דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מבוא למגן הסייבר 

מאת    [ 29/06/2023 ]

מילים במאמר: 433   [ נצפה 410 פעמים ]

מבוא

 

רוב חברות הסייבר וספקי השירותים מתמחים בנגזרת זרה של עולם ההגנה על המידע שלכם.

בדרך כלל מדובר בשרת יעודי, "ארגז חול", הגנה מפני וירוסים יעודיים, חסימת ספאמרים, אימות זהויות או הלבנת קבצים.

 

כלומר פתרונות אלו מהוות "טלאים" בהגנת הסייבר שלכם ואינם מכסים את כל מגוון האפשרויות. גם פתרונות מבוססי תוכנה או חומרה אינם מספקים הגנה כוללת.

 

הגישה המובילה כיום נבנתה על בסיס איתן מעולמות הלוחמה הטכנולוגית. המתודולוגיה עובדת בהצלחה מרובה, מכיוון שהיא מייתרת את כל אמצעי ההגנה הנקודתיים, באופן שהתקשורת והמידע מאובטחים בכל המכשירים והמדיה.

 

סביב ההגנה האלקטרונית והטכנולוגיות, פותחו מספר שירותים לאירגונים ציבוריים ופרטיים:

 


    • מעבדה פורנזית לניתוח, חילוץ מידע וטיהור טלפונים מרוגלות ונוזקות. המעבדה עוסקת גם בחקירת פשעי סייבר מיוחדים. המעבדה משמשת לניתוח, חילוץ מידע וטיהור טלפונים מרוגלות ונוזקות. זוהי מעבדת ברמה הטכנולוגית הגבוהה ביותר מסוגה בעולם. בין לקוחות המעבדה ניתן למצוא שירותי ביון ורשויות אכיפת חוק וכן אזרחים המודאגים שהמכשירים שלהם נגועים בוירוסים, נוזקות ורוגלות.
    • טלפוניה מוצפנת - טלפונים ניידים מוגנים, המוצפנים בסטנדרט הגבוה ביותר מקצה-לקצה. החדשות האחרונות הוכיחו שאתם חשופים להחדרת נוזקות ורוגלות מצד גורמי פשע, טרור, ריגול עסקי, מתחרים ואפילו גורמי אכיפה לא מאושרים. סודותיכם האינטימיים העסקיים והאישיים ביותר עלולים להיחשף באמצעות תוכנות זדוניות, ורוגלות ממגוון חברות סייבר התקפיות ישראליות וזרות. כך ניתן "לשאוב" מהסלולרי את כל המידע, אנשי קשר, יומנים, קבצים, שיחות, תכתובות, צ'אטים, מיקומים וכן להפעיל מצלמה ומיקרופון כדי להאזין לכם. אם אתם תחת הכוונות של גורמים עוינים, מומלץ לכם לנהל את התקשורת החשאית שלכם בערוץ מוצפן, חסין לרוגלות מתוחכמות אלו.
    • תקשורת מאובטחת - איתור האזנות ויירוט מידע, מניעת ריגול עסקי והקמת סביבה מאובטחת במשרד, בית או נסיעות. המונח תקשורת מאובטחת מכסה שורת שירותים לאיתור האזנות סתר, יירוט מידע, מניעת ריגול עסקי והקמת סביבה מאובטחת במשרד, בית או נסיעות. בעיקר נגד האזנת סתר. פרקטיקה זו מוגדרת כהקשבה לשיחה (קול, וידאו או נתונים) ללא הסכמה של אף אחד משתתף. חוק האזנת סתר בישראל מתיר לבצע האזנות בתום לב לשיחה המתקיימת ברשות הרבים - היא מותרת. הקלטת שיחה על ידי אחד השותפים לשיחה היא חוקית, אפילו ללא ידיעתו של הצד השני, למעט מספר הסתייגויות.
    • VIP - הגנת רכבי אח"מים וראשי מדינות נגד פיצוץ, תקיפה טכנולוגית, מעקבים ויירוט התקשורת.הכשרת מאבטחים לאיתור האזנות, שיבוש תנועת רכבים ותקיפות טכנולוגיות. ללא ספק, המאוימים ביותר הם בכירי התעשיות, ראשי הקבוצות העסקיות, אנשי מימשל, דיפלומטים בכירים, מנהיגים פוליטיים, מהקואליציה והאופוזיציה, מתנגדי שלטון, אנשי מדיה בכירים, עיתונאים חוקרים, ראשי מערכות הביון, הביטחון, האכיפה, הגביה והשיפוט. משאבים רבים מושקעים בהגנה הפיזית על אנשים אלו, בביתם, במשרדיהם, בתנועה ושמירה על משפחותיהם. כיום מנעד האיומים חורג בהרבה מארגז הכלים של המאבטח. רכבים משוריינים, נשקים שלופים ושרירים, אינם יכולים להתמודד עם אתגרי סייבר, גניבת מידע, האזנות, איתור מיקומים, חדירה לרשתות המחשבים ואפילו תקשורת (סלולרית או תדר רדיו) להפעלת מטעני צד.

 

בפרקים הבאים, ננתח כל אחד מהשירותים ונתאים אותם לסוג הלקוח הרלוונטי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב