דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נתניהו ראש ממשלה בנבצרות בפועל. 

מאת    [ 05/10/2023 ]

מילים במאמר: 597   [ נצפה 126 פעמים ]

גם אם נתניהו לא יצא לנבצרות מיוזמתו וגם אם היא לא נכפתה עליו הרי שבפועל הוא ראש ממשלה בנבצרות מלאה. הוא לא יכול ולא מסוגל לתפקד כראש ממשלה, ולכך יש הרבה סיבות ונמנה אותן אחת לאחת :

הלחצים המשפחתיים עליו מרעילים את נפשו ומשבשים את היכולת שלו להחליט החלטות לטובת המדינה. הוא נמצא בין הפטיש ובין הסדן כלומר בין אשתו הלא יקרה לבין בנו הלא נחמד אשר מתערבים בענייני המדינה האקוטיים ביותר, במיוחד בתחום הביטחון. ישנה שמועה די מבוססת שאשתו הצרה מראיינת מועמדים למשרות בכירות בתחום הביטחון, ומעידים על כך אלה שעברו את ''החוויה'' של הריאיון עם המראיינת החצופה.

בכלל, הרי נתניהו סומך על חוכמתה של אישתו כאילו הייתה ברוריה וחכמה כאשת רבי מאיר בעל הנס, שנודעה בחוכמתה בהלכה, ומסופר שחכמים נועצו בה בענייני הלכות.

אגב, הוא שמתניהו לא יכול להשתחרר מאחיזתה של צרה גם שהוא בחו''ל ללילה אחד, והוא מנמק זאת שהיא מוסיפה נופך כבוד לביקורים הממלכתיים שלו. בל נשכח את פרשת החלה באוקראינה שהיא השליכה אותה בטקס המסורתי, וביישה את המעמד. אז מה זה השלכת פיסת חלה למי שהתפרסמה בהשלכת נעליים על עובדת מסכנה במעון ראש הממשלה, עובדת שלדעת ה''גברת'' לא ציחצחה את הנעליים כראוי ועל זה נאמר ''עינעל אבוק''.

לשיבוש קבלת ההחלטות של נתניהו תורם גם הבן המופרע שהתפרסם בהתערבות בהחלטות של אביו,ולא תוך כדי מתן עצות מיניסטריאליות. אגב כששמתניהו מזהיר את איראן עם ידו הארוכה הם שמה מגחכים, איך אדם שרועד מאישתו יכול לשלוח איום רציני לעבר איראן, כששמתניהו יותר מעשור מאיים לפעול באיראן וזה לא מזיז להם שם.

נתניהו הוא בנבצרות בפועל גם בגלל הרכב הגועליציה שלו. כששמתניהו קיבל את השלטון בחזרה אחרי שהפעיל את מכונת הרעל כמו שרק הוא יודע להפעיל על ממשלת בנט - לפיד שתיפקדה מצויין וקיבלה את ההחלטות הנכונות. שאיפתו לשוב לשלטון שנלקח ממנו עלתה בכל מחיר ''הכל תמורת ממלכה''. כך תופסים אותו באשכיו קיצוניים פנאטים שבלעדיהם אין לו שלטון, הכוונה כמובן לסמוטריץ' הגזען ובן גביר הביריון. בצורה שכזו הוא לא יכול לקבל החלטות לטובת המדינה אלא הוא חייב לרצות את השניים בכל מחיר על ''מלא מלא''. להזכירכם סמוטריץ' התבטא פעם שהוא לא מוכן שאשתו תלד באותו חדר לידה, שם שוכבת יולדת ערבייה. בן גביר לעומתו תלה בחדרו את תמונתו של הרוצח ד''ר גולדשטיין שרצח עשרות מתפללים מוסלמים במערת במכפלה.

נתניהו הוא בנבצרות בפועל בגלל חמדנותו לכסף, שגובלת בחזירות לשמה. במשלי נאמר : ''או כסף לא ישבע כסף''. תאוותו לממון של נתניהו לא יודעת גבול. הקשר שלו עם אנשים עתירי הון יוצר מצב של ניגוד אינטרסים. במצב שכזה טובת המדינה יכולה להיפגע בגלל רצונו לרצות מולטי מיליונר שעונה על כך שהקשר עם שמתניהו ייתן לו הטבה. גם בפרשת הצוללות נתניהו היה בניגוד אינטרסים מצב שהוא יותר ממצב לא רצוי, שמדובר בראש ממשלה שטובת המדינה צריכה להיות נר לרגליו. אפשר היה להרחיב הרבה את נבצרותו בפועל של נתניהו בגלל תאבת הבצע שלו שגובלת יחד עם משפחתו בחזירות לשמה. ועכשיו נעבור למשפטיו של שמתניהו.

ראש ממשלה ששקוע בעומק משפטיו כשהוא נאשם בשוחד מרמה והפרת אמונים לא יכול לתפקד כראש ממשלה נורמלי. נתניהו היה צריך להיכנס לנבצרות מרצון ברגע שהוא הועמד לדין, להילחם על חפותו אבל לא כראש ממשלה מכהן. תחת זאת הוא מקעקע את מערכת המשפט. מעורבותו של נתניהו בפלילים כשאישתו החסודה מצטרפת אליו הייתה מהרגע הראשון עם כניסתו לתפקיד ראש הממשלה.זה היה בהקשר לקבלן עמדי, אשר נתניהו ואשתו הועמדו לחקירה בחשד שאותו קבלן ביצע עבורם שירותים אישיים , הם דאגו לזקוף את שכרו לחובת הכסף הציבורי.

נשאלת השאלה איך זה שמהרגע הראשון של נתניהו כאיש ציבור נדבקים אליו כל כך הרבה פרשיות של בצע , שוחד והפרת אמונים.             אם היה מדובר במקרה אחד או שניים מילא, אבל זה סידרתי בצורה שלא תיאמן זה אומר שנתניהו נמצא בנבצרות בפועל מהרגע הראשון שהתמנה לראש ממשלה. זה שנתניהו כל הזמן נראה בפנים המביעות זחיחות וזה שהוא מרוצה מעצמו, זה הדבר הכי מרגיז.

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב