דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איפה לבלות עם הילדים בפתח תקווה? 

מאת    [ 31/05/2023 ]

מילים במאמר: 376   [ נצפה 503 פעמים ]

אמנם לפתח תקווה יצא מוניטין של עיר משעממת וחסרת אטרקציות בארץ, אבל ההיפך הגמור הוא הנכון. עובדה זו במיוחד צריכה לשמח הורים לילדים קטנים אשר מחפשים יום בילוי איתם בעיר גדולה במרכז הארץ. לפתח תקווה מציעה מגוון רחב של פעילויות לילדים בשלל גילאים, וכל מה שצריך לעשות הוא לחפש אותם במקומות הנכונים. המאמר הבא יציע לכם מקומות בילוי מתאימים לילדים שמומלץ מאוד ללכת ולבקר.

 

ג'ימבורי לילדים

ג'ימבורי הוא אחת מהאופציות הקלאסיות ביותר לבילוי עם ילדים בגיל צעיר. המתקנים בג'ימבורי הם אווריריים ומרופדים בחומרים מונעי פציעות, ולכן לילדים ניתנת הזדמנות לקפוץ ולהתרוצץ ללא חשש מפגיעה פיזית. בפתח תקווה יש מתחמי ג'ימבורי מוצלחים ביותר שמסוגלים להעביר שעות לילדים שלכם. מעבר לכך, ג'ימבורי פתח תקווה בנוי לפי תקן בינלאומי של בטיחות שנועד להחזיר את ילדיכם הביתה בשלום.

 

מיני גולף

מעטים הילדים שלא ייהנו במתחם מיני גולף מושקע וצבעוני. האתגר והמיומנות הנדרשת, יחד עם הנגישות והחזות האסתטית והמעוצבת של מתחמי מיני גולף מסוגלים להעסיק ילדים במשחק במשך שעות ארוכות. גם מבוגרים מסוגלים ליהנות מסוג פעילות זה, לשם שינוי. פתח תקווה מציעה מסלולי מיני גולף באיכות עולמית, כל זאת יחד עם מחירים אטרקטיביים ונגישים לכל משק בית.

 

חנויות צעצועים

זה אולי לא נשמע כמו החוויה הכי מרתקת בשביל מבוגרים, אבל אתם יכולים לסמוך על כך שילד ייהנה להסתובב בחנות צעצועים במשך זמן רב מאוד. אם תחליטו בסוף אפילו לקנות לו דבר או שניים משם, החוויה תהפוך עוד יותר חיובית מבחינתו. בפתח תקווה לא חסרות חנויות צעצועים איכותיות ובמחירים הוגנים.

 

מתחמי טרמפולינות

עוד חוויה שעשויה להיות מהנה למבוגרים ולילדים כאחד היא מגרש טרמפולינות. במגרשים אלה ניתן לקפץ ולעשות תרגילים בגובה מטרים רבים באוויר. הטרמפולינות גם מאוד רחבות ובנויות בצורה שממזערת נזקים ופציעות אפשריות למשתמשים בהן. גם מתחמי טרמפולינות תפסו תאוצה בפתח תקווה בשנים האחרונות, כך שכיום לא קשה למצוא כאלה מסוג איכותי ביותר.

 

תיאטרון

בפתח תקווה ניתן למצוא מספר מכובד ביותר של תיאטראות ברמה גבוהה מאוד. תיאטראות הילדים בעיר מציגים מופעים עם שלל שחקנים מפורסמים ואלמוניים כאחד, והמופעים מותאמים למגוון רחב של גילאים, מפעוטות ועד לסוף יסודי. המופעים גם במקרים רבים חינוכיים ומנחילי ערכים חשובים כגון שוויון, אהבת האדם, אהבת הזולת, ועוד רעיונות רבים שכולנו נרצה שילדינו יספגו.

 

לסיכום

פתח תקווה כבר מזמן לא מצדיקה את המוניטין השלילי שצברה במהלך השנים, במיוחד כאשר מדובר בפעילויות פנאי לילדים. מתחמי טרמפולינות, תיאטראות, מתחמי ג'ימבורי, ועוד שלל פעילויות הפכו את העיר למאוד אטרקטיבית עבור הורים לילדים צעירים. אתם לא תתחרטו על ההחלטה הזאת בשום סיטואציה.

נכתב על-ידי צוות אתר toystory - כל מה שילדים אוהבים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב