דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כמה עולה לבנות אפליקציה כמו אינסטגרם? 

מאת    [ 15/06/2023 ]

מילים במאמר: 1279   [ נצפה 405 פעמים ]

אפליקציות כמו פייסבוק, טוויטר, Snapchat, TikTok ואינסטגרם הן המובילות הנוכחיות במדיה החברתית. פלטפורמות תקשורת מהפכניות אלה מחברות אותנו עם עמיתינו, מספקות מדיום לעסקים מקוונים, ומעניקות לנו מבט פנימי על חייהם של העשירים והמפורסמים.

אבל מה בדיוק צריך כדי להפוך לסנסציה של מדיה חברתית? מערכת מעוצבת להפליא (בין היתר).

מאז הקמתה ב-2010, אינסטגרם הפכה לאפליקציית הווידאו והשיתוף הפופולרית ביותר עם שווי מוערך של 102 מיליארד דולר. משתמשי מדיה חברתית עולמית צפויים להגיע ל-4.41 מיליארד בשנת 2025 מ-3.6 מיליארד בשנת 2020. לכן, אם הרעיון של המצאת אפליקציה כמו אינסטגרם מעורר עניין שלכם, המשך לקרוא כדי ללמוד אילו פונקציות ותכונות הופכות את אינסטגרם לאפליקציה של כל האפליקציות עלות לפתח אפליקציה כמו אינסטגרם.

מה יש באפליקציה?

אין ספר חוקים כדי לקבוע כמה אפליקציה צריכה לעלות. כדי להעריך את העלות של פיתוח אפליקציה לנייד כמו IG, יש לקחת בחשבון מספר גורמים:

1. עלויות מפתח (העמלות ישתנו בהתאם לחברת הפיתוח).

2. הרעיון (למה/למי מיועדת האפליקציה שלך)?

3. פלטפורמה - אנדרואיד, iOS או שניהם

4. עיצוב מסך של ממשק משתמש ואפליקציה

הזמן שלוקח לבנות את האפליקציה

אינסטגרם הוצגה למשתמשים בתחילה כאפליקציה לשיתוף וידאו ותמונות עם פילטרים מהנים לשינוי מראה התמונה. משתמשים יכלו לגשת זה לפרופילים של זה, לעקוב אחריהם ולצפות בתוכן שהועלה. בנוסף, משתמשי IG יכולים להוסיף כיתובים, לתייג משתמשים אחרים או לתייג תמונה עם מיקום גיאוגרפי. זה בטוח לומר שהאינסטגרם שהכרנו ב-2010 לא יכול להשוות לאינסטגרם שאנחנו מכירים ב-2023. התכונות של היום כוללות הודעות פרטיות, אינסטגרם חי וידאו, IGTV, תגיות קניות בסטוריז, הודעות דחיפה ועוד.

לכן, אם אתם מחפשים ליצור פלטפורמה דומה לאינסטגרם (2021), שימו לב שתכונות נוספות שוות לעוד זמן וכסף.

אילו תכונות חשוב שיהיו באפליקציה?

אמנם אתה אולי לא צריך את כל הפעמונים והשריקות שיש ל-IG להציע; כדאי לשקול להוסיף את התכונות הבאות לאפליקציה שלך לחוויית המשתמש הטובה ביותר האפשרית.

הרשאת חשבון:

זה עניין גדול. הרשאת חשבון היא קריטית כדי להגן על נתוני המשתמש והפרטיות. לאחר אישור זהות המשתמש, רק אז יש להעניק לו גישה לאפליקציה שלך. בנוסף, למשתמשים צריכה להיות אפשרות ליצור חשבון באפליקציית המדיה החברתית ולהיכנס באמצעות כתובות האימייל או מספרי הטלפון שלהם. שקול תכונות כמו איפוס סיסמה, שחזור סיסמה, רישום פעילות, נעילת חשבונות לאחר יותר מדי ניסיונות התחברות לא מוצלחים, ואימות דו-גורמי עבור מכשירים לא מזוהים.

זמן פיתוח משוער - 70 שעות

הגדרת פרופיל:

אתה רוצה לתת למשתמשים שלך את היכולת ליצור ולהתאים אישית פרופיל עם שמם, תמונה, השכלתם או כל מידע רלוונטי אחר שהם עשויים לרצות לשתף. כדי להגדיר תכונת פרופיל, המפתח יצטרך ליצור אינטראקציה בין הלקוח לצד השרת.

זמן פיתוח משוער - 50 שעות.

תמונה ווידאו:

משתמשים מצפים להעלות, לערוך ולנהל את התוכן הדיגיטלי שלהם בפלטפורמות מדיה חברתית. לכן, הוספת תכונת העלאה ועריכת תמונות צריכה להיות בראש סדר העדיפויות שלך.

זמן פיתוח משוער שהושקע - 100 שעות.

הודעות:

כל אפליקציה שניתן להשוות לאינסטגרם צריכה להתהדר באפשרות להעברת הודעות בזמן אמת. אבל עצם ההזדמנות לשלוח הודעות זה לא מספיק. אפליקציה טובה צריכה להודיע ​​למשתמשים על ההודעה הנכנסת תוך הגנה על שרת האפליקציה מפני קריסה עקב פעילות כבדה.  

כדי ליישם הודעות משתמשים, האפליקציה שלך צריכה להיות מקושרת ל-Android או iOS באמצעות הרשאת מכשיר בשרת באמצעות APN או GCM.

זמן פיתוח משוער שהושקע - 120 שעות.

קישוריות מדיה חברתית:

קישור אפליקציית המדיה החברתית החדשה שלך עם פלטפורמות מדיה חברתית אחרות ייתן לך גישה לקהל רחב הרבה יותר. כיום, משתמשים עוברים כל הזמן בין פלטפורמות תקשורת כדי לצרוך תוכן. אתה רוצה לתת למשתמשים שלך את היכולת להתחבר למשתמשים אחרים בפלטפורמות מדיה חברתית אחרות. כדי לעשות זאת, יש לקשר את מזהה חשבון האפליקציה של המשתמש ומזהה חשבון המדיה החברתית.

זמן פיתוח משוער שהושקע - 8 - 10 שעות.

תכונת חיפוש:

החיפוש מאפשר למשתמשים למצוא במהירות את כל מה שהם מחפשים - בין אם זה חברים, בני משפחה, החדשות האחרונות, עדכוני ידוענים וכו'. בנוסף, תכונת החיפוש צריכה לשמש ככלי נוח להפוך את האפליקציה ליותר משתמשת- ידידותי.

זמן פיתוח משוער - 60 שעות.

שילוב גיאוגרפי (מיקום):

תגים גיאוגרפיים מאפשרים למשתמשים לשתף את מיקומם הנוכחי יחד עם התוכן שהועלה. כדי לאפשר שילוב מיקום באפליקציה, נדרשים ממשקי API. כמו כן, האפליקציה שלך חייבת לקבל הרשאת משתמש כדי לשלוח נתוני מיקום.

זכור שהתהליך להוספת תכונה גיאוגרפית שונה במקצת עבור אנדרואיד ו- iOS.

זמן פיתוח משוער שהושקע - 25 שעות.

עיצוב האפליקציה - ממשק משתמש ו-UX:

אפילו אפליקציה עם הקונספט הטוב ביותר זקוקה לעיצוב מדהים כדי ליצור הצלחה. העיצוב (מה שמשתמש הקצה רואה) הוא ללא ספק החלק הקריטי ביותר באפליקציה שלך. זו הנקודה שבה הרעיון שלך בא לידי ביטוי ומשותף עם אלפי משתמשים.

עיצובי אפליקציות צריכים להיות אלגנטיים, פשוטים וחכמים. מעצב ה-UI/UX שלך יוטל על המשימה להגדיר את הרף לעתיד היישום שלך - אז בחר בחוכמה. 

זמן פיתוח משוער - 70 שעות.

תכונות אחרות שכדאי לקחת בחשבון

אינסטגרם השתנתה מאוד מאז 2010. IG היא בדרך כלל אחת מפלטפורמות המדיה החברתיות הראשונות שהובילו להתקדמות טכנולוגית חדשה שהופכת את חווית המשתמש למותאמת ומהנה יותר.

כדי לבנות באמת אפליקציה שיכולה להתחרות עם שחקן כוח כמו אינסטגרם, חשבו על הוספת התכונות הבאות.

קניות בתוך האפליקציה:

קניות באפליקציה באינסטגרם היא אוסף הצעות המסחר האלקטרוני (מסחר חברתי) של הפלטפורמה שנוצרו כדי לעזור למשתמשים לקנות מוצר או שירות מבלי לעזוב את אינסטגרם. יותר משתמשים בוחרים למכור מוצרים ושירותים דרך אפליקציות כמו אינסטגרם כדי לצמצם עלויות ולהגיע לקהל רחב יותר. כתוצאה מכך, סוחרים ישלחו לעתים קרובות הודעות לעוקבים ויגרמו ללקוחות לתייג מוצרים בפוסטים שלהם.

לכן, אם אנשים במסחר הם חלק מקהל היעד שלך, זו תכונה שבהחלט שווה לשקול.

קניות בשידור חי:

בשנת 2021, אין לנו רק קניות בתוך האפליקציה; יש לנו שופינג חי, שבו מותגים, עסקים ויוצרים סורקים להוסיף מוצרים חדשים לחנות שלהם בזמן שידור חי. לדוגמה, באינסטגרם, משתמשים יכולים פשוט להקיש כדי להציג את פרטי המוצר ולקנות אותו מיד. תכונת קניות חיה שכדאי לשקול אם אתה מתכנן למקד לספקי מסחר אלקטרוני וללקוחות. אם לא, שמור את התקציב שלך לתכונות אחרות שיהדהדו טוב יותר עם קהל היעד שלך.

אפשרויות תשלום מתקדמות:

אינסטגרם מתקדמת בכל הנוגע לאפשרויות תשלום מיידיות. בדומה לאמזון Pay או PayPal, אינסטגרם מספקת גם אמצעי תשלום מאובטח וחלק. אם אתה שוקל להוסיף תכונת קניות לפלטפורמה החדשה שלך, חשוב על דרכים לעזור למשתמשים שלך להרגיש בטוחים לגבי קניית מוצרים.

קונצרטים ביטחוניים היום נמצאים בשיא של כל הזמנים. יותר צרכנים אינם מוכנים להקליד את פרטי כרטיס האשראי שלהם באינטרנט. שירותי תשלום של צד שלישי הם חלופה טובה לקניות מקוונות או בתוך האפליקציה. PayPal, Apple Pay, Google Pay, Amazon Pay, Venmo ו-Payoneer, הם השירותים המובילים כרגע.

פיתוח הגדרות ותכונות נוספות

תכונות נוספות שיש לקחת בחשבון כוללות:

? הפעלה או השבתה של התראות דחיפה.

? העדפות שפה.

? הגדרת פרטיות החשבון.

? הגבלת מי יכול לראות את התוכן שלך.

? הגבלת משתמשים מאינטראקציה עם משתמשים אחרים.

כמובן שפיתוח תכונות נוספות יגרום לשעות (וגם כסף), אבל לפעמים הם יכולים לעשות הבדל עצום באופן שבו הציבור תופס את האפליקציה שלך.

צוות הפיתוח

כמובן, אתה יכול ללכת עם צוות פיתוח זול יותר כדי לחסוך כמה דולרים, אבל אתה בעצם מקבל את מה שאתה משלם עליו כשזה מגיע לפיתוח תוכנה. צוות פיתוח מעוגל צריך לכלול את האנשים הבאים.

מנהל פרויקט: מישהו שמסוגל להבין את הדרישות שלך ולבצע את הדרישות לצוות הפיתוח.

עיצוב UX/UI : הם אחראים ליצירת עיצוב מדהים, פשוט וחלק כדי להבטיח חווית משתמש מעולה.

מפתח iOS: מומחה בפיתוח אפליקציות iOS באמצעות שפות תכנות ספציפיות לפלטפורמה.

מפתח אנדרואיד: מומחה בפיתוח אפליקציות אנדרואיד תוך שימוש בשפות תכנות מוכוונות פלטפורמה.

מפתח אחורי/ מפתח קצה: הם מתמחים בבסיסי נתונים, סקריפטים וארכיטקטורת אתרים.

מהנדס QA: אדם זה ינתח ביסודיות את האפליקציה שלך ויבדוק אותה בפלטפורמות מרובות.

לא פעם, העסקת צוות פיתוח מקצועי עם ניסיון יעלה יותר מאשר העסקת פרילנסר. ובכל זאת, העלות הנוספת שווה את זה כדי להשיג בדיוק מה שאתה רוצה מהיישום שלך.

העלות לבניית אפליקציה כמו אינסטגרם תשתנה ממפתח למפתח. עם זאת, עכשיו כשאנחנו יודעים בערך כמה זמן לוקח לבנות אפליקציה כמו אינסטגרם, אנחנו יכולים להעריך את העלות.

כמה עולה לבנות אפליקציה כמו אינסטגרם?

פיתוח אפליקציה כמו אינסטגרם IG יכול לקחת בין 500 ל-700 שעות. המחיר השעתי של מפתחים שונה באופן קיצוני על סמך מיקום, ניסיון, חברה ומערך מיומנויות. התעריף השעתי עבור מפתח תוכנה יכול להיות בין 150 -  250 שקל. אם נחלק מהמספרים האלה בלבד, העלות לפיתוח אפליקציה כמו IG המבוססת על תעריפים לשעה יכולה להיות בטווח של 120,000 עד 184,000 שקל.

חשוב לזכור כי ייתכן שלא תכלול את כל התכונות שהוזכרו לעיל באפליקציה הספציפית שלך. ככל שפחות תכונות ותוספות, כך האפליקציה תהיה זולה יותר.

כדי שהדברים יהיו פשוטים, השתמשו במשוואה הבאה.

(שעות פיתוח משוערות) x (עלות פיתוח לפי שעה) = עלות פיתוח אפליקציה כוללת




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב