דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נתניהו הנוכל. 

מאת    [ 03/09/2023 ]

מילים במאמר: 361   [ נצפה 426 פעמים ]

נתניהו הוא נוכל שהשתלט על המדינה. הוא יחד  עם משפחתו. הגעתו לשלטון של נתניהו הייתה בדרך חוקית אומנם אבל לא לגיטימית, כשרה אבל מסריחה. מעשה באישה שבאה לרב ושאלה אותו האם בשר שנפל לתוך גיגית של שתן הוא כשר? אמר לה הרב : כשר אבל מסריח.

הגעתו של נתניהו לשלטון היא על דמו הנשפך של רבין, כמו שאמר יגאל סרנה :'' נתניהו פטריית הרעל שצמחה מדמו של רבין''. נתניהו הגיע לשלטון תוך כדי ניצול הפיגועים הקשים שהיו בתקופת רבין - פרס. הוא היה הראשון להגיע לכל פיגוע ורקד בחדווה על הדם של הקורבנות. הוא בחר לו ליועץ בחירות שפל בשם ארתור פינקלשטיין אשר ניצל את רפי השכל שבין ציבור הבוחרים,שכמותם המספרית רבה. תוך כדי הינדוס התודעה של אותם רפי שכל הצליח להביא לנתניהו מספר קריטי של בוחרים שהעלו אותו לשלטון. הוא ביסס את מלחמת הבחירות שלו על שקרים שחוזרים עליהם הרבה פעמים עד שהם מתקבלים כאמיתות, כמו למשל '' פרס יחלק את ירושלים'' מה שלא היה ולא נברא.אך שחזרו על זה פעמים אין ספור זה התקבל כאמת לאמיתה.

גם תעמולת הבחירות של נתניהו הייתה מבוססת על קטעים קצרים שחוזרים על עצמם פעמים רבות עד לעייפה וכך נכנסו לראשי בוחריו רפי השכל. כמו הסצנה של פרס וערפאת שהולכים שלובי ידיים כמו לחופה כשדלת זכוכית נשברת נשמעת ברקע, כך כל ערב עד שהמסר הדבילי חלחל לתודעת הציבור שהונדס ע''י היועץ הזכור לרע אותו יועץ של נתניהו.

דרך זו של הגעה לשלטון הינה לגיטימית אך לא מוסיפה כבוד לציבור הישראלי ונתניהו נהנה מזה שיש לו ציבור רפה שכל והוא ניצל זאת היטב היטב להגיע לשלטון בכל מחיר. נוכלותו היא אומנותו. המדינה הפכה להיות בת ערובה לאיש רודף שלטון שמנצל את מנעמי השלטון להנאתו הוא ומשפחתו ההדוניסטית. נתניהו ניצל היטב את מעמדו כראש ממשלה לקשרי הון- שלטון, מצב שמעמיד אותו בניגוד אינטרסים בין טובתו האישית לבין טובת המדינה, וכך מדינת ישראל הפכה להיות בת ערובה לאיש שהשתלט עליה לצרכיו הפרטיים ובאופן חסר תקדים ביחס לראשי ממשלה שקדמו לו, שחלקם חיו חיי סגפנות ממש כמו בן גוריון,בגין ושמיר, ביזה את תפקיד ראש הממשלה והפך את המדינה לשפחת המין שלו.

יש לקוות שהציבור בסופו של דבר יתפכח ויבין עד כמה חלקו של נתניהו כמנהיג הוא חסר משמעות והוא ייזרק לפח האשפה של ההיסטוריה כשליט עלוב נפש, ותקופת שלטונו תקופה שחורה בתולדות המדינה.

 

 

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב