דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הצביעות סביב נתניהו חוגגת. 

מאת    [ 26/07/2023 ]

מילים במאמר: 698   [ נצפה 421 פעמים ]

הצביעות הינה תכונה נלוזה ביהדות. אלכסנדר ינאי אמר לאשתו שלומציון לפני מותו: '' אל תראי לא מן צדוקים ולא מן הפרושים, אלא מן הצבועים העושים מעשה זמרי ומבקשים סחר כפנחס.''

והנה אנו נתקלים בצביעות החוגגת בימים אלה בפוליטיקה הישראלית,כאשר כל אויביו של נתניהו, שונאי נפשו שהקימו על בסיס השינאה כלפיו את ממשלת בנט - לפיד,מברכים אותו באיחוליי ''בריאות טובה ואריכות ימים''. אין צביעות גדולה מזאת, במיוחד צורמת ''בירכתו'' של אביגדור ליברמן אשר כינה את נתניהו במילים ''חלאת המין האנושי'' והנה הוא בין המברכים הצבועים. הרי הוא טען בזמנו שנתניהו עומד מאחורי העלילה נגדו נגד ליברמן, כאשר הלה ניסה לקנות בסכום עתק את חיסולו של בכיר במשטרה. זה היה לפני הבחירות האחרונות, וליברמן חשש שהסיפור יגרום לו לא לעבור את אחוז החסימה, דבר שהתברר שלא היה לו בסיס. והנה ליברמן קיבל את החמישה מנדטים שלו, אבל לא מנע מנתניהו לחזור לשלטון למרבה הצער. הרי כל אותם מאחלי טוב לנתניהו יודעים שמה שעומד בינם לבין חזרתם לשלטון זה נתניהו עצמו, נתניהו חי ולא מת. אז יש פה בהחלט ניגוד אינטרסים משווע לאיחולים האלה. מה שמרים גבה גם כן הוא איחוליו של גנץ שנתניהו שיטה בו לאורך כל תקופת ממשלת הרוטציה שנתניהו חתם איתו. נתניהו הפר ברגל גסה את ההסכם איתו שהוא עושה ממנו חוכא ואיטלולא וגם באותה ההזדמנות מטיל ספק ברמת האינטלגנציה של גנץ ובכך הוא מערער את הלגיטימיות שלו לכהן כראש ממשלה. אותו גנץ שאכל מרורים מנתניהו מברך אותו בבריאות שלמה ואריכות ימים, לא ייאמן כי יסופר.

כמו כן יש לצרף גם את יאיר לפיד לאיחולים הצבועים לנתניהו. הבה נזכיר שכשלפיד נכנס לתפקיד ראש ממשלת המעבר ''איחל'' לו נתניהו שלא יהיו פיגועים בתקופתו של לפיד כראש ממשלה, הרי אין צביעות גדולה מזו הרי נתניהו מתפרנס מפיגועים, וכך זה היה בתקופת רבין כשנתניהו בנסיונו לנצח את רבין בבחירות הגיע לכל פיגוע ראשון ורקד על הדם. איך אמר יגאל סרנה :'' נתניהו הוא פטריית הרעל שצמחה מדמו של רבין.'' הרי אותם מאחלים בתוך תוכם מאחלים לנתניהו את הדברים הגרועים ביותר לאיש אשר נדבק לשלטון כמו ספחת לקרחת והוא כבר מכהן כבר למעלה מ 15 שנה כראש ממשלה, זמן ארוך מדי לדעת רבים וטובים אשר לא מסוגלים להעיף אותו מהשלטון.

הרי כל אלה מבינים שאת נתניהו אי אפשר לסלק באמצעות בחירות, בגלל הבסיס של חסידיו השוטים שמהווים בין 10 ל- 15 מנדטים. מנתניהו אפשר רק להתפטר שכשסמוטריץ' היטווה בהקלטה הידועה שלו בחדרי חדרים שאמר בין היתר שנתניהו '' שקרן בן שקרן'' וסמוטריץ' גם ציין שהביולוגיה תעשה את שלה כלומר שנתניהו ייפח נפשו לעד, מה שמאחלים לו גם בתוך תוכם גנץ ליברמן, ולפיד.

אגב נתניהו ידע על הקלטה של סמוטריץ' אבל למען הגועליציה הוא היה מוכן לבלוע את רוקו. נתניהו למען השלטון גם ימכור את הסבתא שלו ויהיה מוכן לחלק את ירושלים. הצביעות של נתניהו היא בכלל שיטה כמו שאר שיטותיו להאחז בקרני המזבח של השלטון. כששמתניהו צריך מישהו הוא ייתן לו את כל תשומת הלב אבל ברגע שהוא יבין שהוא לא מפיק ממנו שום תועלת הוא לא מכיר אותו אפילו ממטר. כך עם הערבים לפני הבחירות של 2021 כאשר היה צריך לקבל את המנדט מהם הוא הגיע להתארח אצל שבט בדואי בנגב, ישב שם ישיבה מזרחית באוהל כשהוא קורא לעצמו ''אבו- יאיר''.  לא לשכוח שבבחירות 2015 הוא דירבן את מצביעיו להגיע לקלפיות במשפט '' הערבים נוהרים בהמוניהם לקלפיות''.

עוד משהו סביב אישפוזו של נתניהו שטען שנבע מאיבוד נוזלים, אך הוא הובהל לבית חולים שיבא מאזור הכנרת שם שהה. זו נקודה שאי אפשר להתעלם ממנה שכן היא ממחישה את ההבדל בין רמת האישפוז בפריפרייה לבין מרכז הארץ, וכי בית חולים ''פוריה'' המיועד לתושבי טבריה והסביבה לא ברמה מספקת לצורך טיפול באנשים רמי מעלה. בהקשר זה יש לציין לטובה דווקא את שמעון פרס שחש לא בטוב בעת ששהה באיזור עמק יזרעאל והוא קיבל טיפול ראשוני בבית חולים ''העמק'', והתעקש להישאר שם למרות שהציעו לו להישאר בשיבא. הוא התבטא במילים שאומרות שיש לו אמון מלא ברופאי בית החולים המקומי. וזה אחד הדברים שיש לזכור מפרס.

באשר לצביעות סביב הזוג שמתניהו לאהבה המופגנת כלפי חוץ הרי גם זו אין צביעות גדולה ממנה. כפי שחשף זאת דויד ארצי שנתבע על הוצאת דיבה על זה שטען שהוא ראה הסכם כתוב בין נתניהו לצרתו שממסד את הקשר בינהם. לאשת שמתניהו זה כואב כי זה אומר שבעצם בעלה לא אוהב אותה אלא בגלל שהוא מחויב להסכם.

אז מה לעשות גברת שמתניהו? בעלך היה רגיל לנשים בליגת העל וקשה לו להסתפק במישהי בליגה ג' אם לא מתחת לזה.

 

 

 

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב