דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חיבוק הדוב של שרה נתניהו. 

מאת    [ 16/07/2023 ]

מילים במאמר: 601   [ נצפה 388 פעמים ]

שרה נתניהו נסעה לאנגליה כדי להיות קרובה לעד המפתח מילצ'ן כדי לדובב אותו ולתדרך אותו לקראת עדותו, כדי שחס ושלום לא יגיד משהו שהוא לא אמור להגיד. בישיבת בית המשפט במלון היא ניצבת מולו כל הזמן כדי להטיל עליו אימה. מדובר במשפט האלפים של בעלה והעד קשור למתנות הרבות אשר הרעיף על בני הזוג נתניהו, שמפניות וסיגרים, במסגרת של רכבת אספקה שלפי דבריו הכמות הלכה וצמחה. היא מצידה משתדלת כל הזמן לעשות רושם, והיא מפגינה את זה באולם בית המשפט בברייטון שמילצ'ין הוא ידיד נפש שלה ושל בעלה ושיש בניהם מה זאת אהבה אמיצה.

בני הזוג נתניהו יכולים ''לשחק אותה'' כרצונם אבל הרושם של היותם רודפי שלמונים לא יתפוגג, ולא משנה מה שמילצי'ן יאמר לפי תיאום העמדות שלו עם הגברת הלא החסודה של שמתניהו.

להיטותם של בני הזוג נתניהו לקבל מתנות הפכה לאובססיה, הבעיה היא רק שלעובד ציבור אסור לקבל מתנות ואפילו מתנות חסרות ערך כספי, ועובדי ציבור נאמנים יזהרו מלקבל אפילו בדל סיגריה אחת במתנה. הרי עורך דינו של שמנתניהו, חדד הזה, מנסה להוריד את כמות המתנות אבל אפילו הוא לא יכול למנוע את העובדה שהיו מתנות שאסור היה לקבל. כמו שנאמר ''דין פרוטה כדין מאה''.

האם יעלה על הדעת שפקיד מס הכנסה יקבל מנישום שלו אפילו חצי כוס שמפניה? אז מה שאסור לפקיד מס בוודאי שאסור לראש ממשלה במיוחד כשברקע יש עינייני סידור ויזה ופטור מס שמילצ'ין זקוק להם מבחינת של גריפת עוד כסף לקופתו המתפוצצת מכסף וזהב. ממונו של מילצ'ין מוערך גם ככה כתקציב שנתי של עיר במרכז הארץ.

אז במאמציה להקרין את אהבתה הגדולה למילצ'ין היא אותה השררה מפגינה את זאת באמצעות חיבוק דוב שהיא מעניקה לאובייקט הכספי שלה, וזאת למען יראו ויאמינו. כאן המקום להביא את פירושו של רש''י, לחיבוק של לבן הארמי שהעניק ליעקב כאשר הלה הגיע לחרן, כפי שמתואר בספר בראשית. לבן מחבקו בכוח ורש''י מסביר שחיבוק הקירבה הזה נועד לבדוק אם אין בכיסיו של יעקב כסף וממון. שכן לבן זכר כשאליעזר עבד אברהם בא לקחת את רבקה אחותו של לבן לאישה ליצחק, הוא הביא איתו גמלים עמוסי כל טוב. לבן חשב שכסף יפול מכיסי יעקב ולכן חמדן ורמאי לבן שמזכיר את נתניהו בתכונותיו הנלוזות רצה לגרוף גם כן תכשיטים וכסף שקיווה שיעקב נושא איתו. ולבן היה רמאי ורודף שלמונים תכונות המזכירות את שמתניהו.

דבר אחד ברור שלו מילצ'ין לא היה מסריח מכסף שרה נתניהו לא הייתה מחבקת אותו ולו חיבוק קל. לזוג שמתניהו יש משיכה מיוחדת לאנשי ממון מולטי מיליונרים ואנשים פשוטים הם לא סופרים בכלל ממטר. גם זה אגב בערבון מוגבל כי ברגע שהם לא זקוקים למולטי-מיליונר מסויים, בעיקר אחד שאיבד את ממונו הוא לא יהיה קיים יותר בתודעתם בכלל. שיטת שמתמיהו היא ''השתמש וזרוק'' כשמתמיהו היה זקוק לחצי מנדט מערבים הוא הלך לאוהל בדואי בנגב, ישב שם ישיבה מזרחית תחת הכינוי '' אבו יאיר''. זה אותו שמתניהו שאמר בבחירות 2015 על אותם ערבים שהם ''נוהרים בהמוניהם לקלפיות''.  צביעותו של שמתניהו לא פחותה מתכונת הרמאות והניצול שלו מי שמאמין היום לנתניהו הוא בגדר פתי. ומה הוא עונשו של שקרן? גם אם הוא אומר את האמת לא מאמינים לו. ונתניהו זכה לכך שלא יאמינו לו גם אם הוא יאמר את האמת. רשימת קורבנות שקריו היא גדולה במיוחד ראה מקרהו של גנץ. ובאותה הזדמנות ניתן להזכיר את שיטת שמתניהו איך לאכול עם משפחתו במסעדות יוקרה. הוא מזמין את קורבנותיו למסעדה ובשלב מסוים הוא ומשפחתו קמים ונעלמים ומשאירים את קורבנם לשלם את מחיר הארוחה השופעת שהם אכלו. ראו את מקרה של ראובן ריבלין, הרי שלשמתניהו אין כרטיס אשראי כי הוא טוען שהוא פוחד לאבד אותו. במקרה זה יאמר שאדם שאינו יודע לשמור על כרטיס האשראי שלו לא ראוי לנהל מדינה.

 

יש לקוות שמילצ'ן יתעשת והוא יבין שהוא משחק בסרט הלא נכון, והרי הוא גרף הון עתק מסרטים וישלח את הזוג שמתמיהו לכל הרוחות והשדים אחרי שהם ינקו אותו במשך שנות דור.

 

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב