דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מכת נתניהו. 

מאת    [ 11/06/2023 ]

מילים במאמר: 604   [ נצפה 440 פעמים ]

נתניהו שוב שולח ידו לקופה הציבורית ובימים של פילוג בעם על סף מלחמת אחים בעקבות מה שנקרא ''הרפורמה המשפטית'' הוא דואג שיחוקק חוק במסגרתו ימומנו בתיו הפרטיים ע''י המדינה. מדובר בבית ברחוב עזה ובווילה הפרטית שלו בקיסריה.ועם זאת אף אחד מראשי הממשלה הקודמים לא הגיע לעושר כספי רב כמו נתניהו בנוסף לנכסים ששווים הון תועפות כמו של האל המכזיב נתניהו. בנוסף לזה הוא דואג באמצעות שלחיו לחוקק חוק שילבין את הכסף השחור שקיבץ עבורו ינון מגל הטיפש והחסיד השוטה למימון משפטי האלפים שלו. זה חלק ממסע טיהור השרצים של נתניהו. נתניהו הוא בעל ניסיון בטיהור שרצים כי הוא הרי גם אוכל שרצים, הוא בעצמו התגלמות השרץ הגדול שרומס את המדינה.

לבן גוריון היה בית ברחוב קרן קיימת בתל אביב, אבל בית צנוע. ואם זאת הוא העדיף להעביר את שנות חייו האחרונות בצריף בשדה בוקר אשר בנגב. גם שאר ראשי הממשלה גרו בצניעות יחסית בדירותיהם עליהם לא ביקשו כל מימון. גולדה מאיר התגוררה בבית  ברמת אביב אבל חלקה אותו עם משפחת בנה. יצחק שמיר גר ברחוב שרת 34 בתל אביב בבניין מגורים רגיל במסגרת חיים כמעט סגפניים. בגין הגדיל לעשות שגר בדירת דמי מפתח ברחוב רוזנבאום בתל אביב, בדירת שני חדרים והול מואר גם כן ממש סגפן. ומגיע נתניהו הזה ומשנה סדרי עולם שמנצל את מנעמי השלטון עד תום, ומוצץ את לשד הכסף הציבורי ככל יכולתו. הוא דורש אפילו לממן לו את ההוצאות היומיום. הוא לא משלם הקמצן המושחת הזה על שום דבר כי תמיד יהיה בסביבה פראייר שיממן אותו.אין לו הרי לא ארנק ולא כרטיס אשראי שכן הוא טוען לאבד אותו. ממש כמו ילד בן שלוש אחד שלא יודע לשמור על כרטיס אשראי לא ראוי לשמש כראש ממשלה ואפילו לא כראש משמרת בבית תמחוי.

אז קבלו בבקשה את מכת נתניהו וכבונוס את עונשו של בן הביאושים המשפיך והמשריץ חובב מושבע של מופעי חשפנות. נזכיר שוב את מה שאמרה צרה נתניהו ''שאם ביבי לא ראש ממשלה שהמדינה תישרף''.

אז הוא עוד ימשיך לדבר ''בחום'' מעושה על אשתו היקרה, אותה אישה שהודה בבגידתה בשידור חי בחדשות כשהוא רץ לאולפן שמשדר בפריים טיים כאחרון הלחוצים. איך אדם שכזה ראוי לנהל את עינייני המדינה? אומרים שהוא מכשיר את בנו לשמש כיורש שלו כמו במדינה טוטאליטרית כמו צפון קוריאה או סוריה.

עד מתי רשעים יעלזו? עד מתי משפחת שמתניהו תינשא על גל השלטון ומנעמיו? אומרים שפראיירים לא מתים אלא מתחלפים. מצביעיו האישיים של נתניהו הן סופר פראיירים והם רבים בין עשרה ל 15 מנדטים. השאר הם מצביעי הליכוד גם אם יעמוד בראשו דחליל ושמתניהו הוא באמת דחליל ולא רק דחליל אלא הוא גם סמרטוט ריצפה.

בבחירות האחרונות לא נתניהו והליכוד זכו אלא בן גביר וסמוטריץ' ובמיוחד בן גביר. בלי בן גביר לנתניהו לא היה רוב, אך המחיר שנתניהו והציבור משלם הוא גדול שכן בן גביר תופס את נתניהו במקומות האינטימיים שלו ( בביצים) ושמתניהו חייב לספק את כל גחמותיו של בן גביר אחרת אין לו גועליציה. מה שמצפים מאנשי הליכוד השפנים שיש ביניהם לא מעט אנשים איכותיים שיקומו יום אחד כאיש אחד ויגידו מספיק עם סיפור ביבים הזה. בליכוד יש מספיק אנשים ראויים, יותר ראויים מנתניהו להנהיג את המדינה. נתניהו לא מנהיג את המדינה אגב הוא גם לא אוהב את המדינה הוא אוהב את עצמו והוא לא מנהיג אלא מונהג ע''י ''הגברת'' על גחמותיה ועל צרחותיה. היא אומנם טוענת שהיא פסיכולוגית מדופלמת, בי-איי,אמ-איי, אוי וואיי, אבל היא עצמה זקוקה לטיפול פסיכולוגי ויותר מזה פסיכיאטרי דחוף ביותר. אבל לא כך הדבר ואנו אוכלים אותה בגדול גם אלה שלא מודעים לזה שהם אוכלים אותה.

אז בינתיים הרפורמה ''המשפטית'' היא בעצם המהפכה ה''משפחתית'' יוצאת לדרך ונתניהו יימלט מאימת הדין והוא ימשיך להגדיל את נכסיו ממאה מיליון שקלים למאתיים מיליון, כי זה העיקר אצלו, כסף, כסף, כסף ועוד כסף.

והמדינה תישרף כמו שאיחלה צרה נתניהו בשיחת טלפון מתועדת. במשפט זה היא באמת יצרה את הרושם של אישה עם המון חום.

 

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב