיות אדירה כלפי לקוחותיו ויחסי אנוש כמובן מעולים, יושרה ומקצועיות לצד אמינות הינם בראש סדר עדיפויות ואבני היסוד של מתווך דירות מומלץ בתל אביב.

מוכרי דירות למכירה בתל אביב המעוניינים להכיר מתווכים מומלצים בתל אביב מקרוב ולשמוע עליהם המלצות, נדרשים לקבל מצד מתווכים אלו רשימה שמית מסודרת ובה עשרות מלקוחותיהם, בצירוף פרטי התקשרות ומכתבים וסרטונים של לקוחותיהם המרוצים - הן ממוכרי דירות והן מרוכשים - ששבים אליהם למחזור של עסקאות נוספות ועליהם ממליצים, כמשרד מצטיין לתיווך דירות למכירה בצפון תל אביב.

“משרד תיווך בצפון תל אביב ניחן בהיכרות רבה של רחובות העיר העברית הראשונה ויודע ליתן מענה מקיף ומהיר ללקוחותיו, איכותי וסבלני ולכל אורך הדרך ועד לקבלת החזקה בדירה”

בנוסף, ישנם משרדי תיווך בצפון תל אביב המתמחים בעסקאות מורכבות של דירות הממוקמות בפרויקטי להתחדשות עירונית, תוכנית הרבעים ותמ"א 38 בתל אביב, כללים שונים של מכירה ורכישה של נכס מקרקעין.

כך או כך למכור נכס בעיר העברית הראשונה ובפרט ככזה שמצוי בבניין ישן ששנת ההיתר לבנייתו הוא קודם ל ינואר 1980, זו אומנות!  

בראש ובראשונה יש להכיר את צפון העיר והעיר ברמת כף יד ולא פחות ממצוין ורק לאחר ניתן לגשת לעסקאות
ככאלו וכמובן מזווית מעט שונה. רק כך ניתן להעניק מענה ישיר איכותי ומהיר ללקוח, שעה שעולה מצדו בקשה / שאלה/ הבהרה.

                                                               “מוכרי דירות זוכים למוח מבריק”

משרדי תיווך בצפון תל אביב נושמים וחיים את העיר ואת צפון תל אביב, יודעים ומכירים את תכניות המתאר ואת מקורן של הזכויות הבלתי מנוצלות לעומק שעולות כאמור מהן, מבינים לעומק מקרקעין, בקיאים בפסיקה וכך למעשה מתאפשר להם, בין היתר כמובן ליתן ללקוחותיהם את המידע המקיף והמלא לגבי דירתם, זכויות הבנייה העתידיות, בתי הספר המומלצים, הקרבה לגני ילדים ושטחים ירוקים פתוחים, פתרונות לחניה ועוד.

נשאלת השאלה מקרב רבים והיא: מהן מתודות שיווקיות יעילות בהן נוהגים משרדי תיווך מומלצים בתל אביב
לשם מכירת נכסים בעיר?

ובכן, משרדי תיווך בתל אביב עושים שימוש במתודות שיווקיות ייחודיות יקרות ומאוד מיוחדות, שלגביהן אך ורק שמורות להם ובלעדית להם. 

במאמר זה לא אפרט את הנוהג שבו פועלים חלק ממשרדי התיווך בת"א כי למעשה אין זה ראוי לפתוח סודות מקצוע. יחד עם זאת ולמעלה מן הצורך, יודגש שורות מעטות ונדגיש כי משרד עלית לתיווך דירות בצפון תל אביב פועל ומפרסמים את מלאי העסקי שלו שהינו דירות למכירה בצפון תל אביב בכל המדיות והאתרים הנחשבים והמרכזיים בחוץ לארץ ובארץ, בעיתונות הכתובה לצד פלטפורמות דיגיטליות מרכזיות, כמו יו טיוב גוגל (ads) ופייס בוק.

פלטפורמות ומדיות פרסומיות אלו מאפשרות ל מתווכים תל אביב ביתר סט להתחקות ולעקוב ביעלות אחר צדדים לעסקה מוכרים / ורוכשי דירות למכירה בתל אביב.

משרד תיווך מומלץ בתל אביב למעשה פועל באופן שונה וייחודי ומשווק ללקוחותיו ישירות מלאי עסקי משובח בדמות של דירות למכירה בצפון תל אביב במסגרת בלעדית (הערת ביניים: מתווכים תותחים עובדים אך ורק במסגרת זו).

בין "כלי העבודה" הטובים והיעילים בהם  עושים שימוש משרדי תיווך בתל אביב הינם באמצעות חקר עמוק של מילות מפתח רלוונטיות, לטובת קמפיין שיווקי רחב היקף בגוגל ישראל. הקמפיין משלב תמונות ויצירת סרטונים של 360 מ' שמקנה לרוכשי דירות פוטנציאלים "לשוטט" בדרך לסיור וירטואלי בנכס המוצע למכירה.

קמפיין מסוג זה זוכה לחשיפה עצומה ברשתות וכתוצאה מכך שואב רוכשים ממוקדים ופוטנציאליים רבים. כמעט בכל המקרים רוכשי דירות איכותיים, שהפכו ללקוחותיהם, ככאלה  ש.נפל בידם ההחלטה לקנות דירה למכירה בצפון תל אביב, לאחר שצפו בקמפיין איכותי ומרחוק, ומבלי פיזית להגיע לנכס.

ואוסיף כי פרט לשיווק אינטרנטי אינטנסיבי, מתווכים מומלצים בתל אביב פועלים בכל חזיתות השיווק באמצעות השימוש בשלטים צבעוניים ו שלטי חוצות ודואגים להפיץ מידע אודות מלאי עסקי שברשותם בדמות של דירה למכירה בצפון תל אביב וזאת על ידי פיזור של אלפי פלאיירים בקרבתו של נכס המוצע למכירה.

ובכן, המתודות הנ"ל וכמו גם שיטות לשיווק דירה המצויות במאמר שצירפתי דלעיל, משלבת את השיטות המיושנות והחדשניות ובדיוק כאן המקום להדגיש כי אמנם המתודה הוותיקה נראית רק למראית עין ישנה, אך היא כשלעצמה אפקטיבית ויעילה אף מזרזת את הליכי לביצוע עסקת מכר של קניה ואו מכירה.

מרביתם של רוכשי דירות הפוטנציאליים מעוניינים לשפר דיור ולשדרג את רמת חייהם,  מגיעים אלו מאותו אזור בם ממוקמת דירה למכירה בתל אביב:

ברשותם של מתווכים תל אביבים מומלצים פול של יותר מ 9,000 רוכשים פוטנציאלים הן מחו"ל והן מהארץ שרק משתוקקים לקנות דירה למכירה בצפון תל אביב - משרדי תיווך אלו יודעים היטב לאיזו דירה לגשת ולאיזו פשוט להודיע למוכר בנימוס - דירתך פחות מעניינת אותנו, לשם גיוס בלעדיות. 

העיתוי וההלימה שבהם יודעים מתווכים מומחים לאיתור של דירות למכירה בתל אביב הינם למעשה מקפלת בתוכה מעין הזמנה שבוצעה עוד מבעוד מועד על ידי לקוחותיהם לשם רכישת דירות שצריכות להם להתאים. שקיפות ויושרה הם חלק בלתי נפרד מאבני יסוד המונחים במשרדי תיווך מומלצים בצפון תל אביב וערכים עליהם הם נשענים מאז ומעולם, ולכל אורך חיי התהליך שבו מחויבים הם לחשוף בפני לקוחותיהם את סט המידע המעמיק והמקיף האותנטי עבור הדירה עוד וכבר בתחילת תהליך הרכישה.

יודגש כי משרד מצטיין לתיווך דירות בצפון תל אביב לא זקוק לשיתופי פעולה עם סוכני נדל"ן (קטן עליו) - ומשכך הינו פועל באופן הרמטי ובלעדי:

יתרון בולט של משרד תיווך בצפון תל אביב, מלבד ניסיונו החוצה גבולות והנרחב שנצבר לאורך שנים עם תחום המקרקעין והיכרות המעמיקה עם תחומי התכנון והבניה והמיסוי הנלווה להם, למעשה מתודת שיווק ייחודית הרמטית שבה הם פועלים ועל מנת לפעול למקסום שווי מוכר הנכס המוצע על נכסיהם, הינו לפעול בכל חזיתות השיווק לצד מקצועיות ללא פשרות והכל הכול באופן עצמאי ויסודי.

כאן המקום לציין כי משרדי תיווך בצפון תל אביב ככאלה שלקוחותיהם זוכים למוח מבריק, אין הם זקוקים לשיתופי פעולה עם מתווכים כאלו ואחרים מהעיר - ובמובן זה, אינם זקוקים לכוח עזר חיצוני לשם מכירת נכס מקרקעין או נכס יוקרה.

משרד תיווך מומלץ בתל אביב כשלעצמו לו קצב מהיר ביותר כך שלא בטוח שכל מתווך ו/או סוכן יוכל לעמוד בסד הזמנים שלו, ברמת הידע המעמיק בו מחזיק ובעוד מתודות שבהן עושים מתווכים אלו שימוש ועוד.

                                                           “כתובת מקצועית עבור מוכרי דירות”

מוכר נכס מקרקעין אשר אליו מגיעים מתווכים בתל אביב (המומלצים שביניהם) לצורך סיור בנכס ולמפגש היכרות, תחילה צפוי לעבור הליך של סינון והתאמה, ורק לאחר מכן לשקול ההחלטה שהינה קבלת תחילת העבודה הבלעדית על הדירה, ומשם להליך השיווק ופרסום הנכס במלוא המרץ ובערוצים שונים וייחודים, באמצעות יתר יועצי הנדל"ן אשר כולם נעמדים לרשותו ועבורו. לא בכל מחיר לוקחים את עבודת הבלעדיות, ולפיכך יש לשקול מתוך מכלול השיקולים האם ניתן למכור את הנכס במחיר הנכון ו/או שמא מדובר בבזבוז זמן משווע.

                                                        "בוחרים בהם בשל מיומנות מקיפה במקרקעין"

מהם השירותים השונים והמשלימים שמשרד תיווך מומלץ בתל אביב מעניק ללקוחותיו:
לקוחותיהם של משרדי תיווך בצפון תל אבי נהנים מקבלת מעטפת מקצועית, שמקנה כשלעצמה את המענה הישיר ולכל צורך. מתווכים אלו פועלים עם צוות איכותי של אנשי מקצוע, ובתוכו עו"ד ואדריכלים ומעצבי פנים ויועצי משכנתאות, שמאי מקרקעין ועוד. יועצים אלה מעניקים ללקוחותיהם של משרדי התיווך בת"א פתרונות לנושאי בהולים ומהותיים כגון דא - הפחתת שיעור היטל השבחה, מיסוי ומיסוי מוניציפלי, תכנון, ועוד. כמעט בכל המקרים בהם שמאי המקרקעין עמם הם בקשר הצליחו להפחית בעבור לקוחותיהם של המתווכים בתל אביב בצורה דרמטית את שיעור היטל השבחה לעשרות אלפי שקלים ולעיתים גם לאפסו.

כאן המקום להוסיף כי מתווך מומלץ בתל אביב יודע למדוד דירה למכירה בתל אביב בין אם מתוך היתר ובין אם פיזית באמצעות כישרונו ולעיתים כלי לייזר המיועד לכך. כמו גם במידת הצורך דואג המתווך לאמת את הנתונים שלו באמצעות אדריכל מטעמו ולנפק ללקוחותיו ככל שיידרש תשריט התואם לתוכנית אדריכלית קיימת ברשות מקומית, ולוודא שהקיים בפועל תואם להיתרי הבניה, לתשריט בית משותף (ככל שקיים כזה וככל שהבית רשום כבית משותף) במטרה לשלול כל חריגת בנייה.

אצביע על ערוץ נוסף באמצעותו ניתן למקסם את השווי בעבור המוכר: במקרה של נכס מקרקעין המיועד לשיפוץ, משרד תיווך בצפון תל אביב יידע לנווט כמו "דג במים" בחומר בשיתוף עם אדריכל מן השורה הראשונה ולתת ללקוחותיו את ערוצי תכנון על גבי תוכנית אדריכלית חדשה.

תכנית אדריכלית עשויה לסייע בעסקה מסוג של של דירה למכירה בתל אביב, הואיל והיא מקלה על הרוכש הפוטנציאלי, ומשקפת פניו שורת ערוצי תכנון . כאשר רוכשים פוטנציאליים חפצים לרכוש דירה בתל אביב לעיתים הם מצפים לראות נכס מקרקעין שמיועד לשיפוץ, וכאן בדיוק הקושי עולה מתוך פעולה קוגניטיבית לדמיון אשר לא תמיד מאפשרת לתכנן ולהפוך את הבית לבית חלומותיו - בדיוק מכאן עולה החשיבות לתשריט תכנון המקפל בתוכו תכנית אופציונאלית לשיפוץ ולשדרוג הממכר, שמתוכה ניתן לחזות ככל האפשר את הפוטנציאל הגלום בעסקה ומשם להצעה מתאימה שתוביל את השלמת העסקה.

אילו מבין שלל הטעויות עושה מוכר נכס שעה שאינו מסתייע במשרד תיווך בצפון תל אביב?
הטעות המרכזית של מוכר נכס מקרקעין הינה אי בחירה בשירותיו של מתווך דירות מצוין כשלעצמו מקצועי.

השגיאה הנוספת והתת מרכזית שלמעשה ההסתייגות הדרמטית מלתת מסגרת בלעדית לתקופה קצרה ולמשרד שהינו ותיק ומנוסה במקרקעין.

ראוי להדגיש כי האפשרות לשווק ולפרסם באופן פרטני ואישי דירות למכירה בצפון תל אביב ואף להיערך לקבלת הצעות שונות מרוכשי דירות פוטנציאליים, הינה בהחלט אפשרית אך נשאלת השאלה האם זו הדרך הנכונה לקבל את תג מחיר המקסימלי בעבור הדירה? התשובה שלילית!

כך לא ניתן לשפר ולמקסם את הפוטנציאל הגלום בנכס אלא אך ורק באמצעות  משרד מצטיין לתיווך דירות בתל אביב - הא ותו לא.

לבעל נכס אין את הכלי הנחוץ לצד ידע מקצועי והשיווקי שמחזיק משרד מצטיין לתיווך דירות בצפון תל אביב ולמתווך נדל"ן וותיק.

כאשר מתווך מקרקעין מקבל לרשותו נכס באופן בלעדי, ככל ומדובר כמובן ב- מתווך דירות מקצועי שפועל בצפון תל אביב, קרוב לוודאי שיאתר קונה רציני וינהל מו"מ לפני חתימת הסכם בסד זמנים קצר יחסית ובשווי הראוי והנכון ביותר עבור הצדדים שהיה ניתן לקבלו עוד בתחילת הדרך.

נוסיף הערת ביניים: כי אומדן שווי של דירה למכירה בתל אביב - לה חשיבות מהותית ורבה לתמחור הנכון של נכס. מוכרי דירות שלמעשה הם בעלי הנכסים אין הם מודעים לתמחור נכון, וכתוצאה מכך נכשלים כישלון חרץ בתמחור הנכון של נכס, שבפועל פוגע פגיעה חזיתית במכירתו. למשל באם יפריז המוכר  באומדן תמחור הדירה, עלול ובוודאי מוכר נכס לוותר על רוכשי דירות פוטנציאליים רבים וכמו גם להפסיד מומנטום יקר של ההליך.

משרד מצטיין לתיווך דירות בצפון תל אביב חייב להיות מומחה בעסקאות של דירות למכירה בירושה:
עד לחודש 11 שנת 2022, שווי נכסים זינקו בעיר העברית הראשונה, ומוכר נכסים הרגיש ממש בנוח לדרוש תמורה בעבור דירתו שלעיתים הייתה מעט מוגזמת ומופרזת. כיוון שמשרד מצטיין לתיווך דירות בצפון תל אבי חי ונושם את השוק ואת הרובעים בהם ממוקמות דירות למכירה בצפון תל אביב בביקוש הגבוה, הם צפויים לא 'לזרום' עם הצעתו של המוכר ובטח לשלול תמחור שגוי שקבע על ידו, ולמעשה השוק לא יכול בזכותם לומר את דברו. ומדוע כך? מפאת יושרה, מקצועיות והגינות!

מקרה בו הצליח מתווך מומלץ בתל אבי להשיג מחיר דמיוני שאפילו בעל הנכס לא האמין שיקבל, חייב להיות מותנה באישורו של הקונה. כך שעבור מתווכים אלו ונכון לשנת 2023 ואילך שוק הנדל"ן וסוגיית תמחור הנכסים יהפוך עבורם להצלחת מכירת נכסים בתל אביב .

ומה לגבי רמת זמינות וחשיבותה:
בעסקה מסוג של דירות למכירה בצפון תל אביב, מוכרי דירות ורבים מהם ללא יוצא מן הכלל אין הם זמינים בסלולרי ו/או למען הצגת הדירה בשעות סבירות ונוחות לרוכשים פוטנציאליים וכאן שלא נדבר על מה יעלה בגורלו של משכיר דירה לשוכר שאין הוא זמין . כל אלו למען הסר ספק מהווים פגיעה שיווקיות ישירה בדירה המוצעת למכירה. מאידך, מתווך דירות מקצועי בתל אביב מקבל מפתחות לנכס וזמין לשם הצגת הנכס בשעות נוחות, בתיאום עם הקונה (השוכר ככל וישנו) ובכל שעה וכך גם מן טבע הדברים הסיכויים גדלים לקבלת הצעת רכישה רלוונטית בהרבה יותר.

                                                            “לדעת למכור בית יוקרה זו אומנות”

היתרון הבולט של משרדי תיווך בצפון תל אביב הוא תיחום וכמות היקף הרוכשים שברשותם: השימוש של מוכרי נכסים במשרדי תיווך של דירות למכירה בתל אביב עשוי להוביל לריבוי רוכשי דירות רציניים ויחד עם זה לקבלת הצעה קונקרטית לרכישת דירתם, בין אם על ידי התמחרות בין הרוכשים השונים ובין אם בדרך אחרת, כמובן שהכל מונח על השולחן ובשקיפות
ניכרת כלפי כל בעלי העניין ובכל מקרה הכל למען השגת המטרה עבורם הן לשם מכירת הדירה.

בעל רקע וניסיון רב בענף ההתחדשות העירונית, בקיא ומיומן בעסקאות מקרקעין ותכנון ובניה, והינו הבעלים והמייסד של משרד בר-לב נדל"ן

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב