דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה זה דף מכירה? ההבטחה וההוכחה 

מאת    [ 11/07/2023 ]

מילים במאמר: 810   [ נצפה 501 פעמים ]

מה זה דף מכירה?

דף מכירה הוא דף נחיתה לכל דבר אבל מטרת הדף עצמו היא להביא את הגולש לפעולת מכירה של מוצר כל שהוא! לדף מכירה יש מטרה אחת ויחידה: לשכנע את הגולש שהמוצר שישנו באתר, הוא המוצר הכי מתאים לו ובעצם זה שיבצע הגולש את הרכישה, ישפר הלקוח את חייו בצורה משמעותית יותר. 

דף המכירה אין לו שום מטרה לקחת את הכסף מהלקוח ולברוח, אלא להיפך לתת ערך גדול יותר ללקוח תמורת הכסף שהוא משלם.

איך נראה דף מכירה ?

בניגוד לדף נחיתה, דף מכירה הוא דף ארוך. דפים ארוכים מאד שנראים לפעמים כמו ספר קריאה. אז אם חשבתם שהגולש מתכוון לקרוא את הכול מהתחלה, אז טעיתם. דפי מכירה בנויים ויזואלית באמצע כשרוחב העמוד לא עובר את 900PX. הסיבה היא פסיכולוגית. 

רוב האנשים כשנכנסים לדפי אינטרנט אינם קוראים את הטקסט על ההתחלה, אלא סורקים מלמעלה ולמטה ואחר כך הם מצלמים עם העין את מה שמעניין אותם לליבם, בעיקר משהו רגשי שמפריע בחייהם. בגלל זה יש את הגלגלת בעכבר. כל אתר YNET למשל בנוי על התפיסה הזאת. דפי המכירה חוזרים לאורך כל הדף על הנושא בווריאציות שונות.

דף מכירה תהליך השכנוע

צריך לזכור כשאדם שמנסה למכור למישהו מוצר, הוא צריך להבין שמיד יתקל בהתנגדויות. אף אדם לא רוצה להוציא מכיסו סכום כסף עבור מוצר או שירות שאינו השתכנע שזה מתאים לו, מהסיבה שכסף מתקשר מאד לרגש. כסף הוא מקור חיינו מאז שהאדם עבר מהכפר אל העיר. 

לכן תהליך השכנוע בכתיבה השיווקית חייב להיות מאד מקצועי והנוגע בנקודות "הכואבות" והמפריעות ללקוח הפוטנציאלי. נשים לדוגמא כמוצר להרזיה ולחיטוב נוגע מאד רגשית באגו הנשי.

הגדרות מה זה דף המכירה

מה שמאפיין דף מכירה זה שהוא נמצא בשרת אבל כלל לא מחובר לאתר או על גבי שרת כל שהוא אחר. זהו דף אינטרנט בודד, הממוקד למוצר ספציפי לדוגמא: ספר, או קורס יוגה או תקשור. דף זה מבודד על ידי כך שאין לו שום קישורים לדפים אחרים והכניסה אליו היא מדלת אחת בלבד שמובילה החוצה, והחוצה הכוונה לקופה שבא משלמים בכרטיס האשראי או באמצעי תשלום אחר. לאורך כל העמוד מתבצע תהליך שכנוע ובסוף האופציה לרכישה מיידית.

הכותרת של דף המכירה 

אז אמרנו בפעם הקודמת: כמעט בכל אתר או דף נחיתה או דף מכירה, כותרת היא המרכיב הראשון החשוב על מנת להעביר את המסר השיווקי. אם נכנס גולש אל דף המכירה ולא הבין מיד את המסר השיווקי שהדף רוצה להעביר לו, הוא יצא מיד! הסטטיסטיקה מדברת כי התנהגות הגולשים מתבטאת בין 2-3 שניות לשהייה בדף.

הכירו את משולש הזהב בפי מכירות

דף המכירה בנוי לפי משולש הזהב (על פי רוזין רוזנבלום מומחית הכתיבה השיווקית). משולש הזהב כולל את ההבטחה, ההוכחה וההצעה שאי אפשר לסרב לה. לאורך כל הדף אתם צריכים לענות לגולש על 3 השאלות החשובות ביותר, למה? למה ממך? ולמה עכשיו?

דף המכירה שלב ההבטחה למשתמש

ההבטחה מתחילה בכותרת צועקת, שאי אפשר להתעלם ממנה. והשאלה הראשונה ששואל הגולש את עצמו היא למה? לדוגמא "הנוסחה שתשאיר אותך בפלוס בבנק לתמיד, 5 המפתחות לשימוש נכון בכסף שישדרגו את המצב הכלכלי שלך כבר עכשיו" הכותרת עונה על השאלה שבה נמצא הגולש בהרהורים. הוא אומר לעצמו יש כאן משהו מעניין שכדאי עלי לדעת.

דף מכירה שלב ההוכחה

עמדתם פעם ליד בית קפה ריק ולידו בית קפה מלא? אל מי תיכנסו? בדיוק! אם אין אנשים שניסו את המוצר שלכם ונהנו ויכולים להמליץ, אין טעם למכור. כל מכירה בנויה על המלצות. ואם אין לכם אנשים שימליצו עליו תנו להם אותו בחינם על מנת שינסו וייהנו כדי שיוכלו להמליץ. 

כדאי מאד לצלם את הלקוחות המרוצים. רובם מסרבים אבל מספיק אחד או שניים שיסכימו יהווה המלצה משמעותית. רובם מסכימים לשים תמונה עם ציטוט מדבריהם. אז ענינו על השאלה למה ממך? ענינו!

עמוד מכירה שלב ההצעה

אחרי ששכנענו את הגולש, מכאן אנו עוברים לשאלה למה עכשיו לרכוש ממך? זוכרים במאמר הקודם את הגבלת הזמן?  יש לה סיבה! הגבלת זמן מותנית במחיר נמוך מהמחיר אחרי הזמן שיעבור. לדוגמא עד ה 30 לחודש ניתן לרכוש את המוצר או השירות ב 1500 ש"ח , אבל אחרי זה המחיר עולה ל2700 ש"ח . אבל זה לא נגמר. ישנה עוד הצעה: לאלה שירכשו עוד היום עד 12 בלילה יוכלו ליהנות ממחיר של 1100 ש"ח . 

אבל כדי שהלקוח יהיה עוד יותר מרוצה חייבים לצ'פר אותו, כדי שיצא בהרגשה טובה מהמכירה עצמה ולמושג הזה קוראים "בונוסים". לדוגמא 'אם תרכוש את החבילה' תקבל בנוסף בחינם מוצר או שירות ששוויו 700 ש"ח ועוד מוצר נוסף בחינם ששוויו 500 ש"ח . מכאן שהעברנו את הלקוח בתהליך שכנוע שבו הוא עומד בפני הצעה שאי אפשר לסרב לה. וזה עונה על השאלה למה עכשיו?

הויזואליות של דף מכירה

דף מכירה טיפוסי חייב שהכניסה אליו מתחילה בכותרת ומתחתיו יש וידאו שפועל אוטומטית. הטקסט בעמוד נמצא במרכז.  הוא עובר על ה"כאבים" שעובר הלקוח. הטקסט בנוי בצורה נוחה ומאווררת בפסקאות ואינו דחוס ועמוס. השימוש במעט צבעים ו"בולטים" (V ירוק). אחר כך בא שלב ההוכחה עם תמונות של לקוחות ממליצים. 

דף מכירה שבנוי בצורה ממוסגרת ויפה לעין. אחר כך בא שלב ההצעה בליווי בונוסים עם קריאה לפעולה המלווה בכפתור מדליק עם טקסט שנון. הקריאה לפעולה חוזרת מספר פעמים בדף. 

דף מכירה  לסיכום

בואו נסכם - דף מכירה בנוי ממשולש הזהב. תחילה ההבטחה העונה על השאלה למה? אחר כך ההוכחה העונה על השאלה למה ממך? ולבסוף מסיימת בהצעה שאי אפשר לסרב לה העונה על השאלה למה עכשיו?




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב