דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך נמצא עורך דין נדלן טוב? 

מאת    [ 14/06/2023 ]

מילים במאמר: 567   [ נצפה 438 פעמים ]

להלן 8 טיפים למציאת עורך דין נדל"ן טוב או נותן שירות אחר באמצעות בדיקת נאותות. רמות מיומנות, אישיות, מיקוד מיוחד, עומס עבודה, אנרגיה, ציפיות ועוד, משפיעים על מודלים של מתן שירות אישי. לאחר מכן, הוסף את חוסר היכולת של המצב האנושי להכיר במגבלותיו. לעתים רחוקות אנו שומעים "אני מחויב יתר על המידה עכשיו, עדיף שתשרתו עם ספק אחר", מכיוון שקשה להרחיק את ההכנסות. חלק מהספקים טובים בהמרת פניות ללקוחות, אבל לא טובים במתן השירות.

הפניות רבות ניתנות מתוך מחשבה על "עזרה", אך הפניות יכולות להיות מוכתמות. אמנם אומרים ש"מפה לאוזן" הוא הפרסום הטוב ביותר, אבל הוא לא מתחשב במניע מאחורי הפה שממנו מגיעה ה"מילה".

הקשב היטב לסיבה שהמפנה מציע את השם. אם הפניה היא שכן, קרוב משפחה או אדם נחמד, אין זה אינדיקציה שהם בקיאים במה שהם עושים. שאל שאלה; "עשית איתם עסקים אי פעם?" או, "מה יש בהם שגורם לך לרצות להפנות אותם אלי?" תרצו לשמוע, "היינו בתביעת מקרקעין לפני כמה שנים, והיא הציגה את התיק שלנו כל כך טוב שהשופטת זרקה את התביעה של התובע". למרות שההערה הזו אינה ערובה שהיא תעבור בצורה חלקה עבורך, היא אינדיקטור טוב יותר מאשר להיות אדם נחמד.

קרא עוד בנושא: 7 טיפים איך לבחור עורך דין מקרקעין

קשה לדעת אם הפניה מקורה בתמורה, מתוך בורות או כדרך לפחות התנגדות. היזהר כאשר ספק שירות הרכיב "צוות" של חברות או אנשים הקשורים לעסקה כדי לעזור. למרות שצוותים אלה עשויים להיות לגיטימיים, הסבירות להפניות של "סחר חליפין" או "ביטוח" גבוהה יותר. הפניות "ביטוח" ניתנות כדי להבטיח שהתהליך הכולל לא יואט או יורד מהפסים.

אנחנו יכולים להשתמש בטקטיקות בחיפוש שלנו כדי להגדיל את הסיכויים שהאדם שנבחר יהיה מנצח. לחיפוש עורך דין, 

להלן הצעדים שיש לנקוט:


    • עיין ברשימת אנשי הקשר שלך עבור אנשים שעבודתם או תחומי העניין שלהם יביאו אותם למגע עם עורכי דין. איש מקרקעין, עובד חברת כותרת, בנקאי משכנתאות, איש עסקים, כתב בית משפט; למנות כמה. במידת הצורך, היכנסו לחברת כותרת או למשרד תיווך ושאלו אם מישהו מכיר עורך דין טוב.
    • כאשר יש לך רשימה של שלושה עורכי דין, התקשר אליהם בטלפון או אימייל. הכינו מראש "נייר לבן" בעמוד אחד שמתאר בקצרה את מצבכם. השאלה הראשונה היא: "אני זקוק לייעוץ משפטי ומחפש עורך דין בעל ניסיון מוצלח בנדל"ן. אתה עושה עבודה כזו?" אם התשובה היא "כן", השאלה השנייה היא: "נהדר, יש לי תיאור של המצב וכמה שאלות לשאול, האם אוכל לשלוח לך אותן במייל?" הדוא"ל הוא הטוב ביותר, כי יש להם זמן לראות את הנסיבות שלך ולשקול את השאלות, ותקבלו את התשובות שלהם בכתב.

להלן מספר שאלות שיש לשאול כל עורך דין:


    • האם המצב שאנו מתמודדים איתו הוא סוג העבודה שאתה אוהב?
    • אם הייתי מספק לך את כל התיעוד, האם תוכל לתת לי תחושה לגבי דרך הפעולה שיש לנקוט, כמה זמן ייקח לפתור ומה יעלו השירותים שלך?
    • מה יעלה הזמן שלך לקבוע את ההערכה?
    • האם אתה מטפל בתיק בעצמך, או שאתה מאציל משימות מסוימות לאחרים?
    • כמה אחוז מהעיסוק שלך הוא עבודת נדל"ן?
    • אם היית בנעליים שלי, היית ממשיך עם זה או היית נוקט בטקט אחר?
    • על סמך מה שאתה יודע היום, אתה חושב שננצח?

אם ההצעות שלעיל נראות עמלניות מדי או גוזלות זמן, חלופה מהירה יותר, אך מאבדת את הקשר ההפניה האישי היא הקלדת "דירוג עורכי דין" במנוע חיפוש פופולרי. אם תבחר באפשרות זו, דלג לשלב השני למעלה. אתה רוצה לדעת איך הם גובים, הניסיון שלהם וכיצד הם מעריכים את המצב שלך.

תהליך זה יוצר עבודה, אבל כולנו יודעים שאנשים בכל העבודות לא מבצעים אותן בדרכים זהות. יש אנשים שברור שהם טובים יותר בעבודתם. המטרה שלך היא למצוא מישהו ישר ראשון ויעיל שנית. מעקב אחר תהליך זה מגדיל מאוד את הסיכויים שלך לשכור זוכה. אתה תדע במי לבחור.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב