דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חברות הייעוץ העסקי המובילות בישראל - איך הן יכולות לעזור לעסק שלך? 

מאת    [ 13/08/2023 ]

מילים במאמר: 375   [ נצפה 787 פעמים ]

ישראל היא מדינה קטנה עם כלכלה גדולה. היא בית לחלק מחברות הייעוץ העסקי המובילות בעולם, כולל Deloitte, EY, KPMG, PwC, McKinsey & Company, Boston Consulting Group ו-Accenture. חברות אלה מספקות מגוון רחב של שירותים, כולל ייעוץ אסטרטגי, ניתוח פיננסי, ניהול סיכונים ועוד.

חברות הייעוץ העסקי בישראל נהנות ממוניטין רב ומעמידות שירותים איכותיים. הן עוזרות לחברות ישראליות לצמוח ולהתפתח, ולכן הן מהוות חלק חשוב בכלכלה הישראלית.

בנוסף לחברות הייעוץ הגדולות, יש בישראל גם מספר חברות ייעוץ בוטיק קטנות יותר. חברות אלה מציעות שירותים ייחודיים וממוקדים יותר.

ההיצע הרב של חברות ייעוץ עסקי בישראל הוא יתרון משמעותי עבור הכלכלה הישראלית. חברות הייעוץ עוזרות לחברות ישראליות לצמוח ולהתפתח, ולכן הן מהוות חלק חשוב בהצלחת הכלכלה הישראלית.

אחד הדוגמאות לחברות ייעוץ עסקי מובילות בישראל היא לוטם אסטרטגיות לפיתוח ארגונים. לוטם היא קבוצת חברות מובילה בתחומי הייעוץ הניהלי. החברה מתמחה בבניית יכולות ניהוליות, ארגוניות ועסקיות המייצרות ערך לחברות וארגונים בישראל ובעולם.

לוטם מאמינה שחברות וארגונים באשר הם, נמצאים בהשתנות מתמדת. ההתמחות של לוטם היא לזהות את השלב שהארגון נמצא בו בתהליך השינוי, ואז לסייע לו להגיע לשלב הבא. כדי לעשות את הדרך הזו, לוטם מייצרת עבור כל לקוח את סל הפתרונות המתאים לו והוא מורכב מחיבור של התמחויות ומקצוענות בעולמות תוכן שונים, ליווי וכלים לפיתוח מנהיגות לצד תהליכים מבוססי דאטה.

היכולת לספק מענה מדויק, תלויה רבות בהיכרות עם האקוסיסטם בו פועלת החברה, ולכן, בנוסף להיותנו בחזית השירותים והמוצרים, אנו רואים ערך רב בהכרות עמוקה עם שווקים שונים: עסקי, היי-טק ומגזר הציבורי. היכולת להביא ערך לארגונים נתמכת בחטיבת הדיגיטל המספקת פתרונות מתקדמים ללמידה ארגונית, ובאמצעות Lotem Sensing מקבוצת לוטם - חברה מובילה בתחום של מדידה והערכה ארגונית, סקרי חוויית עובד ותהליכי משוב.

לוטם היא חברה מובילה בתחום הייעוץ העסקי בישראל והיא תורמת רבות לפיתוח הכלכלה הישראלית. החברה מסייעת לחברות ישראליות לצמוח ולהתפתח, והיא מהווה חלק חשוב בהצלחת הכלכלה הישראלית.

ובפן אישי יותר: לוטם אסטרטגיות לפיתוח ארגונים היא קבוצת חברות מובילה בתחומי הייעוץ הניהולי. אנו מתמחים בבניית יכולות ניהוליות, ארגוניות ועסקיות המייצרות ערך לחברות וארגונים בישראל ובעולם. 

חברות וארגונים באשר הם, נמצאים בהשתנות מתמדת. ההתמחות שלנו בלוטם היא לזהות את השלב שהארגון נמצא בו בתהליך השינוי, ואז לסייע לו להגיע לשלב הבא. כדי לעשות את הדרך הזו, אנחנו מייצרים עבור כל לקוח את סל הפתרונות המתאים לו והוא מורכב מחיבור של התמחויות ומקצוענות בעולמות תוכן שונים, ליווי וכלים לפיתוח מנהיגות לצד תהליכים מבוססי דאטא.

נשמח לעזור גם לעסק שלכם לגדול ולהתפתח. 

 

רז גימפל




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב