דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צילומי משפחה - חייבים לתעד את זה 

מאת    [ 26/09/2023 ]

מילים במאמר: 408   [ נצפה 138 פעמים ]

צילומי משפחה - חייבים לתעד את זה


צילומי משפחה  מרגישים ממש כמו החופה שלכם. אז הייתם לפני הקמת המשפחה והבית, אבל חלמתם על זה, כיוונתם לשם וזה הצליח לכם. והנה אתם הורים לילד, שניים, שלושה או ארבעה, לא משנה ואתם כבר מבינים לגמרי את הכח שיש למשפחה ואת התמיכה שהיא נותנת לכם בחיים. את המוטיבציה, הגשמת החלומות, השאיפות. היכולת שלכם להיות אתם עצמכם בעולם. המילה הטובה של אבא ואימא. התמיכה הבלתי פוסקת שלהם. יש לזה רק ביטוי אחד "משפחה מאושרת".
אם אתם מרגישים את זה, את הגיבוש המשפחתי, היחסים הנהדרים והכוח שיש לכם כמשפחה, בוודאי תעשו את מה שכולם עושים היום (גם בעידן הדיגיטלי), הם עושים צילומי משפחה, כי את רגעי האושר צריך לתעד כי האושר הזה בזמן אמת, לא יחזור לעולם. יהיה אושר אחר אבל כל תקופה והאושר המיוחד לה.

משפחה זה כוח- זה הדבר השלם

המשפחה היא מה שאתם הפכתם להיות. הבית המסוים הזה, הוא שהעניק לכם את הערכים, המודל אליו אתם שואפים ורוצים להיות כמותו. היחסים בתוך המשפחה, התמיכה  האין סופית במצבי שמחה ומשבר. חיזוקים הדדיים, יחסים בין ההורים, בין האחים והאחיות, זה המסע של המשפחה שלכם בעולם. משפחה זה כוח, זה הדבר השלם ושווה בהחלט לתעד את זה ולראות את זה גם בצילומים. המצלמה לא משקרת ואת האושר שלכם יראו גם בצילומים.
צילומי משפחה יציגו את האושר המשפחתי שלכם. החיבוק, האהבה שעוטפת אתכם. הביטחון העצמי, הרצון שלכם להיות אנשים טובים יותר. זה מה שלימדו אתכם וזה מה שמבריק לכם בעיניים- הרצון ושמחת החיים. זה בהחלט גם יבוא לידי ביטוי בתמונות כמו השמחה של כולם, הביחד. אין כמו משפחה מלוכדת יש לזה כוח עצום שנוטע ביטחון בילדים ועוזר להם להתמודד עם כל מיני מצבים, כי העולם שבחוץ הוא לא המשפחה, אבל היא זו שעוזרת לכם להתמודד עם כל מה שתפגשו בדרככם.

גם בעידן הדיגיטלי הזה שמצלמה היא אביזר שזמין בכל פלפון, עדיין המשפחה שלכם ראויה לצילומי משפחה מקצועיים בתפאורה הנכונה. אלה יכולים להיות תיעוד שלכם באירוע יום הולדת, יום נישואין ועוד. בביתכם,  בחצר, בחוץ, בטבע. מה שתרצו, איפה שהכי ייראו עליכם כמה אתם אוהבים זה את זו וכמה המשפחה שלכם מאושרת.
צילומי משפחה כבר הפכו לטרנד גדול מאוד ובהרבה בתים על המדפים כבר מוצגות תמונות ממוסגרות מחי המשפחה המאושרת שצולמו במצלמה של נטיה. 
לכל משפחה יש את החיים שלה, השמחה שלה, האינטימיות שלה והיחסים המיוחדים בין כולם. זה יפה לראות את זה, לא רק להרגיש. בתמונות תראו את ההתרגשות בעיניים, את האהבה של כל בני המשפחה זה לזו. את האהבה של ההורים לילדיהם ולהיפך.
כי אין כמו משפחה ולכן זו המתנה הכי יפה שתוכלו להעניק למשפחה שלכם. המסע המשותף והמאושר שלכם בעולם. 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב