דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניגוד האינטרסים של נתניהו עם טובת המדינה. 

מאת    [ 04/06/2023 ]

מילים במאמר: 659   [ נצפה 601 פעמים ]

ניגוד האינטרסים של נתניהו  עם טובת המדינה.

בהשראת מחזהו של איבסן ניתן לכנות בצדק רב את נתניהו כ''אויב העם''. נתניהו מייצג את כל מה שמנוגד לאינטרס של העם והמדינה. נתניהו מפיק את המקסימום האפשרי כדי להנות ממנעמי השלטון.

הקירבה שיצר עם בעלי הון מולטי מיליונרים עוזרת לו להגדיל את הונו שגם כך מגיע לסכומי עתק של יותר 100 מיליון שקל. אותם בעלי הון אינם פראיירים והם מצפים כי הקרבה אליו תקדם אותם מבחינה כלכלית, כשהכל כמובן הוא על חשבון קופת הציבור. לא בכדי נאשם נתניהו בתיקי האלפים בשוחד, מרמה, והפרת אמונים.

כל אלה שטוענים כי התיקים של נתניהו נתפרו לו ללא בסיס לא יכולים להסביר איך מהרגע הראשון כשהוא עלה לשלטון נדבקו אליו חשדות של התנהלות לא תקינה כשהופעת הבכורה הייתה בהשתתפותו של הקבלן עמדי שנתניהו ואשתו נקשרו אליו ונחקרו עליו בחשד שביצע עבורם שלל עבודות שלא מסתדרות עם התנהלות תקינה של איש ציבור. בעניין זה כמובן שותפתו הבכירה של נתניהו הייתה אישתו ''היקרה'', שותפתו לשחיתות רבת שנים בהמשך הדרך. הבן שלא לתפארתם יכנס כשותף להתנהלותם החזירית רבת השנים רק מאוחר יותר שיגיע לפירקו ויוכר כחובב מופעי חשפנות.

אז נתניהו הוא אויב העם ומי שבעד נתניהו הוא נגד טובת העם והמדינה ויש הרבה כאלה. אולי הם יתפכחו עדת החסידים השוטים ויבינו שנתניהו עשה על גבם הרבה קופונים.

אגב היועץ המשפטי, שהגיש נגד נתניהו את תיקי האלפים ריחם עליו ונמנע מלהגיש כתב אישום בגין פרשת הצוללות שהכניסה לנתניהו ואשתו המון מיליונים של שקלים בכמות דו ספרתית.

אלה שטוענים כי לנתניהו נתפרו תיקים צריכים לשאול את עצמם איך זה שנתפרו לו שלושה תיקים? אחד אולי, שניים לפחות אולי, אבל שלושה? מה היועץ המשפטי מנדלבליט היה לו עניין אישי להגיש נגד נתניהו את תיקי האלפים? הרי נתניהו מינה אותו ליועץ המשפטי, אז מנדלבליט היה צריך להיות אסיר תודה לנתניהו על המינוי, ולא להפוך את נתניהו לאסיר פוטנציאלי.

אז נתניהו דואג רק לאינטרסים שלו שהמרכזי כעת הוא להימלט מחרב משפט תיקי האלפים. לשם זה הוא יחריב את המדינה, את החברה ואפילו יחלק את ירושלים הפוליטיקאי האפל הזה.  זכור כיצד הפקיר את העשירונים התחתוניים כאשר קיצץ להם את קצבות הילדים. הוא עשה את זה באכזריות ובציניות ועוד התפאר שהציל את הכלכלה הישראלית. עכשיו הוא עסוק רק בלהציל את עצמו.

כמו שהוא ידע לקצץ לאומללים את קצבאותיהם ככה הוא ידע לדאוג לעצמו ולהכניס לקופה הפרטית שלו עוד ועוד מה שיותר. עיקר עיסוקו הוא לנצל את הקופה הציבורית, בין היתר לכיסוי הוצאות בתיו המרובים המפוארים ואחר כך לדרוש החזר מס על מה שהוענק לו , פריבילגיה שאין לאזרח מן השורה וזה הוא עשה בשיא הקורונה שאנשים איבדו את מקור פרנסתם.  

עתה הוא עסוק בלקבל את מה שינון מגל קיבץ בשבילו לקבצן הרחוב, נתניהו, למימון משפטו. שליחיו דואגים שהוא יקבל אישור חוקי לגרוף שבעה מיליון שקלים למימון משפטו של הטיפוס הקמצן הזה רודף השלמונים, בנימין נתניהו. אגב, חלק מאלה שנתנו את כספם למימונו של נתניהו הם מעשירונים התחתוניים שנתניהו פגע בהם בזמנו כשר אוצר. אבל הם כמו אישה מוכה ממשיכים הלאה בהערצת דמות נאלחת שראויה לכל גינוי.

ואי אפשר בלי האישה שררה, שהרי גם היא לא הולכת לטובת המדינה. יש תיעוד מוקלט בו היא אומרת בין היתר : '' ביבי גדול על המדינה, אם ביבי לא ראש ממשלה שהמדינה תישרף''. אגב, היא לא הכחישה את זה אלא רק התנצלה. טוב, התנצלות לא עולה כסף לקמצנית החולנית הזאת שהיא ובעלה ידועים בסיפורים של הזמנת אנשים למסעדות יוקרה כשהם עוזבים אותם בפתאומיות ומשאירים אותם לשלם את הוצאות הארוחה הדשנה שהם אכלו. תשאלו את ריבלין שגם אכל אותה, נזכיר גם את חמדנותה של שררה נתניהו לקבל מתנות יקרות בחינת ''אוהבת מתנות תחיה''. גם הדס קליין העידה על כך ויש עוד הרבה שיכולים להעיד על כך. כשמלחמת אחים בשער היא מוצאת זמן לקבל טיפול תסרוקתי נוסח מרי טואנט אצל ספר צמרת שזכה בפרסום חינם עקב הפרסום הזה.

היא ברוב טיפשותה טענה שרצו לבצע בה לינץ'. אז היא יכולה להירגע. אף אחד לא יעשה לבעלה את הטובה הזו. חוץ מזה רוצחים יש רק בימין, ובשמאל אף פעם לא קם רוצח. משפט זה מוקדש לזכרם של , ארלוזורוב, אמיל גרינצוויג ורבין. ולגבי רבין יגאל סרנה הוא הגדיר את נתניהו ''כפטריית הרעל'' שצמחה מדמו של רבין. זה הוא אמר יגאל סרנה, וכל הזכויות במשפט זה הם שלו.

 

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב