דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נתניהו הוא לא זכאי הוא רמאי. 

מאת    [ 25/06/2023 ]

מילים במאמר: 613   [ נצפה 411 פעמים ]

כאשר נתניהו וחסידיו השוטים צוהלים על מה שהם מכנים '' קריסת תיק נתניהו'' הם לא מבינים כי במשפט ההיסטוריה נתניהו כבר הפסיד מזמן. הוא ייכנס להיסטוריה כראש ממשלה שלא עשה שום דבר חיובי למען המדינה אלא רק לעצמו. נתניהו ייזכר לדיראון עולם כנהנתן, נוכל, שקרן חולני, פלגן צבוע, אחד שאוחז בקרנות המזבח של השלטון ולא מוכן לוותר. הוא גם בעל התנהלות חזירית יחד עם אשתו שותפתו לתככים ומנצל את השלטון לטובות הנאה הכוללות מתנות יקרות ערך, מפלג את העם מפיח שנאה כלפי האחר, רוקד על דם הפיגועים בתקופת רבין, והרשימה עודנה חלקית.

כן,יש לו שותפה נאמנה לכל אותם נכלוליות, אישה שמתוארת בתחקיר שנערך עליה בזמנו ''בידיעות אחרונות'' כאישה היסטרית, מרשעת, ממש כסנטיפה מודרנית, אלא  שכסנטיפה המקורית אשתו של סוקרטס לא מגיעה לקרסוליה הנמוכים של שררה נתניהו.

לגבי תיק ''4000'' זה לא שנתניהו מוצג שם כטלית שכולה תכלת, ההפך הגמור, הבעיה היא שהפרקליטות עשתה עבודה גרועה בהכנת התיק נגד נתניהו, וברוב להיטותה המוצדקת להאשים את נתניהו על דברים חמורים שביצע שנכללים בקטגוריה של שוחד היא  הפעילה שלא כראוי את עדי המדינה.

נתניהו הרשע עדיין לא המורשע חגג. הוא תמיד הרי היה אומר :'' לא יהיה כלום כי אין כלום''. הלוואי וזה היה חל על נתניהו עצמו שמוטב שלא היה מגיע לעולם ואז לא היה כלום והעולם היה נראה יותר יפה בלעדיו.הטיבו להתבטא אלה שאמרו את מה שאמרו עליו. ראשית יצחק שמיר המנוח אמר עליו '' מלאך חבלה''. כבר מההתחלה הטיב שמיר הסגפן להבין כי יש לו עסק עם נהנתן שהוא נטע זר בליכוד שכל מטרתו היא להשיג את השלטון למען מנעמיו ולהגדלת קופתו הפרטית. יגאל סרנה הטיב להתבטא כשאמר: '' נתניהו הוא פטריית הרעל אשר צמחה מדמו של רבין ''. יונתן גפן אמר לא פחות ולא יותר על אחיו של נתניהו כי הוא האח הלא נכון שנהרג באנטבה.

זכור כיצד נתניהו הגיע לפיגועים הקשים שהיו בתקופת רבין ורקד על הדם וניצל אותם לקידום סיכוייו בבחירות. יגאל סרנה אומנם הפסיד בתביעת הדיבה על שכתב כי אשתו של נתניהו זרקה אותו מרכב השרד בעת מריבה בינהם. מה שלא מבינים כאן שזה בעצם לא משנה אם אירוע כזה היה או לא היה, אלא האם ניתן להעלות על הדעת אירוע שכזה. לאור הרזומה של אשת נתניהו בהחלט ניתן להעלות על הדעת דבר שכזה. הרזומה של שררה נתניהו כולל אקטים של איבוד עשתונות ,צריחות בלתי מבוקרות התעמרות בעובדי מעון ראש הממשלה והדובדבן שבקצפת המשפט : '' המדינה קטנה על ביבי, ביבי גדול על המדינה ואם הוא לא בשלטון מבחינתי שהמדינה תישרף''. משפט זה יכנס להיסטוריה של המדינה כאחד המשפטים המכוננים בתולדותיה. אשת ראש ממשלה מטורפת  ומרושעת מהווה דמות חריגה בין נשות ראשי הממשלה שקדמו לה. אפילו הקלפטומניה של פולה בן גוריון מתקבלת בחיוך. מה לקלפטומניה הזו ולתאוות קבלת המתנות היקרות אשר שררה נתניהו דורשת לקבל מכל מי שבסביבת בעלה, מבחינת '' אוהבת מתנות תחיה''.

עכשיו הסיפור הלוהט שקשור לנסיעתה של ''הגברת'' לבריטניה להיות ליד מילצ'ין ואת עדותו במשפט נתניהו. את העדות הוא ימסור בזום לאחר שעבר ''הכנה'' ו''דיבוב'' מצידה של הגברת שתהיה לצידו כדי שחס ושלום לא יימעד בנוסח '' ברכת בלעם הפוכה''.

מה שמרים גבה בעניין נסיעת הגברת הוא שהיא תהיה מנותקת מבעלה הנואף במשך לא מעט לילות. הרי לכל נסיעה לכל של בעלה היא מצטרפת כדי שחלילה לא יהיה לו אפילו לילה אחד לבד בלי שומרת הלילה שלו. אחרי הסיפור של ''הקלטת הלוהטת''  היא לא סומכת עליו יותר ויודעת כי את בעלה החרמן יש לשמור בשבע עיניים. הטראומה של הווידוי בשידור חי של נתניהו בשיא צפייה בשידור חי של חדשות ערוץ הראשון דאז, שם הוא מתוודה בבגידתו בה עדיין חרוטה היטב בליבה הקשוח. אבל מה לא עושים כדי למנוע סכנה לשלטון הנצחי שאלוהים, כך היא מאמינה בחר עבורה. מלך צרפת הנרי הרביעי, היה מוכן לקבל עליו את הגושפנקה של האפיפיור באומרו ''צרפת שווה מיסה אחת''. המשך ההישרדות בשלטון של ששרה נתניהו לאחר האפיזודה הקצרה של ''בנט-לפיד'' שווה מבחינתה ''מספר'' אחד או שניים של בעלה.

 

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב