דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך מנצלים את החופש הגדול לשפר את האנגלית (וגם להנות)? 

מאת    [ 17/07/2023 ]

מילים במאמר: 392   [ נצפה 377 פעמים ]

אין צורך להכביר מילים למה חשוב להבין אנגלית ולדבר ברמה טובה. העולם הוא כפר גלובלי, את הטיקטוק שלכם מהארץ רואים בכל מקום בעולם. כשאתם נוסעים לחו"ל, עדיף להיות מסוגלים לתקשר בשפה נוספת לעברית. כשאתם רואים סרטונים באינסטה, פשוט לא תבינו אם לא תדעו אנגלית מושלמת. וגם, מתישהו, כשתהיו גדולים ותרצו עבודה של גדולים, אנגלית היא דרישה בסיסית לרוב העבודות השוות.

דווקא עכשיו, כשלא צריך לקום בבוקר לבית הספר וכשאין ערימות שיעורי בית מעיקים, אפשר לשפר נושא חשוב בלימודים: אנגלית. במפתיע, דווקא החופש הגדול נותן הזדמנות מושלמת לשפר את האנגלית שלכם.

איך מנצלים את תקופת החופש הגדול ללמוד אנגלית? זה פשוט. הנה כמה דרכים:


    • חופשה בחו"ל: אם אתם מתכננים לעשות נסיעה לחו"ל בתקופת החופש אתם יכולים לנצל אותה לשפר שפה. כשאנחנו במדינה זרה אין ברירה אלא לתקשר בשפה שהיא לא עברית. אם אתם מכירים את השפה המקומית - בליסימו. אם אתם לא מכירים את השפה המקומית, אז תצטרכו לתקשר בשפה הבינלאומית - אנגלית. חופשה בחו"ל זו אחלה דרך "לקפוץ למים העמוקים" והתחיל לנהל שיח עם אנשים. או בקצרה: זה לא השופינג, זה בעצם שיעור אנגלית.
    • הסבירו פניכם לתייר: למרבה השמחה, לא חסר תיירים בארץ, בייחוד בקיץ. זו הזדמנות טובה לשלב סיוע לתיירים ולימוד אנגלית. שואלים אתכם איך מגיעים לאיפשהו או איפה לאכול? אל תתביישו, הסבירו באנגלית. זה יפתח לכם את החשיבה וזה יוריד לכם את המחסום של השפה. אם אתם מפחדים לטעות אז קודם כל תבינו שזה בסדר. העיקר להמשיך לדבר.
    • קורסי קיץ: אחת השיטות הנגישות והנוחות ביותר לשפר את האנגלית היא באמצעות הרשמה לקורסי שפה קצרים. ארגונים ומכונים רבים מציעים קורסי קיץ מותאמים לצרכים של תלמידי תיכון ובני נוער. בקורסים מספקים סביבות למידה ממוקדות, הדרכה של מומחים ופעילויות אינטראקטיביות. זו מקפצה שלא רק עוזרת לכם לשפר את כישורי האנגלית והביטחון לדבר, זו גם השקעה להתחלה טובה יותר בלימודים בשנה הקרובה.
    • למידה דרך המדיה: ולא, אנחנו לא מתכוונים ללהיות תקועים במסך כל היום מול יוטיוב (למרות שגם סרטונים באנגלית יכולים להיות דרך לא רעה בכלל ללמוד אנגלית!). אבל יש גם אפליקציות ופלטפורמות ייעודיות ללימוד אנגלית. יש לא מעט סרטונים שיכולים להיות יעילים ותוכלו אפילו לשתף את החברים שלכם וללמוד ביחד. יש כל מיני פלטפורמות שיכולות לתת לכם אוצר מילים, שיעורים מוקלטים, משחקים ועוד כל כך הרבה דרכים.


 

אז בואו נסכם את השיעור: חשוב לראות בתקופה של החופש מקפצה לשיפור השפה. יש לא מעט דרכים לשיפור השפה בקיץ, וחשוב לעשות את זה באווירה קלילה ומהנה. ברגע שתתחילו לדבר אנגלית, גם עם טעויות, ייפתח המחסום ותרגישו בנוח לדבר את השפה. והכי חשוב - 

Have fun!


 

עמיעד פורת, בעלים של מרכז הלמידה למתמטיקה ואנגלית




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב