דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צילומי היריון- את הכי יפה שיש 

מאת    [ 18/09/2023 ]

מילים במאמר: 381   [ נצפה 493 פעמים ]

  צילומי היריון משקפים את תקופת ההיריון שהיא הכי יפה ומרגשת בגופה ובנפשה של כל אישה. הבטן התפוחה המסמלת את בריאת פרי האהבה והשינויים היפים והמחמיאים המתרחשים בגופה- הם סמל מובהק של נשיות וטרום אימהות וציפייה גדולה ללידה הצפויה. אם תביטו בעיניה של כל אישה הרה, תוכלו לראות בהן את המבט הציפייה והאושר. בבטן שוכן היצור החי הכי יקר לה  ומאז ומעולם והן נושאות אותו בזהירות ובאהבה רבה. הוא האוצר היקר שיש לשמור עליו מכל משמר, ללוות את צמיחתו בהודיה ותפילה עד שיגיח החוצה אל העולם. הריון הוא מראה יפה. נשיותה של כל אישה נמצאת בשיאה. היא לא רק מתהדרת בבטן יפה עגולה או מחודדת, אלא שגם בפניה ניתן לראות את השינוי, כל כולה כבר במהלך ההיריון משתנה לקראת בואו של הרך הנולד. היא בתוך געגוע ואהבה אין סופיים לעובר שבבטנה, זה שיהפוך אותה לאם. היריון מצטלם יפה! 

את הגוף היפה הזה של ההיריון נשים רבות נוהגות לתעד בשלל צילומי היריון ובצדק. יש משהו מאוד אצילי, מרגש ונשי בגוף של אישה הרה. באמצעות סטיילינג רך ומלטף ניתן לצלם כל אישה בתנוחות שונות, אשר יציגו את תפארת הנשיות שלה בצילומים שונים ויעניקו לה את הממד ההרואי, האלוהי בעודה נושאת את העובר בבטנה, זה שגדל מחודש לחודש ועוד מעט יגיח כתינוק בריא בעולם שכולו אור. כל אישה יפה בהיריון שלה, אין היריון לא יפה. עצם קיומו גורם לאישה להיות במצב רגיש מאוד לכל אורך החודשים. המבט שלה נוצץ, הגוף שלה גאה לשאת את העובר. כל כולה מרוכזת בלשאת אותו באחריות, באהבה ובגאווה. היא נזהרת ושומרת עליו, שיגיח שלם ובריא. תשעה חודשים היא מרגישה אותו וכמה שהוא בועט יותר, כך היא אוהבת אותו יותר... 

צילומי היריון דורשים כישרון רב. צריך להחליט נכון על תנוחות הצילום, אשר ידגישו ויאדירו את הרגע הזה בו את האישה ההרה שוכבת על הצד. שרועה, יושבת או מהרהרת. כל רגע כזה הוא רגע נדיר ומתוק שחשוב לתפוס. המצלמה של נטיה יודעת לזהות ולתפוס את הרגעים האלה, בדיוק כשהם מציגים את שיא ההתרגשות, היופי והנשיות של האישה ההרה. באמצעות סטיילינג נכון וזווית צילום נכונה מתקבלות סדרות תמונות נדירות אשר מציגות את האישה ההרה בשיא הנשיות וההתרגשות שלה. הרגעים האלה בו היא אוחזת בבטנה או מביטה עליה, או יושבת ומקשיבה לתנועות החיים של התינוק שלה- הם רגעים חד פעמיים שאותם צריך לדעת להעביר בצילום. צריך מצלמה אבל גם כישרון ורגישות גבוהה מאוד לזהות את הרגעים האלה ובדיוק אז לעשות קליק במצלמה.

צילומי הריון בסטודיו של נטיה

מוזמנים באהבה לבקר באתר: 
https://photoland.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב